Ik geloof ook meteen dat die email openbaar is geworden enzoquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:26 schreef Flabberguest het volgende:
Weet niet of dit al bekend was of waar is, kijk maar ff. mailtje van Ilona aan Stijn
http://xs.to/xs.php?h=xs116&d=07232&f=Goudenkooirel.JPG
Huub heeft al naar achter gebeld.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:26 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Als Eric het heeft gedaan, dan is de DGK_REDAKTIE mede verantwoordelijk, want de bewoners kunnen op die computers niets doen zonder medeweten van de redaktie.
We zullen zien. Als ie echt gehackt is dan zal ie binnen de kortste keren weer online zijn, want die worden automatisch gebackupt. Dus als Huub niet gaan klagen bij de redaktie, dan weet je eigenlijk al vantevoren dat dit afgesproken werk is.
wacht ik weet al wat er mis gaat, je moet op deze link klikken http://dgk.servehttp.com/help.htmquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:25 schreef kissa het volgende:
[..]
In de rechter benedenhoek staat:
Active topics, my active topics, online users, top 500![]()
Als ze haar mond heeft opengetrokken, kunnen we vanavond zeker lachenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda is bezig met haar kater... een producer, ofzo is in het huis voor de promo's, Amanda is niet van de bank af te krijgen en murmelt maar wat.
Ohoh, hoe meer ze heeft gedronken hoe sterker de verhalen worden dus de optreden van Jensen zal voor haar wel niks zijn geweest
Hele verhaal is hier te lezen Ex-bewoonster Gouden Kooi mailt per ongeluk. #2quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik geloof ook meteen dat die email openbaar is geworden enzo
omdat tien het gaat uitzendenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:27 schreef beequeen het volgende:
Waarom maken ze een promo voor de EK, als DGK zijnnde?
Omdat 10 ook de rechten voor het EK heeft, zeiden ze.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:27 schreef beequeen het volgende:
Wat....nog meer illusies erbij straks.hoogmoeds waanzin!! pffff....waarom zij..alsof zij goede reclamen zijn..na de wedstrijd gaan ze alleen maar meer knokken lijkt me....quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze gaan een promo maken voor de wedstrijden van jong oranje
Omdat de gouden kooi moet wijken voor de wedstrijdenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:27 schreef beequeen het volgende:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:26 schreef Flabberguest het volgende:
Weet niet of dit al bekend was of waar is, kijk maar ff. mailtje van Ilona aan Stijn
Je denkt dat die echt van Ilona is?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:27 schreef lillkiss het volgende:
slecht te lezen die mail van ilona
die date van erik mishandelen vond ik een stuk lagerquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:23 schreef Desii het volgende:
[..]
Nu kan je tegen Huub zijn, maar dit vind ik lage streek...
Dramtrut loves you.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
@beequeen, speciaal voor jou. Twee (nagenoeg) identieke caps van stream 1 en 2. De beelden komen idd overeen en hebben beiden dezelfde aspect-ratio.
stream 1
[afbeelding]
stream 2
[afbeelding]
Kan het niet lezen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:27 schreef Prik0 het volgende:
[..]
De lijken blijven uit de kast komen als dit waar is.
Ow das waar deze varkens zijn natuurlijk gratis..een voetballer gebruiken ofzo kost weer knaken ...deze snollen zijn for FREEEquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:30 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Omdat 10 ook de rechten voor het EK heeft, zeiden ze.
mishandelen?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:31 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
die date van erik mishandelen vond ik een stuk lager
En die persoon die dat geplaatst heeft geloof je?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:29 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Hele verhaal is hier te lezen Ex-bewoonster Gouden Kooi mailt per ongeluk. #2
Afgaande op dat andere topic zijn er genoeg mensen die dat inderdaad gelovenquote:
wat dan?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:32 schreef mazaru het volgende:
Amanda wordt toegesproken via de plasma, en we krijgen weer een mooie shot van de villa
Ik zeg niet dat het waar is, vroeg alleen of het al bekend wasquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En die persoon die dat geplaatst heeft geloof je?![]()
Echt, dit is zó enorm doorzichtig
Maar geloof wat je geloven wilt.
moet je even op de brief klikken, dan wordt ie vergroot.......quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:31 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Kan het niet lezen.
Hij is zeer onduidelijk.
Lieverd, wat heb jij het moeilijk vandaag. Toch maar je andere avatar, veel effectieverquote:
Eens, Razor heeft wel vaker topics geopend die echt lijken maar het niet zijn.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En die persoon die dat geplaatst heeft geloof je?![]()
Echt, dit is zó enorm doorzichtig
Maar geloof wat je geloven wilt.
Snap het dan!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:32 schreef Charmian het volgende:
[..]
mishandelen?![]()
tjonge jonge hij moest ook echt afgevoerd worden naar het ziekenhuis![]()
aangeschoten wild is het... terug naar het reservaat...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:30 schreef uniekhoorn het volgende:
En Amanda maar beweren dat ze niet aangeschoten/dronken is... Ze liegt wel veel.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:28 schreef Charmian het volgende:
[..]
wacht ik weet al wat er mis gaat, je moet op deze link klikken http://dgk.servehttp.com/help.htm
dan krijg je een pop up en dan moet je even helemaal naar beneden scrollen
nou het was verre van fris wat er gebeurde, ik vond dat veel te ver gaan!!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:32 schreef Charmian het volgende:
[..]
mishandelen?![]()
tjonge jonge hij moest ook echt afgevoerd worden naar het ziekenhuis![]()
On the barricades voor HiDiHO.quote:
ik kan het niet lezen, kan iemand zeggen waar het over gaat?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:27 schreef Prik0 het volgende:
[..]
De lijken blijven uit de kast komen als dit waar is.
Je hoeft alleen maar even verder te denken om te weten dat het niet zo kán zijn. De bewoners zullen er naderhand altijd over praten en dan komt het dus uit. Dat kunnen ze dus niet verkopen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:34 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Eens, Razor heeft wel vaker topics geopend die echt lijken maar het niet zijn.
Ja straks zit ik ergens op te klikken wat fout is voor mijn computer.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:33 schreef Marelle het volgende:
[..]
moet je even op de brief klikken, dan wordt ie vergroot.......
ik geloof ook niet dat dit echt is trouwens.......
Geen headers en niks... kan overal vandaan komen... beetje vreemd taalgebruik voor een 42 (?) jarige.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:26 schreef Flabberguest het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |