Als ze al moeite hebben met de 8 miljoen voor Lazovic zie ik ze niet alsnog 7,5 neerleggen voor Nilsson. Kwestie van interpretatie.quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:52 schreef PyTh het volgende:
[..]
Wat weet jij er nou van wat PSV kan betalen grapjurk.
Op basis van wat? Alsof Perez liever bankzitter bij PSV is dan bij Ajax. Het zegt al genoeg dat ie geinteresseerd is naar een overgang naar Feyenoord.quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:52 schreef PyTh het volgende:
[..]
Wat weet jij er nou van wat PSV kan betalen grapjurk.
Leuk dealtje in combinatie met Vayrinen behoort volgens mij best tot de mogelijkheden
Maar zoals ik al zei denk ik dat Perez "gewoon" komt.
Voor Perez zijn er meedere mogelijkheden.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Op basis van wat? Alsof Perez liever bankzitter bij PSV is dan bij Ajax. Het zegt al genoeg dat ie geinteresseerd is naar een overgang naar Feyenoord.
Een gegarandeerde basisplek. Koeman heeft gezegd dat hij als aanvulling komt voor de aanvalslinie en niet als basiskracht. Kan je nog wel gegarandeerd op de bank zitten in de CL, maar daar zit ie niet echt meer op te wachten.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:06 schreef PyTh het volgende:
[..]
Voor Perez zijn er meedere mogelijkheden.
In een 4-3-3 kan hij als linkeraanvaller fungeren en in een 4-4-2 kan hij hangend op links in een soort Park-rol spelen.
Legio mogelijkheden en gegarandeerd van CL voetbalen, wat wil je nog meer
Eens, laat hem maar naar Feyenoord gaan...quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:13 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik vind Perez een eikel.
Aah, wat jammer nou.quote:In De Telegraaf liet AZ-voorzitter Scheringa weten dat er veel interesse is voor Tim de Cler. "Er zijn onderhand vier clubs in binnen- en buitenland, die hem willen. Er is al het dubbele geboden van wat PSV bij ons heeft neergelegd, terwijl die clubs ook de indicatie hebben gegeven dat Tim elders veel meer kan verdienen." AZ liet al eerder weten spelers niet graag aan de concurrentie te willen verkopen.
Tsja dat krijg je niet bij een topclub, daar moet je vechten voor je plek. Behalve als je van het kaliber Gomes bent. Dus dan moet ie maar naar Feyenoord gaan.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Een gegarandeerde basisplek. Koeman heeft gezegd dat hij als aanvulling komt voor de aanvalslinie en niet als basiskracht. Kan je nog wel gegarandeerd op de bank zitten in de CL, maar daar zit ie niet echt meer op te wachten.
Ik lees overal 7miljoenquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:33 schreef PyTh het volgende:
AZ schijnt zich meteen na dat PSV en Vitesse eruit waren weer gemeldt te hebben met een hoger bod voor Lazo, jammer jongens, te laat!
Naar verluidt heeft PSV 6 miljoen euro betaald aan Vitesse.
quote:Danko Lazovic voetbalt komend seizoen bij PSV. De landskampioen betaalt Vitesse ongeveer zeven miljoen euro voor de 24-jarige spits, die tot medio 2010 onder contract stond bij Vitesse.
Gelderlander en nog zo'n krantquote:De Arnhemse club heeft financieel gezien goed geboerd met Lazovic. Vitesse betaalde vorig jaar ongeveer een miljoen euro voor de voetballer, die nu het zevenvoudige oplevert.
Oh? Zijn de handtekeningen al gezet en is Danko al door de medische keuring dan?quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:33 schreef PyTh het volgende:
AZ schijnt zich meteen na dat PSV en Vitesse eruit waren weer gemeldt te hebben met een hoger bod voor Lazo, jammer jongens, te laat!
Nee hij zal wel niet door de medische keuring komen, is meestal zo...quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oh? Zijn de handtekeningen al gezet en is Danko al door de medische keuring dan?
Gaat snel tegenwoordig![]()
Az doet dat ook alleen maar om de prijs op te drijfenquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:33 schreef PyTh het volgende:
Naar verluidt heeft PSV 6 miljoen euro betaald aan Vitesse.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:51 schreef djnospinzone het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=U5egDevf4kw
![]()
![]()
Ik wil maar aangeven dat er nog niks definitief is. Of heb je op het kampioensfeest zoveel bier gedronken dat je de taferelen rond Luque (2x in een half jaar tijdquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:11 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nee hij zal wel niet door de medische keuring komen, is meestal zo...
Pffffff
ED, AD en Telegraaf melden 6 miljoen euro overigens.
Volgens mij lag het meer aan Pavel zelf eigenlijk. Maar het is maar om aan te geven dat Lazovic nog niet van ons is. Als er een leuke club uit het buitenland zich vandaag meldt en 3 keer zoveel salaris biedt wil ik nog wel eens zien hoe graag Danko écht in Nederland blijft.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:15 schreef Bos81 het volgende:
Maar dat kwam toch doordat er een nieuw bestuur bij Slavia kwam, die de transfer liet afketsen, of zoiets ?
Dronken mensen spreken de waarheid.quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:51 schreef djnospinzone het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=U5egDevf4kw
![]()
![]()
Klopt maar als de clubs eruit zijn en Lazo al meedere malen aangegeven heeft dat PSV zijn "droomkloep" is dan ga ik er niet vanuit dat het nog afketstquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik wil maar aangeven dat er nog niks definitief is. Of heb je op het kampioensfeest zoveel bier gedronken dat je de taferelen rond Luque (2x in een half jaar tijd) bent vergeten?
![]()
Een oude rot als jij zal zich vast ook nog wel een zekere Tsjech kunnen herinneren die rond was met PSV maar op het allerlaatste moment naar Italië verdween...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |