Mwa, zo zie ik het niet hoor.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
Alleen symboliseerde die 0-4 de vaderlandse superioriteit van PSV (beker, titel, halve finale CL) en betekende de 1-5 op een leuke herinnering na achteraf helemaal niets voor de Ajacieden.
Die Sibon kan je er wel bijhebben op een feestjequote:Op donderdag 7 juni 2007 17:14 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
![]()
Die Afellay is echt verlegen dan soms![]()
Zou me niks verbazen als Lazovic er 25-30 per seizoen inknalt.quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:35 schreef mcyodogg het volgende:
Misschien dat we nu eindelijk weer eens een topscorer krijgen, was een paar jaar terug nog een gewoonte voor PSV-ers.
Hij heeft er nooit meer dan 19 ingeknald per seizoenquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:38 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als Lazovic er 25-30 per seizoen inknalt.![]()
Nu hopen dat Farfan en Kone blijven.![]()
Klopt, maar hij heeft de jaren nadat hij bij Partizan vertrok, pas bij Vitesse echt de kans gekregen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:48 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Hij heeft er nooit meer dan 19 ingeknald per seizoenhttp://www.vi.nl/vi/show/(...)page=40054/sc=d5cbe1
Nu zal de aanvoer bij PSV wel wat beter zijn dan de voorgaande clubs maar ik verwacht niet dat hij er 30 inschiet...
quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:02 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
De eerste wedstrijden mag die sowieso op de tribune beginnen![]()
Ééntje toch maar? Hij heeft er drie gekregen, waarvan één voorwaardelijk..quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:21 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Te beginnen met de JC-schaal tegen Ajax, dus dan nog 2 competitiewedstrijden.
Milan, daar hebben we de laatste jaren toch nog niet tegen gespeeldquote:De organisatoren aan het toernooi in Rusland waaraan PSV begin augustus deelneemt, hebben vandaag laten weten dat AC Milan definitief de vierde deelnemer wordt aan het toernooi. De Italiaanse ploeg is daarvoor vastgelegd. Naast PSV nemen ook Lokomotiv Moskou en Real Madrid deel. Het wedstrijdprogramma op 3 en 5 augustus is nog niet bekendgemaakt.
ja Nedved en PSV waren rond..... toen speelde hij een bizar goed EK en kon hij naar Italië en tekende ook daar....... fijn dat we ter compensatie iets van 45.000 zwitserse francs kregenquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Volgens mij lag het meer aan Pavel zelf eigenlijk. Maar het is maar om aan te geven dat Lazovic nog niet van ons is. Als er een leuke club uit het buitenland zich vandaag meldt en 3 keer zoveel salaris biedt wil ik nog wel eens zien hoe graag Danko écht in Nederland blijft.
Laten we dan maar hopen dat hij veel speelt en veel scoortquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:22 schreef rubbereend het volgende:WTF 7 miljoen voor die gek uit Servië
de Cler komt iig niet
Koné heeft een zeer stabiele 2e competitiehelft achter de rug: compleet waardeloosquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Laten we dan maar hopen dat hij veel speelt en veel scoort
En iets stabieler speelt als Kone..
Daar heb je dan ook weer een goed punt...quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Koné heeft een zeer stabiele 2e competitiehelft achter de rug: compleet waardeloos.
maarja alleen Lazovic bepaalt waar Danko speeltquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:51 schreef Elvislives het volgende:
Lazovic heeft voor 5 jaar getekend bij jullie, of was dat al bekend?
volgend seizoen loopt zn contract af en dan zou hij HEEEEEEEEEEEEEEEEL graag terug komen naar PSV aldus hemzelf in de sportweek!!!quote:
Lijkt me een goed ideequote:Op donderdag 7 juni 2007 22:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgend seizoen loopt zn contract af en dan zou hij HEEEEEEEEEEEEEEEEL graag terug komen naar PSV aldus hemzelf in de sportweek!!!
hij is wel een completere spits geworden in de jaren dat hij weg is, laat anderen nu ook scoren!quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:04 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Lijkt me een goed idee
Hopen dat 'ie dan wel in de CL weet te scoren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |