Vanmiddag een aangeklikt,nu de twee andere ook nog even aangeklikt.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:33 schreef kleinzusje het volgende:
Lieve users
Sorry dat ik blijf inbreken
Maar HiDiHo heeft nu meer klikken ontvangen dan in 4 jaar tijd.
Nog 150 unieke users nodig !!!!!!
Dus heb je al geklikt.................. is genoeg, anders ziet Google het als spam !!!
Kom op , steun de gast en win een Meet and Greetmet de meester
![]()
( zie mijn sig)
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lieverd, wat heb jij het moeilijk vandaag. Toch maar je andere avatar, veel effectiever
ik heb het net ook gedaan, gebeurt echt niks hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:38 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja straks zit ik ergens op te klikken wat fout is voor mijn computer.
Vind het altijd eng zulke dingen.
yep dat was hetquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:35 schreef kissa het volgende:
[..]
google ads gevonden en aangeklikt! Dat was het?
Bedankt![]()
Ik heb de site net effe bekeken en alleen de website van Huub is gehackt. En aangezien ik betwijfel dat iemand een 'brute force' hack heeft toegepast moet het iemand geweest zijn die in het bezit was van Huub's password. En aangezien de bewoners uiteraard niet zonder toestemming van de redaktie keyloggers mogen installeren op de computers in het kantoor, hou je maar een paar mogelijkheden over:quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:34 schreef Rotterdammert het volgende:
wie heeft die site van huub en jaap eigelijk gehacked?
Ik snap jullie terughoudendheid, maar ik pies nu bijna in mijn broek. HiDiHo en spam of corrupt.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:41 schreef Marelle het volgende:
[..]
ik heb het net ook gedaan, gebeurt echt niks hoorDit heb je ook weleens met foto's op internet, als je dan klikt heb je de vergroting..........
hij is misschien zwaar in de zeik genomen maar toch echt niet mishandeld, jezus je kunt ook overdrijven hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:37 schreef Marelle het volgende:
[..]
nou het was verre van fris wat er gebeurde, ik vond dat veel te ver gaan!!
Of,...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:42 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik heb de site net effe bekeken en alleen de website van Huub is gehackt. En aangezien ik betwijfel dat iemand een 'brute force' hack heeft toegepast moet het iemand geweest zijn die in het bezit was van Huub's password. En aangezien de bewoners uiteraard niet zonder toestemming van de redaktie keyloggers mogen installeren op de computers in het kantoor, hou je maar een paar mogelijkheden over:
Een bewoner of de redaktie. In beide gevallen geld dat als ze het zonder medeweten van Huub gedaan hebben dat ze zich schuldig gemaakt hebben aan inbreuk, zelfs in nederland heb je daar wetten voor. Het meest voor de hand liggende is daarom dat er in samenwerking met Huub besloten is met de weblog te stoppen en dat ze nu doen alsof de site gehackt is.
Dat geloof je toch niet echt?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:42 schreef Mika25 het volgende:
Het meest voor de hand liggende is daarom dat er in samenwerking met Huub besloten is met de weblog te stoppen en dat ze nu doen alsof de site gehackt is.
Keep on going, Kleinsushiquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:43 schreef kleinzusje het volgende:
Thx iedereen, tot de 150 ga ik blijven stalken![]()
Vergeef me
blijft natuurlijk de vraag...........waarom moest dat weglog weg.....?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:42 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik heb de site net effe bekeken en alleen de website van Huub is gehackt. En aangezien ik betwijfel dat iemand een 'brute force' hack heeft toegepast moet het iemand geweest zijn die in het bezit was van Huub's password. En aangezien de bewoners uiteraard niet zonder toestemming van de redaktie keyloggers mogen installeren op de computers in het kantoor, hou je maar een paar mogelijkheden over:
Een bewoner of de redaktie. In beide gevallen geld dat als ze het zonder medeweten van Huub gedaan hebben dat ze zich schuldig gemaakt hebben aan inbreuk, zelfs in nederland heb je daar wetten voor. Het meest voor de hand liggende is daarom dat er in samenwerking met Huub besloten is met de weblog te stoppen en dat ze nu doen alsof de site gehackt is.
de laatste log van Huub was toen Jaap en Amanda terugkwamen van Jensen, want hij beschrijft het stukje dat ze mot zouden hebben gehad in de kleedkamer. Hoe laat was dat en zat er toen iemand achter de computer?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:42 schreef Mika25 het volgende:
[..]
bij web-log kun je zelf je site tijdelijk offline zetten (ik heb daar zelf een log) maar dan het je wel een password nodig. Wanneer Huub z'n log nog openstond is dat een makkie om te doen......quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:42 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Allemaal aangeklikt...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:43 schreef kleinzusje het volgende:
Thx iedereen, tot de 150 ga ik blijven stalken![]()
Vergeef me
Ik hou me al 12 jaar bezig met hacken/internet security (heb er m`n beroep van gemaakt). En ik sluit uit dat het een echte hacker is. Het is dus of een bewoner of de redaktie geweest, en aangezien ik betwijfel dat de redaktie moedwillig de nederlandse wetten gaat breken kan er maar 1 conclusie zijn, en dat is dat Huub er van af wist.quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:43 schreef scanman01 het volgende:
Dikke lol met Jaap en Natasia
[afbeelding]
Beveiligd Hyves z'n wachtwoorden tijdens het versturen..?. een hacker kan ook het DGK verkeer afluisteren en als de ww als platte tekst voorbij komen?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:42 schreef Mika25 het volgende:
[..]
huub en ..... proberen aan te randen vindt ik minderquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:31 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
die date van erik mishandelen vond ik een stuk lager
Nee dit ging over die mail van Ilona.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik snap jullie terughoudendheid, maar ik pies nu bijna in mijn broek. HiDiHo en spam of corrupt.![]()
Die mogelijkheid kun je echt wegstrepen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:47 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik hou me al 12 jaar bezig met hacken/internet security (heb er m`n beroep van gemaakt). En ik sluit uit dat het een echte hacker is. Het is dus of een bewoner of de redaktie geweest, en aangezien ik betwijfel dat de redaktie moedwillig de nederlandse wetten gaat breken kan er maar 1 conclusie zijn, en dat is dat Huub er van af wist.
Met een vuilniszak over haar kop ziet ze er volgens jou nog uit.....quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:48 schreef robert2006 het volgende:
amanda ziet er vandaag goed uit
quote:
ja een beetje Mayfair- look, past goed bij haar! gezellig de borstjes eruit en kijken in een gapend gat, heel sexy. Jij zult wel genieten vandaagquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:48 schreef robert2006 het volgende:
amanda ziet er vandaag goed uit
Ik verdenk toch ratje ervan. Ze hebben het erover gehad en hij kan ook gefaked hebben met z'n snel even kijken of mijn weblog ook gehacked is. Als Huub inderdaad zijn log open heeft laten staan, dan zou het voor rat appeltje/eitje moeten zijn om er ff snel mee te klooien.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die mogelijkheid kun je echt wegstrepen.
Dat moet ze wel haast 24/7 zijn, want zo erg als zij is kan niemand zijn in nuchtere toestand.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:50 schreef Anderkeertje het volgende:
Amanda lijkt dronken
meen je dat echt??? OMGquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:50 schreef mootie het volgende:
Omg....... Natasja laat haar tieten gewoon zien aan het die kerels @@
ja natuurlijk, want ze is mooi van binnen en buiten.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:50 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Met een vuilniszak over haar kop ziet ze er volgens jou nog uit.....![]()
btw hoe is het met Ton de tonger is die onlangs nog in beeld geweest?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:51 schreef rooie3 het volgende:
Heb weer streams.
Maar hoor Natasia tegen een vent haar tieten bespreken.
Zal die gozer leuk vinden.
Brian rende te snel naar kantoor om te checken of zijn site het nog wel deed. Die heeft het dus ook niet gedaan. Het is Eric geweest... of een buitenstaander.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik verdenk toch ratje ervan. Ze hebben het erover gehad en hij kan ook gefaked hebben met z'n snel even kijken of mijn weblog ook gehacked is. Als Huub inderdaad zijn log open heeft laten staan, dan zou het voor rat appeltje/eitje moeten zijn om er ff snel mee te klooien.
Zat er geld in je wallet?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:51 schreef rooie3 het volgende:
Heb weer streams.
Maar hoor Natasia tegen een vent haar tieten bespreken.
Zal die gozer leuk vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |