dat staat er nog steedsquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:07 schreef Flabberguest het volgende:
Als zijn blog helemaal weg was zou hij dan nogsteeds op 1 staan bij blog toppers? of zou die dan ook daar verdwenen moeten zijn?
Yep, ik ook..!!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:07 schreef Charmian het volgende:
[..]
Serieus, ik heb er nog één gelezen wat verwees naar de terugkomst van Amanda en Jaap. Een uur later lag zijn log plat.
Nee, FEBO verdenk ik zeker niet. Zij zouden met Huub gesproken hebben, net zoals ze Japio een paar keer gezegd hebben zaken aan te passen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als ik zo luister, zal het wel gestuurd zijn door de FEBO. Iedereen is semi verbaasd.
Een geintje is leuk, een heel weblog deleten is geen grapje... en volgens mij is Brian als IT'er dan ook fouter bezig dan Eric als "leek"quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:08 schreef Desii het volgende:
[..]
Huub had alles open staan en toen heeft Eric of Brian hem gedelete
Dat zag ik ja vandaar mijn vraag of dat er nog steeds staat als een blog helemaal verwijderd is.quote:
Maaaaaaar dit is wel een mooie aanleiding om stennis te schoppen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:09 schreef RSie het volgende:
als Huub een mail stuurt naar het beheer van Web-Log.nl staat het binnen no-time weer online.
aangezien het een professioneel bedrijf is die de boel beheerd maken ze ook met enige regelmaat backups, hij zal hooguit zijn laatste bericht kwijt zijn.
p.s. Huub is ook lomp als ie er zelf niet zo af en toe eens een backup van maakt als het zo belangrijk is voor hem!
ow op die fiets, dat weet ik dus nietquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:09 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Dat zag ik ja vandaar mijn vraag of dat er nog steeds staat als een blog helemaal verwijderd is.
Hij zei net nog dat de inhoud hem niet boeit. Dat zet hij er zo weer op. Het gaat hem om het adres.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:09 schreef RSie het volgende:
als Huub een mail stuurt naar het beheer van Web-Log.nl staat het binnen no-time weer online.
aangezien het een professioneel bedrijf is die de boel beheerd maken ze ook met enige regelmaat backups, hij zal hooguit zijn laatste bericht kwijt zijn.
p.s. Huub is ook lomp als ie er zelf niet zo af en toe eens een backup van maakt als het zo belangrijk is voor hem!
hoeft niet eens gedelete zijn hoor, je kunt een log bij web-log zelf tijdelijk uitzetten. Brian heeft ook een log bij web-log en weet precies hoe dat moet.......quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:08 schreef Desii het volgende:
[..]
Huub had alles open staan en toen heeft Eric of Brian hem gedelete
ja ja dat is net zoiets als wattie tegen nathanela (klote naam) riep, ik pis in je moeders schedel of zoquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:10 schreef mazaru het volgende:
Huub zegt dat die de foto van Eric zijn moeder gaat pakken, en hem voor zijn ogen in brand zal steken.
En daarna pis ik hem uit
Dat zegt hij al maanden ,maar dan over de foto van Natasia haar kinderen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:10 schreef mazaru het volgende:
Huub zegt dat die de foto van Eric zijn moeder gaat pakken, en hem voor zijn ogen in brand zal steken.
En daarna pis ik hem uit
Wat is het toch een stijlvolle vrouw met klassequote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zeker niet door Amanda![]()
En zeker niet als ze bij Jensen in dezelfde staat was, als dat ze nu is
[afbeelding]
![]()
![]()
Rofl.. "mamba, eric und amanda verstecken alle duschsachen und die handtücher, damit jaap nicht duschen kann. er will sich doch für cora schön machen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:00 schreef RSie het volgende:
wordt DGK nagesynchroniseerd uitgezonden in Duitsland?
http://www.ioff.de/showthread.php?t=273349
als Huub dat écht gaat doen, heb ik het helemaal gehad met Huubquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:10 schreef mazaru het volgende:
En daarna pis ik hem uit
Tegen woorden moeten ze maar kunnen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:11 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja ja dat is net zoiets als wattie tegen nathanela (klote naam) riep, ik pis in je moeders schedel of zo
het adres is nog geregistreerd.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij zei net nog dat de inhoud hem niet boeit. Dat zet hij er zo weer op. Het gaat hem om het adres.
Een foto is maar een foto.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:12 schreef Marelle het volgende:
[..]
als Huub dat écht gaat doen, heb ik het helemaal gehad met Huub![]()
Afgaande op de uitspraak van Eric, was hij het dus.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:09 schreef Leandra het volgende:
Een geintje is leuk, een heel weblog deleten is geen grapje... en volgens mij is Brian als IT'er dan ook fouter bezig dan Eric als "leek"
ja en op dit soort momenten mis je dus Sylvia, die probeert hem dan wel weer tegen te houdenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tegen woorden moeten ze maar kunnen.
Maar ik krijg de indruk dat die dit echt gaat doen. Dat vind ik echt te gek voor woorden.
Maar van iemand die je dierbaar is en niet meer leeft, lijkt me dat verdomd naar als iemand dat voor je ogen verscheurt en er op gaat zeiken.quote:
oh ja,.. dat was in de tijd dat ie nog teksten uit films jatte ipv van zijn medebewoners.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:11 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja ja dat is net zoiets als wattie tegen nathanela (klote naam) riep, ik pis in je moeders schedel of zo
Pardon????? Dat is de foto van de overleden moeder van Ericquote:
Eigenlijk zie ik dat anders. Het is maar een foto, Huub heeft absoluut niks tegen de moeder van Eric. Het is puur gericht op Eric. Dit is deel van het spel, niet iets wat je normaal doet.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:15 schreef ruby het volgende:
[..]
Maar van iemand die je dierbaar is en niet meer leeft, lijkt me dat verdomd naar als iemand dat voor je ogen verscheurt en er op gaat zeiken.![]()
Het is al heel slecht dat hij het heeft gedacht en gezegdquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:15 schreef ruby het volgende:
[..]
Maar van iemand die je dierbaar is en niet meer leeft, lijkt me dat verdomd naar als iemand dat voor je ogen verscheurt en er op gaat zeiken.![]()
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:16 schreef Desii het volgende:
ik vind het wel lachen.... ze denken dat ze offcam zijn
En Brian en Huub zitten samen te lachen
ik dacht precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:16 schreef Desii het volgende:
ik vind het wel lachen.... ze denken dat ze offcam zijn
En Brian en Huub zitten samen te lachen
Dat is niet waar, het ligt er maar net aan wat er op staat.quote:
dat gaat serieus wel te ver hoor!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Eigenlijk zie ik dat anders. Het is maar een foto, Huub heeft absoluut niks tegen de moeder van Eric. Het is puur gericht op Eric. Dit is deel van het spel, niet iets wat je normaal doet.
absoluut!!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:15 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja en op dit soort momenten mis je dus Sylvia, die probeert hem dan wel weer tegen te houden
Zal best. Maar het is niet my cup of tea.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Eigenlijk zie ik dat anders. Het is maar een foto, Huub heeft absoluut niks tegen de moeder van Eric. Het is puur gericht op Eric. Dit is deel van het spel, niet iets wat je normaal doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |