Amanda: "Sterf jonguh... echt sterf jonguh ... Sterf"quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:52 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja natuurlijk, want ze is mooi van binnen en buiten.
Zit jij er achter?'quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:56 schreef Villalux het volgende:
Mark my W.. meer zeg ik niet. als huub zijn website echt gehacked is ... dan Brainless morgen.![]()
Naast alle sabotage-theorieen kan het ook zijn dat de weblog-beheerder het account heeft uitgeschakeld. Op de site stonden best wel grove beledigingen. Als iemand daartegen een klacht indient, is weblog-beheer vaak heel snel met dichtgooien. Ze zijn behoorlijk rechtlijnig in het handhaven van de regels.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Brian rende te snel naar kantoor om te checken of zijn site het nog wel deed. Die heeft het dus ook niet gedaan. Het is Eric geweest... of een buitenstaander.
Ja maar Eric is toch enigszins een digibeet. De website die hij in elkaar moest timmeren deedtie omdat het moest. Ik geloof niet dat hij met zijn kennis zo snel iets heeft kunnen doen. Dan een buitenstaander, maar wie dan en hoe dan?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Brian rende te snel naar kantoor om te checken of zijn site het nog wel deed. Die heeft het dus ook niet gedaan. Het is Eric geweest... of een buitenstaander.
Scan , de negeer modus, doet wonderen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Amanda: "Sterf jonguh... echt sterf jonguh ... Sterf"
Ja, echt mooi. Je zou haar zo een enkeltje reykjavik geven.
die heeft er helaas niet lang genoeg gestaan om in de Cache te eindigenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:46 schreef Charmian het volgende:
[..]
de laatste log van Huub was toen Jaap en Amanda terugkwamen van Jensen, want hij beschrijft het stukje dat ze mot zouden hebben gehad in de kleedkamer. Hoe laat was dat en zat er toen iemand achter de computer?
Ze geven eerst een waarschuwing, en als ze besluiten tot afsluiten krijg je netjes een emailtje.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Naast alle sabotage-theorieen kan het ook zijn dat de weblog-beheerder het account heeft uitgeschakeld. Op de site stonden best wel grove beledigingen. Als iemand daartegen een klacht indient, is weblog-beheer vaak heel snel met dichtgooien. Ze zijn behoorlijk rechtlijnig in het handhaven van de regels.
Huub kan de reacties niet lezen. Wat is dan het nut?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Naast alle sabotage-theorieen kan het ook zijn dat de weblog-beheerder het account heeft uitgeschakeld. Op de site stonden best wel grove beledigingen. Als iemand daartegen een klacht indient, is weblog-beheer vaak heel snel met dichtgooien. Ze zijn behoorlijk rechtlijnig in het handhaven van de regels.
Ze moet toch inmiddels al in de gaten hebben dat Lieke niet te raken is. Helemaal niet door Amandaquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:59 schreef mazaru het volgende:
Amanda schijnt Lieke flink afgekraakt te hebben bij Jensen, Jaap heeft er ook lol om
Je kunt ook niet reageren op zijn site. Huub zelfs is een beetje veel aan het beledigen de laatste tijd.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub kan de reacties niet lezen. Wat is dan het nut?
Ik vind de weblog van Huub een stuk beschaafder dan die van Jaap. Maar ja je hebt inderdaad van die heilige boontjes die als je alleen maar een scheet laat al aan de bel hangen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En hoe denk je dat Huub dat mailtje kan lezen ?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:58 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ze geven eerst een waarschuwing, en als ze besluiten tot afsluiten krijg je netjes een emailtje.
OP 10quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:01 schreef scanman01 het volgende:
Van half 8 tot 10? Ik snap er niets meer van
Zeker niet door Amandaquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze moet toch inmiddels al in de gaten hebben dat Lieke niet te raken is. Helemaal niet door Amanda
Amanda en iets doorhebben?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze moet toch inmiddels al in de gaten hebben dat Lieke niet te raken is. Helemaal niet door Amanda
UIT de voorwaarden:quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Geen reactie's of klachten naar Huub. Een klacht kan ingediend worden bij Weblog zelf.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als ik zo luister, zal het wel gestuurd zijn door de FEBO. Iedereen is semi verbaasd.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je kunt ook niet reageren op zijn site. Huub zelfs is een beetje veel aan het beledigen de laatste tijd.
Of bedoelde je dat niet.
er kunnen helemaal geen reactie's gegeven worden op het log van Huub, die optie staat uit.....quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Serieus, ik heb er nog één gelezen wat verwees naar de terugkomst van Amanda en Jaap. Een uur later lag zijn log plat.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:04 schreef RSie het volgende:
dit was het laatste bericht op Huub's website:
dinsdag 5 juni 2007
C.o.p.s.
Gisteren een officiele reactie gekregen van De Gouden Kooi op de gebeurtenissen van het afgelopen weekend, vanaf nu zal ieder fysiek contact vanuit agressie bestraft worden met een boete,
100.000 euro uit je jackpot en 1000 euro van je borg voor een eerste overtreding
een verdubbeling bij iedere volgende overtreding.
Naar aanleiding van de gebeurtenissen van dit weekend beginnen Brainless, Amanda en Huub bij een eerste overtreding direct op 200.000 euro en 2.000 euro.
Ook kan je nog altijd uit de villa gekicked worden.
Hmmmm dat is in ieder geval duidelijk, als ik ruzie heb met Brian en ik duw hem kost mij dat 202.000 euro, das niet kinderachtig..........
Jaap en Amanda gaan naar Jensen, en uit de videoboodschap van Jensen zelf was het duidelijk dat zij niet de laatste van ons zijn die er naar toe gaan,
dat wordt lachen vnvnd, rond halfelf op rtl5! lachen
later
Huub
Huub had alles open staan en toen heeft Eric of Brian hem gedeletequote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:58 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ze geven eerst een waarschuwing, en als ze besluiten tot afsluiten krijg je netjes een emailtje.
dat staat er nog steedsquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:07 schreef Flabberguest het volgende:
Als zijn blog helemaal weg was zou hij dan nogsteeds op 1 staan bij blog toppers? of zou die dan ook daar verdwenen moeten zijn?
Yep, ik ook..!!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:07 schreef Charmian het volgende:
[..]
Serieus, ik heb er nog één gelezen wat verwees naar de terugkomst van Amanda en Jaap. Een uur later lag zijn log plat.
Nee, FEBO verdenk ik zeker niet. Zij zouden met Huub gesproken hebben, net zoals ze Japio een paar keer gezegd hebben zaken aan te passen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als ik zo luister, zal het wel gestuurd zijn door de FEBO. Iedereen is semi verbaasd.
Een geintje is leuk, een heel weblog deleten is geen grapje... en volgens mij is Brian als IT'er dan ook fouter bezig dan Eric als "leek"quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:08 schreef Desii het volgende:
[..]
Huub had alles open staan en toen heeft Eric of Brian hem gedelete
Dat zag ik ja vandaar mijn vraag of dat er nog steeds staat als een blog helemaal verwijderd is.quote:
Maaaaaaar dit is wel een mooie aanleiding om stennis te schoppen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:09 schreef RSie het volgende:
als Huub een mail stuurt naar het beheer van Web-Log.nl staat het binnen no-time weer online.
aangezien het een professioneel bedrijf is die de boel beheerd maken ze ook met enige regelmaat backups, hij zal hooguit zijn laatste bericht kwijt zijn.
p.s. Huub is ook lomp als ie er zelf niet zo af en toe eens een backup van maakt als het zo belangrijk is voor hem!
ow op die fiets, dat weet ik dus nietquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:09 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Dat zag ik ja vandaar mijn vraag of dat er nog steeds staat als een blog helemaal verwijderd is.
Hij zei net nog dat de inhoud hem niet boeit. Dat zet hij er zo weer op. Het gaat hem om het adres.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:09 schreef RSie het volgende:
als Huub een mail stuurt naar het beheer van Web-Log.nl staat het binnen no-time weer online.
aangezien het een professioneel bedrijf is die de boel beheerd maken ze ook met enige regelmaat backups, hij zal hooguit zijn laatste bericht kwijt zijn.
p.s. Huub is ook lomp als ie er zelf niet zo af en toe eens een backup van maakt als het zo belangrijk is voor hem!
hoeft niet eens gedelete zijn hoor, je kunt een log bij web-log zelf tijdelijk uitzetten. Brian heeft ook een log bij web-log en weet precies hoe dat moet.......quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:08 schreef Desii het volgende:
[..]
Huub had alles open staan en toen heeft Eric of Brian hem gedelete
ja ja dat is net zoiets als wattie tegen nathanela (klote naam) riep, ik pis in je moeders schedel of zoquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:10 schreef mazaru het volgende:
Huub zegt dat die de foto van Eric zijn moeder gaat pakken, en hem voor zijn ogen in brand zal steken.
En daarna pis ik hem uit
Dat zegt hij al maanden ,maar dan over de foto van Natasia haar kinderen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:10 schreef mazaru het volgende:
Huub zegt dat die de foto van Eric zijn moeder gaat pakken, en hem voor zijn ogen in brand zal steken.
En daarna pis ik hem uit
Wat is het toch een stijlvolle vrouw met klassequote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zeker niet door Amanda![]()
En zeker niet als ze bij Jensen in dezelfde staat was, als dat ze nu is
[afbeelding]
![]()
![]()
Rofl.. "mamba, eric und amanda verstecken alle duschsachen und die handtücher, damit jaap nicht duschen kann. er will sich doch für cora schön machen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:00 schreef RSie het volgende:
wordt DGK nagesynchroniseerd uitgezonden in Duitsland?
http://www.ioff.de/showthread.php?t=273349
als Huub dat écht gaat doen, heb ik het helemaal gehad met Huubquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:10 schreef mazaru het volgende:
En daarna pis ik hem uit
Tegen woorden moeten ze maar kunnen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:11 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja ja dat is net zoiets als wattie tegen nathanela (klote naam) riep, ik pis in je moeders schedel of zo
het adres is nog geregistreerd.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij zei net nog dat de inhoud hem niet boeit. Dat zet hij er zo weer op. Het gaat hem om het adres.
Een foto is maar een foto.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:12 schreef Marelle het volgende:
[..]
als Huub dat écht gaat doen, heb ik het helemaal gehad met Huub![]()
Afgaande op de uitspraak van Eric, was hij het dus.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:09 schreef Leandra het volgende:
Een geintje is leuk, een heel weblog deleten is geen grapje... en volgens mij is Brian als IT'er dan ook fouter bezig dan Eric als "leek"
ja en op dit soort momenten mis je dus Sylvia, die probeert hem dan wel weer tegen te houdenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tegen woorden moeten ze maar kunnen.
Maar ik krijg de indruk dat die dit echt gaat doen. Dat vind ik echt te gek voor woorden.
Maar van iemand die je dierbaar is en niet meer leeft, lijkt me dat verdomd naar als iemand dat voor je ogen verscheurt en er op gaat zeiken.quote:
oh ja,.. dat was in de tijd dat ie nog teksten uit films jatte ipv van zijn medebewoners.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:11 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja ja dat is net zoiets als wattie tegen nathanela (klote naam) riep, ik pis in je moeders schedel of zo
Pardon????? Dat is de foto van de overleden moeder van Ericquote:
Eigenlijk zie ik dat anders. Het is maar een foto, Huub heeft absoluut niks tegen de moeder van Eric. Het is puur gericht op Eric. Dit is deel van het spel, niet iets wat je normaal doet.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:15 schreef ruby het volgende:
[..]
Maar van iemand die je dierbaar is en niet meer leeft, lijkt me dat verdomd naar als iemand dat voor je ogen verscheurt en er op gaat zeiken.![]()
Het is al heel slecht dat hij het heeft gedacht en gezegdquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:15 schreef ruby het volgende:
[..]
Maar van iemand die je dierbaar is en niet meer leeft, lijkt me dat verdomd naar als iemand dat voor je ogen verscheurt en er op gaat zeiken.![]()
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:16 schreef Desii het volgende:
ik vind het wel lachen.... ze denken dat ze offcam zijn
En Brian en Huub zitten samen te lachen
ik dacht precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:16 schreef Desii het volgende:
ik vind het wel lachen.... ze denken dat ze offcam zijn
En Brian en Huub zitten samen te lachen
Dat is niet waar, het ligt er maar net aan wat er op staat.quote:
dat gaat serieus wel te ver hoor!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Eigenlijk zie ik dat anders. Het is maar een foto, Huub heeft absoluut niks tegen de moeder van Eric. Het is puur gericht op Eric. Dit is deel van het spel, niet iets wat je normaal doet.
absoluut!!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:15 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja en op dit soort momenten mis je dus Sylvia, die probeert hem dan wel weer tegen te houden
Zal best. Maar het is niet my cup of tea.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Eigenlijk zie ik dat anders. Het is maar een foto, Huub heeft absoluut niks tegen de moeder van Eric. Het is puur gericht op Eric. Dit is deel van het spel, niet iets wat je normaal doet.
Behalve Eric en Huub.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:17 schreef RSie het volgende:
[..]
ik dacht precies hetzelfde.
ze denken offcam te zijn en ineens gaan ze allemaal lacherig met elkaar om!
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:18 schreef RSie het volgende:
en Brain vertelt nu exact wat ik net al verkondigde.
pfff,.. ik kan zo IT'er worden!
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:17 schreef Charmian het volgende:
Ik ga me vast voor Jensen installeren.
Tot later![]()
En jij kan beter spaghetti schjmaiten! Jij wint!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:18 schreef RSie het volgende:
en Brain vertelt nu exact wat ik net al verkondigde.
pfff,.. ik kan zo IT'er worden!
Da's een goeie waarschijnlijk dus iemand van de miljonairs die nadat Huub een bericht had gepost over de terugkomst van Jaap en Amanda heeft gebruik gemaakt van dat Huub niet heeft uitgelogt. Je browser afsluiten is niet hetzelfde als uitloggen...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:11 schreef Marelle het volgende:
[..]
hoeft niet eens gedelete zijn hoor, je kunt een log bij web-log zelf tijdelijk uitzetten. Brian heeft ook een log bij web-log en weet precies hoe dat moet.......
Amanda en lieke niet hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:17 schreef RSie het volgende:
[..]
ik dacht precies hetzelfde.
ze denken offcam te zijn en ineens gaan ze allemaal lacherig met elkaar om!
Sorry, maar hier begrijp ik dus totaal niets van dat je dit zo bekijkt. Waar zit je gevoel??????quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Psies...... Natasja noemt Eric ook aidslijer en schreeuwt uren over zn overleden moeder en toch zijn ze de beste vriendjes.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:19 schreef Mika25 het volgende:
Huub's weblog valt onder persoonlijk eigendom, dus als Eric die website van deleten, waarom zou Huub dan geen foto van Eric kapot mogen maken? Ok, het is wat extreem, maar het is van hetzelfde niveau als dat Natasja, Amanda en Brainless altijd gebruiken in ruzies met Eric dus daar moet men toch wel aan gewend zijn inmiddels?
Ja? en dan nog 3 kwartier wachten tot het begint zeker?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:17 schreef Charmian het volgende:
Ik ga me vast voor Jensen installeren.
Tot later![]()
Moots, ik ziw jou altijd als rechtvaardig, maar dit is zo laag.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:17 schreef mootie het volgende:
[..]
zou denk ik er ook overquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:19 schreef Mika25 het volgende:
Huub's weblog valt onder persoonlijk eigendom, dus als Eric die website van deleten, waarom zou Huub dan geen foto van Eric kapot mogen maken? Ok, het is wat extreem, maar het is van hetzelfde niveau als dat Natasja, Amanda en Brainless altijd gebruiken in ruzies met Eric dus daar moet men toch wel aan gewend zijn inmiddels?
Niet in een foto in elk geval.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:20 schreef Marelle het volgende:
[..]
Sorry, maar hier begrijp ik dus totaal niets van dat je dit zo bekijkt. Waar zit je gevoel??????
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:19 schreef mootie het volgende:
[..]
En jij kan beter spaghetti schjmaiten! Jij wint!
Er is nog helemaal niets gebeurd toch? Het is vooralsnog gewoon praat van Huub.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Moots, ik ziw jou altijd als rechtvaardig, maar dit is zo laag.![]()
Oh, dat is maar tijdelijk hoor, die kan je na een emailje al weer terughebben. Ik weet niet precies hoe vaak ze backuppen, maar normaal is dat tijdens de off-hours, dus zal wel elke nacht rond 04:00 zijn ofzo...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:21 schreef Desii het volgende:
Weblog bestaat al sinds 2004 (vol met foto's en verslagen)
Ik vind het allebei niet kunnen!!!!
Ja da's waar, Huub zou gewoon weer moeten kunnen inloggen en even z'n log weer online zetten, Hmmmm toch strange ditquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Da's een goeie waarschijnlijk dus iemand van de miljonairs die nadat Huub een bericht had gepost over de terugkomst van Jaap en Amanda heeft gebruik gemaakt van dat Huub niet heeft uitgelogt. Je browser afsluiten is niet hetzelfde als uitloggen...
Maar dan is z'n hele account gedelete want anders zou hij toch in moeten kunnen loggen? Of ook de wachtwoorden zijn aangepast.
nou als ie slim is dan heeft ie er vast nog wel meerquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:17 schreef Marelle het volgende:
[..]
Pardon????? Dat is de foto van de overleden moeder van Eric![]()
Huub kan niet inloggen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:24 schreef Marelle het volgende:
[..]
Ja da's waar, Huub zou gewoon weer moeten kunnen inloggen en even z'n log weer online zetten, Hmmmm toch strange ditTenzij z'n weblog echt gedelete is, want dat kan dan ook. Ik kan ook zo m'n log deleten.....
gelukkig hebben we de negatieven nogquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:25 schreef grazygirl het volgende:
[..]
nou als ie slim is dan heeft ie er vast nog wel meer
Hij mag niet mailen?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:24 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Oh, dat is maar tijdelijk hoor, die kan je na een emailje al weer terughebben. Ik weet niet precies hoe vaak ze backuppen, maar normaal is dat tijdens de off-hours, dus zal wel elke nacht rond 04:00 zijn ofzo...
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:26 schreef Mika25 het volgende:
Hoewel je Eric lekker kan fucken met een foto van z`n moeder kapot te maken, is het nog leuker (en ietsjes hoger niveau) om die pruik van Natrashja roze te verven!! Redaktie, geef dat idee eens door aan Huubje
preciesquote:
Dan heeft Eric toch nog een strafbaar feit gepleegd (er vanuit gaande dat het Eric was). Als je zomaar een openstaande log delete is het niet strafbaar (het kan immers uit onwetendheid zijn), maar als je doelbewust een password verandert van een website die eigendom is van iemand anders ben je toch echt verkeerd bezig. Ik ben alleen geen jurist, dus ik weet niet in hoe verre het strafbaar is in de nederlandse wetgeving.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:25 schreef blomst het volgende:
Huub kan niet inloggen.
mee eens!!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:26 schreef Mika25 het volgende:
Hoewel je Eric lekker kan fucken met een foto van z`n moeder kapot te maken, is het nog leuker (en ietsjes hoger niveau) om die pruik van Natrashja roze te verven!! Redaktie, geef dat idee eens door aan Huubje
de moeder van ericquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:28 schreef Meganog het volgende:
Ze zitten erbij alsof er iemand overleden is.
En het klonk zo goed.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:28 schreef scanman01 het volgende:
Jaap mag het 'fokking hell' er niet bij zeggen.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:29 schreef RSie het volgende:
Eric ziet eruit alsof ie die sigaretten in zijn hol heeft verstopt!
hij kijkt zo ongemakkelijk!
Iedere kijker, die DGK niet kent, zou zich rotschrikken als zo'n promo voor voetbal wordt uitgezonden .....quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:28 schreef scanman01 het volgende:
Jaap mag het 'fokking hell' er niet bij zeggen.
Klopt, maar toch wel jammer.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Iedere kijker, die DGK niet kent, zou zich rotschrikken als zo'n promo voor voetbal wordt uitgezonden .....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |