Bij RTL Boulevard een week of twee terug meldde ze dat hij ziek zou zijn.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:50 schreef Bibikuif22 het volgende:
Hoor het net.
Wist helemaal niet dat hij ziek was ofzo
Homo.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:51 schreef BB-boy het volgende:
Ik heb me altijd afgevraagd of homo of hetero was.
RUR werd gepresenteerd door Jan Lenferink en geproduceerd door Wim Dröge (Een broer van Gert Jan)quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:58 schreef static het volgende:
Laten we RUR niet vergeten.
Nee, is echt van Lenferink en Gert-Jan.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:00 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
RUR werd gepresenteerd door Jan Lenferink en geproduceerd door Wim Dröge (Een broer van Gert Jan)
Nee, Gert-Jan was de producent ervan.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:00 schreef Haaibaaike het volgende:
RUR werd gepresenteerd door Jan Lenferink en geproduceerd door Wim Dröge (Een broer van Gert Jan)
Oh, dat wist ik niet !!quote:
Ja je hebt toch gelijkquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:02 schreef static het volgende:
[..]
Nee, is echt van Lenferink en Gert-Jan.
Editquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:00 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Vanwaar diequote:
Ik dacht dat diequote:Op woensdag 6 juni 2007 00:41 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Vanwaar die![]()
In het Antonie van Leeuwenhoek Ziekenhuis overlijden wel vaker mensen .
quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:44 schreef static het volgende:
Ja, ik snap de relevantie van die opmerking ook niet zo, maar goed.
anderhalve maand terug idd volgens mij. En toen leek het idd alsof die nog veel nieuwe dingen ging doen!!quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:24 schreef mcyodogg het volgende:
Triest ja. Hij was een paar weken terug toch nog bij DWDD? Had ie volgens mij nog allerlei concrete plannen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |