Zoveel bijzonders stond er niet op hoor. Sinds de Kooi schrijft hij regelmatig en tja Huub krijgt nu eens een koekje van eigen deeg........quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:20 schreef Desii het volgende:
Huub zegt zelf, dat hij hem inlogt open had laten staan...
Ik vind het echt sneu voor hem, dat log bestaat al sinds 2005
oke dan heeft iemand dus vanmiddag eric en brian horen praten en hem gehackt of eric heeft hem gewistquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:21 schreef Mika25 het volgende:
[..]
De website is volledig weggehaald. Deze weblog was eigendom van Huub en daar heeft de DGK niets mee te maken. Een interessante situatie, want dat geeft de volgende mogelijkheden:
a. De redaktie heeft in overleg met Huub besloten om die log offline te houden en ze doen nu net alsof hij gehacked is.
b. Hij is echt gehacked en Huub weet er niets vanaf, dat betekent dat Eric (en DGK) de nederlandse wetgeving overtreden hebben.
c. Hij is gehacked en DGK en Eric weten er niets vanaf. Dat betekent dat ie binnen een paar uurtjes weer terug online is met de laatst gesavede backup.
Ben benieuwd...
Nou, hij heeft in het begin echt alles moeten incasseren, echt alles.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:19 schreef Marelle het volgende:
[..]
Wordt inderdaad tijd, Huub moet nu maar eens leren dat ook hij moet incasseren, ik heb geen medelijden met hem in ieder geval........
Nu kan je tegen Huub zijn, maar dit vind ik lage streek...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:20 schreef basicsaint het volgende:
Brian's log (zelfde domein) is er nog wel.
Huubs blog staat ook nog vermeld op de Talpasite.
Lijkt erop dat-ie echt gehackt is. Zou een goeie zijn.
Jij keek waarschijnlijk nog niet toen het programma "7 tegen Huub" was? Als er iemand in het huis kan incasseren dan is het Huub wel...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:19 schreef Marelle het volgende:
Wordt inderdaad tijd, Huub moet nu maar eens leren dat ook hij moet incasseren, ik heb geen medelijden met hem in ieder geval........
dat is mijn mening, ik vind dat hij slecht kan incasseren, zoveel mensen zoveel meningen toch?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub kan niet incasseren? Hou eens op zeg. Hij kan een erg irri mannetje zijn, maar incasseren kan hij wel.
ja preciesquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:23 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nou, hij heeft in het begin echt alles moeten incasseren, echt alles.
Maar vooruit, Huub kan het hebben, zo niet, dan wegwezen
In de rechter benedenhoek staat:quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:20 schreef Charmian het volgende:
[..]
ook niet als je helemaal naar beneden scrolled? daar zie je een banner met in de rechterbeneden hook ads by google of zo iets, als je op één van die linkjes klikt in die banner dan...
Dat heb ik wel degelijk gezien, toen deed Huub het echt heel goed, momenteel vind ik hem niet goed......quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:23 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Jij keek waarschijnlijk nog niet toen het programma "7 tegen Huub" was? Als er iemand in het huis kan incasseren dan is het Huub wel...
wat huub doet is niet laag?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:23 schreef Desii het volgende:
[..]
Nu kan je tegen Huub zijn, maar dit vind ik lage streek...
De redactie heeft niets met de weblog van Huub te maken, dus kunnen daar niets aan doen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:24 schreef CoT het volgende:
Dat laat de redactie toch niet toe? Dat die log helemaal gedelete wordt?
Je bedoelt ongeveer zo laag als de auto van ALex onder de ketchup en mayonaise smeren?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:23 schreef Desii het volgende:
Nu kan je tegen Huub zijn, maar dit vind ik lage streek...
Als Eric het heeft gedaan, dan is de DGK_REDAKTIE mede verantwoordelijk, want de bewoners kunnen op die computers niets doen zonder medeweten van de redaktie.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:23 schreef lillkiss het volgende:
oke dan heeft iemand dus vanmiddag eric en brian horen praten en hem gehackt of eric heeft hem gewist
Als je de streeams aanhebt moet he even een t typen, dan komt er een popup en die scrol je even naar beneden.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:25 schreef kissa het volgende:
[..]
In de rechter benedenhoek staat:
Active topics, my active topics, online users, top 500![]()
De lijken blijven uit de kast komen als dit waar is.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:26 schreef Flabberguest het volgende:
Weet niet of dit al bekend was of waar is, kijk maar ff. mailtje van Ilona aan Stijn
http://xs.to/xs.php?h=xs116&d=07232&f=Goudenkooirel.JPG
Ze gaan een promo maken voor de wedstrijden van jong oranjequote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:26 schreef PumaStreamer het volgende:
Waarom kleden ze zich netjes aan??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |