abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50190833
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 08:52 schreef PyTh het volgende:

[..]

Wat weet jij er nou van wat PSV kan betalen grapjurk.
Als ze al moeite hebben met de 8 miljoen voor Lazovic zie ik ze niet alsnog 7,5 neerleggen voor Nilsson. Kwestie van interpretatie.
pi_50190918
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 08:52 schreef PyTh het volgende:

[..]

Wat weet jij er nou van wat PSV kan betalen grapjurk.
Leuk dealtje in combinatie met Vayrinen behoort volgens mij best tot de mogelijkheden

Maar zoals ik al zei denk ik dat Perez "gewoon" komt.
Op basis van wat? Alsof Perez liever bankzitter bij PSV is dan bij Ajax. Het zegt al genoeg dat ie geinteresseerd is naar een overgang naar Feyenoord.
  donderdag 7 juni 2007 @ 09:06:27 #153
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50190984
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 09:02 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Op basis van wat? Alsof Perez liever bankzitter bij PSV is dan bij Ajax. Het zegt al genoeg dat ie geinteresseerd is naar een overgang naar Feyenoord.
Voor Perez zijn er meedere mogelijkheden.
In een 4-3-3 kan hij als linkeraanvaller fungeren en in een 4-4-2 kan hij hangend op links in een soort Park-rol spelen.
Legio mogelijkheden en gegarandeerd van CL voetbalen, wat wil je nog meer
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_50191062
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 09:06 schreef PyTh het volgende:

[..]

Voor Perez zijn er meedere mogelijkheden.
In een 4-3-3 kan hij als linkeraanvaller fungeren en in een 4-4-2 kan hij hangend op links in een soort Park-rol spelen.
Legio mogelijkheden en gegarandeerd van CL voetbalen, wat wil je nog meer
Een gegarandeerde basisplek. Koeman heeft gezegd dat hij als aanvulling komt voor de aanvalslinie en niet als basiskracht. Kan je nog wel gegarandeerd op de bank zitten in de CL, maar daar zit ie niet echt meer op te wachten.
pi_50191103
Ik vind Perez een eikel.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_50191122
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 09:13 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik vind Perez een eikel.
Eens, laat hem maar naar Feyenoord gaan...
We sure are cute for two ugly people.
  donderdag 7 juni 2007 @ 09:36:14 #157
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_50191674
oke Lazovic naar PSV (ja ja ik loop een beetje achter de laatste tijd )
Als die samen gaat spelen met Farfan en Kone... dan zie ik nog best een mooie voorhoede.. tja afwachten dat is het enige wat we kunnen doen.. ik heb er nog wel vertrouwen in
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_50191701
quote:
In De Telegraaf liet AZ-voorzitter Scheringa weten dat er veel interesse is voor Tim de Cler. "Er zijn onderhand vier clubs in binnen- en buitenland, die hem willen. Er is al het dubbele geboden van wat PSV bij ons heeft neergelegd, terwijl die clubs ook de indicatie hebben gegeven dat Tim elders veel meer kan verdienen." AZ liet al eerder weten spelers niet graag aan de concurrentie te willen verkopen.
Aah, wat jammer nou.
pi_50191862
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 09:37 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Aah, wat jammer nou.
Hij lult uit zijn nek
  donderdag 7 juni 2007 @ 10:04:16 #160
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_50192442
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 09:11 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Een gegarandeerde basisplek. Koeman heeft gezegd dat hij als aanvulling komt voor de aanvalslinie en niet als basiskracht. Kan je nog wel gegarandeerd op de bank zitten in de CL, maar daar zit ie niet echt meer op te wachten.
Tsja dat krijg je niet bij een topclub, daar moet je vechten voor je plek. Behalve als je van het kaliber Gomes bent. Dus dan moet ie maar naar Feyenoord gaan.
  donderdag 7 juni 2007 @ 10:33:10 #161
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50193218
AZ schijnt zich meteen na dat PSV en Vitesse eruit waren weer gemeldt te hebben met een hoger bod voor Lazo, jammer jongens, te laat!

Naar verluidt heeft PSV 6 miljoen euro betaald aan Vitesse.
pi_50193578
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 10:33 schreef PyTh het volgende:
AZ schijnt zich meteen na dat PSV en Vitesse eruit waren weer gemeldt te hebben met een hoger bod voor Lazo, jammer jongens, te laat!

Ik lees overal 7miljoen .
quote:
Danko Lazovic voetbalt komend seizoen bij PSV. De lands­kampioen betaalt Vitesse ongeveer zeven miljoen euro voor de 24-jari­ge spits, die tot medio 2010 onder contract stond bij Vitesse.
quote:
De Arnhemse club heeft finan­cieel gezien goed geboerd met La­zovic. Vitesse betaalde vorig jaar ongeveer een miljoen euro voor de voetballer, die nu het zevenvou­dige oplevert.
Gelderlander en nog zo'n krant .

En Lazovic wilde zelf niet meer naar AZ omdat PSV al een half jaar met hem bezig was.
  donderdag 7 juni 2007 @ 10:51:36 #163
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_50193792
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
pi_50194050
!
pi_50194070
quote:
Oh? Zijn de handtekeningen al gezet en is Danko al door de medische keuring dan?

Gaat snel tegenwoordig
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 7 juni 2007 @ 11:11:58 #166
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50194388
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 11:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Oh? Zijn de handtekeningen al gezet en is Danko al door de medische keuring dan?

Gaat snel tegenwoordig
Nee hij zal wel niet door de medische keuring komen, is meestal zo...

Pffffff

ED, AD en Telegraaf melden 6 miljoen euro overigens.
  donderdag 7 juni 2007 @ 11:22:51 #167
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_50194722
quote:

Az doet dat ook alleen maar om de prijs op te drijfen
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  donderdag 7 juni 2007 @ 11:55:30 #168
148059 Pritt
Atheïst
pi_50195795
quote:
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_50195829
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 11:11 schreef PyTh het volgende:

[..]

Nee hij zal wel niet door de medische keuring komen, is meestal zo...

Pffffff

ED, AD en Telegraaf melden 6 miljoen euro overigens.
Ik wil maar aangeven dat er nog niks definitief is. Of heb je op het kampioensfeest zoveel bier gedronken dat je de taferelen rond Luque (2x in een half jaar tijd ) bent vergeten?

Een oude rot als jij zal zich vast ook nog wel een zekere Tsjech kunnen herinneren die rond was met PSV maar op het allerlaatste moment naar Italië verdween...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_50195854
Nedved
  donderdag 7 juni 2007 @ 12:15:25 #171
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_50196456
Maar dat kwam toch doordat er een nieuw bestuur bij Slavia kwam, die de transfer liet afketsen, of zoiets ?
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_50196818
Die Lazovic is volgens mij niet te vertrouwen. Als er een buitenlandse club aanklopt is psv zo vergeten.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_50196877
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 12:15 schreef Bos81 het volgende:
Maar dat kwam toch doordat er een nieuw bestuur bij Slavia kwam, die de transfer liet afketsen, of zoiets ?
Volgens mij lag het meer aan Pavel zelf eigenlijk. Maar het is maar om aan te geven dat Lazovic nog niet van ons is. Als er een leuke club uit het buitenland zich vandaag meldt en 3 keer zoveel salaris biedt wil ik nog wel eens zien hoe graag Danko écht in Nederland blijft.
pi_50197863
quote:
Dronken mensen spreken de waarheid.
Affelay kijkt erg veel beneden als het over hemzelf gaat, hij is 1 van de betere en daar kan je best trots op zijn.
Je hoeft niet arrogant te worden, maar hij is beter dan hij zelf denkt.
  donderdag 7 juni 2007 @ 13:04:02 #175
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50197952
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 11:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik wil maar aangeven dat er nog niks definitief is. Of heb je op het kampioensfeest zoveel bier gedronken dat je de taferelen rond Luque (2x in een half jaar tijd ) bent vergeten?

Een oude rot als jij zal zich vast ook nog wel een zekere Tsjech kunnen herinneren die rond was met PSV maar op het allerlaatste moment naar Italië verdween...
Klopt maar als de clubs eruit zijn en Lazo al meedere malen aangegeven heeft dat PSV zijn "droomkloep" is dan ga ik er niet vanuit dat het nog afketst

Nedved in '96, dat vergeet ik nooit meer, it still hurts more or less.
Een van de betere middenvelders van zijn tijd vind ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')