abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 juni 2007 @ 21:23:24 #1
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_50142172

waidtoch.

WELKOM IN HET GROOTSTE BG TOPIC OOIT, inclusief een linkjes lijstje met heel veel goeie bg topics van vroegah

Vorige topicje:
Achterstevoren neukende mannen (BG topic)

Hoe begon het allemaal?

BG was ooit een foknewbie, niemand kende BG... BG was daar heel erg verdrietig van.
Dus maakte BG een topic over zichzelf (een naamtopic) genaamd "Bg is tof"
Zo begon het dus, en later is dat uitgegroeid tot topics met een tag erachter; [BG topic]

de rubrieken

-BG's TTT's, met heul veel linkjes ga maar snel klikken. (1)
-Vragen van fokkers (op Mirc en msn) (2)
-Foto's van BG die hij ter plekke zal maken, leuk he. (3)
-Een verzameling poetry van BG, niet gaan janken want zo zielig zijn ze heul niet ....emo! (4)
-Een verhaaltje dat je in de war maakt, de vorige was ook een succes...dat kan weer. (5)
-Wie vind Bg tof en waarom, een veel uitgebreidere lijst dan in het vorige topic. (6)
-Een liedje dat BG voor fok gaat maken dat iemand dan kan gebruiken om in te zingen voor op fokradio. (7)
-De muziek van BG. (niet alle) (8)
-Hoe word ik net zo succesvol als BG?, een uitleg naar geluk en rijkdom. (9)
-Weetjes over BG, wat vind bg bijvoorbeeld lekker eten? lees het hier! (10)

(1) BG's TTT's
Het ging niet altijd even goed met mijn topics:
tief op mn topic te sluiten ik ben BG.

Dat kwam omdat veel mensen jaloers waren (en nogsteeds zijn..) op mij.
Hier nog wat voorbeelden van mensen die jaloers waren op BG:
BaajGuardian (Tof)
Hey BG
Beste yvonne
Ik wil ook een apparte tag achter mun naam

Er is ook veel reden jaloers te zijn op BG, zie hier een van mijn charismatische creaties:
Fok contactadvertentie! (wel reageren op mij! rekels)

Ik ben nog wel single, maar dat komt omdat ik de ware wil vinden..
Uiteraard ben ik niet picky ofzo, maar ik wil iemand waar ik dingen mee gemeen heb, ik ben niet zo van het "uitgaan en neuken"
BG is een echte romanticus, ik kan ook goed poetry schrijven. (nee serieus)

Ok ok, ik ben niet altijd even romantisch, vooral wanneer ik weer eens teveel heb gezopen..
Bier mett 35% alcoohol haaha.. ok en remlog en BG KROEG hier
IK ben DRONKeeehhhh
KRIJG DE BIERZIEKTE!123@$%^#!%
ik ben zodronken als de kloootoeeeeee
DE neiuwe BAaajguardiabn is TOF topic haha
hda vandaag n gesprek met mense

Gelukkig kan ik mijzelf ook goed inleven in de andere fokkers:
die KUT bg weer unbanned :(
mensen die geen humor hebben en gaan schelden
Hans had gelijk :l

Sommige mensen hebben volledig ongegronde haat jegens BG (en joden):
Oke, sorry yvonne =(
wij joden willen een eigen topic gc.

Ik ben ook creatief (serieus):
de bond tegen jongeren
verf hier een peer achterstevoren
ik ben goed met vrouwen.
Leetspeak guide voor de newbies

Maar goed genoeg zever, laten we er eens iets nieuws bijdoen ter viering van dit jubileumtopic.
Ik ben Mirc opgegaan en heb fokkers mij vragen laten stellen:

(2) Vragen van fokkers

-Salvad0r vraagt: waarom is salvad0R nog niet ontbant om BG te backuppen in zijn strijd tegen satanische evilness?
Antwoord van BG: -

- Afwazig vraagt: Nou, ik vroeg me dus af heh, of je newbies tegenwoordig nog steeds door een bushokje mag tyfen.
Antwoord van BG: Jazeker, zorg er wel voor dat je een aanloop neemt alvorens de newbie richting het bushokje te werpen. Anders voelt de newbie er minder van.
Vergeet ook niet keihard "OOOOOOWNT niggaWHAT!" te roepen.

- Yvonne vraagt: Kookt BG iedere dag, of gaat ie bij zn moeder eten?
Antwoord van BG: Ik eet van die maaltijden, tafeltje dekje achtig spul, wegens het probleem dat ik anders te eenzijdig eet, gemakszucht enzo denk ik, of een vorm van luiheid.
Maar wanneer mijn moeder het aanbied eet ik graag bij haar, ze kan lekker koken.

- Brechtje ( ) vraagt: Wat zou je doen als je een miljoen euro zou winnen?
Antwoord van BG: Ik denk dat ik mijn moeder een dure vakantie zou geven, die verdient ze echt.
Verder zou ik graag een landhuisje willen hebben, en weet je wat, koop ik een fries paard voor je.

- OpenYourMind vraagt: Is BG donor ja/nee en hoe kijkt hij tegen de westerse zorg aan. (met betrekking tot de actualiteit van het doneren en verlengen van het leven wat nu zoveel aandacht krijgt door de show van BNN)
Antwoord van BG: Oh men, even denken hoor.. ik had er pas nog een topic over: Schaapjes die blij doen met de donorshow.
Laat wel zien dat ik er niet positief tegenoversta, ik denk dat een van mijn posts in dat topic alles zegt, om het toch maar kort te houden en wel het volgende:
quote:
het eindstation van deze locomotief.
Dat gemeentes straks zeggen, "meneer als u niet wilt dat uw lichaam na uw dood gebruikt word om andere werkers in ons land te revalideren zodat zij weer nuttig kunnen zijn voor onze europese markt dan moet u hier even tekenen en word u gekort op al uw bijstand en verliest u uw 50% minder betalen kaart voor de supermarkt alsmede de entertainmentcentra."
- Aarde vraagt: Ik wil wel weten wat je belangrijk vindt in je leven.
Antwoord van BG: Ik vind het 'eigen' gevoel belangrijk in mijn leven, iets waar ik op het moment mee worstel wegens depersonalisatie.
Het gevoel dus dat je een met het leven bent, en met alles wat daarmee te maken heeft. Dieren, mensen, natuur.. Dat vind ik belangrijk.

- Suaver vraagt: BaajGuardian, wat vind jij van supersoakers?
Antwoord van BG: ik vind supersoakers wel okay, het doet mij denken aan het als kind over straat rennen in de zomer, en de tegels waren nat van al die tuinslangen die mensen uit de schuur hadden gehaald
om hun tuin te besproeien, get what i mean?

Thats all folks, next:

Foto's van BG (ter plekke gemaakt)

Hier lik ik een blikje grolsch, dit is eigenlijk meer een soort van lokkertje voor remlof en jogy.

Hier ben ik gewoon mijzelf, zo zit ik altijd achter mn pc als ik fok dus.

Hier kijk ik zwoel, verder zeg ik er niks over.

Hier roep ik "GODVERDOMME"
(nee hoor, ik riep niet godverdomme..ik riep helemaal niks..dus als je je nu gekrenkt voelt in je christelijke beleving, HET WAS EEN HOAX!!)

Volgende rubriek:

Een verzameling poetry van BG

Figurine in the snow

Figurine in the snow how i longed for your embrace,
your voice the wind would blow and the forrest was our living space.
Your tears got me to tell you and all that i could see,
That moment there ..was meant to be felt more than ever, me.

Figurine in the snow i still can feel your cold soft hand,
Your eyes the stars would glow you celestial godsend...
Figurine in the snow again i speak our words and now your smile the sun had shown.
Our own show timed out just like when its perfect as the weather flow.

-

Melodies from strings

Melodies from strings , and the air around me thins...
Showing moments of our time, i recogniced your silouette
Softly your hands kindly grasped, cant stop thinking till i get.
The freezing outside held me back, but would obstruct no symphony.

-

Ode to not being

I am in darkness, cause in light i find my shadow.
that brings my carcass harmless harmless....
I seek the ones that come to me, and be.. for nothing endlessly.
And wonder where i got it from, if its repeated, made anew.
I seek the depths of every corner, in void then called reality,
I just hate that what is feeding, i am just in my creation.
I dont care what your truth says, i just cant stop proceeding.
In all its origin, I exist as my fatality.

-

Always just a friend

Never as a crush the times are going by and missing.
Sitting in the sand, thinking..nobody's there and i hush.
no speaking, thoughtfishing..lonely as an orphan, the sad blend.
and outside in the lights of night, fests and fucks they drink and laugh while kissing,
they have known what it meant im always just a friend.

-

Ode to dilmun (land of the gods)

We all know to soon and few that survived,
and few that survive and few that abide.
thy preaches make haste command our forth young.
Oh treaty trade, treachery heat,
shimmering fright, sing our skin boils,
its a bit late, already night,
washing their hands, with all their oils.

Why do you fear, why make it hate, why do you kill?
why would your fate...
lay not upon earth cast not into fire nor seamansgrave..forget the townscryer.
And few that see and few that feel or know whats real!
Thy preaches make haste command our forth young!
and i could be dead, but smile upon!

-

Redux

Gold was your color babylon,
let penetrate your glory let hide your story and bleed treason dry.
Truth wont be in your living room and few have found out why.
Listen to your doubts, rrrrace the pitch black night and yet in 'sight nothing has reason.

why do they have the urge to war, fear their young fear phalanx.
Reduction is the hidden slang.

How we want to live away from just wich gave us life.
To battle is humanity, to ride the cattle in justice.
We rather pay to those who make us, we rather stick in time.
Existance in its tyranny, live with us or you will die.
Not one damn protest was suffice.

-

Love hates for everytime

Cursed, curse it, destroy cause we deserve it,
all stand and open, shout your day's your lies
for we have never had our eden, we cannot find dilmun
we masked while the world cries.

Tones shatter trough our lives, bonds break when we believe.
Sides take what once was mine, love hates for everytime.

cursed, curse it, destroy cause we deserve it.
pronounce your complication act and tell me you cant fake it,
hello jail, subdue me you are satan.

Prizes for your rape, i dont live here i am fine.
Heads talk on the molly tape, love hates for everytime.

-

(5) Een verhaaltje dat je in de war maakt

Één zijn is niet samen zijn.

De huidige globalisering van de samenleving dat verscheidenheid lijkt te annuleren heeft niks te maken met
de samenleving, juist een tegenstelling van.
Daar het een zijn zich forceerd als één waarheid, één realiteit en andere denkwijzen veroordeeld.
Vroeger kon je de wereld ontdekken en vond je culturen en items die niet te vergelijken waren met de onze.
Het was een andere wereld en de mensen waren er authentiek.
Tegenwoordig vind je overal de blauwe ogen witte tanden, de hamburgerketens en mobiele telefoontjes die forceren dat wij allemaal hetzelfde denken
hetzelfde bevinden en vooral hetzelfde kennen.
Het internet dat bestaat uit de reinste indoctrinatie, mensen niet meer naar elkaar toe gaan, het gevoel van de commune verdwenen is uit het straatbeeld.
Er is geen wij meer, maar toch is er de illusie dat wij samen zijn, de illusie van het legioen.
De soldaat heeft immers ook het gevoel dat het samen is, terwijl het enkel één is, en niet samen.

Deze leugen van het leven, genaamd het streven naar een leven van éénheid is een giftige vervloeking van de waarheid.
Dat je juist één moet worden met het 'leven, in al haar relatieve belevingen.
Respecteer elk leven, welke beleving dan ook.

-

(6) Welke fokkers vind Bg tof en waarom (uitgebreid)

Mannetjes:

-Jogy

Jogy heb ik al sinds mensheugenis tof gevonden, hij is gewoon de droom van elke bebaarde man, hij is grappig en intelligent
En hij heeft een stalen plaat in zijn vinger waardoor hij nog effectiever klote topics op slot kan tikken.
Ik ken hem al heel lang op fok, ontmoet in truth.. en toen wel redelijk fokbevriend geraakt. Hij kan volgens ongefundeerde bronnen trouwens heel goed drinken.

-remlof

Remlof was voordat hij modje werd op onz al een BG fan, hij zou eens een biertje met BG drinken, en dat gaan we ook echt een keer doen ja.
Tot die tijd zal ik geen hatelijke gevoelens ervaren wanneer hij met een knipoogje topics van BG sluit, als doet het mij wel pijn diep in mijn hartje.

-paultjuhhh

Paultjuhhh ben ik pas godverdomd tof gaan vinden na dat filmpje met die mongolen die bezopen op straat stonden te jumpstylen en dachten dat ze op geenstijl kwamen.
Hij moest heel hard lachen en dat lachje pwnde gewoon, en daarna heb ik paultjuhhh op msn genomen maar later eens geblocked wegens een gesprekjes spam met mensen die ik niet kende.
Ik vind em verder wel tof nogsteeds. Hij zou eigenlijk ipv die doos meloenen genaamd Sunchaser de foktv filmpjes moeten maken man, veel toffer.
(samen met een of andere sjoerdjuhh oid dus)

-Coz

Ik houd van Coz, Coz is mijn mannenliefde, nee echt. Er is liefde tussen BG en Coz.
Hij is gewoon heel erg tof, en hij zat in Rotg, en toen hij naar zon groot evenement was genaamd rockwerchter oid en er nieuws was dat er
mensen waren gewond geraakt oid, was heel Rotg meteen bezorgd. Dat is nu echt broederschap!.
Coz, waar je ook bent en mee bezig bent, het gaat je goed.

-Salvador

Salvador was ook een Rotg lid, en ik mag salvador nog net zogoed als toen.
Het interreseert mij dus ook weinig wat salvador doet wat andere mensen niet tof vinden.
Hij pwnt gewoon, klaar.
(en hij is gangster)

-Fuifduif

Fuifduif is intelligent, en jullie gaan nu allemaal wel lachen maar hij denkt meer na dan de meeste fokkers die zichzelf intelligent achten omdat ze goed kunnen
napraten wat ze op school is verteld.

-pberends

Pberends maakt altijd kwaliteitsposts/topics, of het nu serieuze onderwerpen zijn of geleuter het is altijd geweldig.
Vandaar, al ken ik de hele kerel verder niet.. een plaatsje in welke fokkers ik op het moment het tofst vind.

-Iteejer

Iteejer is de beste man die BG meermalen op het rechte pad heeft gebracht. Groetjes aan Iteejer.

-

Meisjewezentjes:

-Brechtje

"knuffel aan brechtje"

Zwarte magika

Ja die is gewoon altijd liev met Bg, en ik praat daar ook graag mee via het fotoboek
Jammergenoeg heeft ze een vriend dus kan Bg geen verkering vragen :'(

Yvonne

Natuurlijk! Yvonne is de tofste crewmember van allemaal he, ze kan karate en ze kan meer roken dan ze water drinkt enzo, maar ze is ook heel erg liev (vooral naar BG) en ze vind de 1e wereld oorlog ook tof, wie niet! bedoel maar.

p.s. echt serieus sorry dat ik je vergeten was yvonne, je wist hopelijk wel dat je er eigenlijk ontzichtbaar al bijstond he? groetjes!

-

(7) Een liedje voor fokradio (wie het gaat inzingen weet ik niet, moet je maar zien enzo)

(mensen die hier op gaan jumpstylen trap ik serieus verrot)

Op de melodie van Hallo spaceboy van david bowie>

"Welkom in fokforumland"

Fok yo, Je bent wakker nu
Je wilt zo graag een topic maken
maar de modjes sluiten hem meteen..
en je wilt er een..
maar ze laten je niee
en dan word je dus boos
je staat op en je jankt
welkom in fokforumland
fokforumland..

de fokkers willen je nie.

[CHORUS]
dus tyf es op
Yeah pleur es op
hoer es op
bord voor je kop (?)

nee de fokkers willen je nie.
Yeah tyf es op

[CHORUS]

De fokkers willen je nie. [x2]

dus tyf es op
Yeah pleur es op
hoer es op
bord voor je kop (?)

nee de fokkers willen je nie.
Yeah tyf es op

Welkom in fokforumland, fokforumland. [repeat ad. inf]

-

(8) Muziek van BG

Hier wat nummers van mij:

http://www.box.net/shared/i2j4qycbvl
(Tesou)

http://www.box.net/shared/yyx1v3kc5r
(Tc lament/ TClement)

http://www.box.net/shared/qf6f71k1af
(One day one night/Judah)

http://www.box.net/shared/1tgna0s7qn
(Lift up away)

http://www.box.net/shared/l57qisq6du
(Dormi) (nee heeft niks met fokuser mirage te maken, nummer en naam zijn al veel ouder dan dat ik op fok zit )

-

(9) Hoe word ik net zo succesvol als BG?

1- Wees jezelf, niet het monster dat je gemaakt bent door je school.
2- Denk na ipv informatie van de tv te copy pasten, verwerp zonodig alle eerdere informatie om dat te doen, onthoud.. het is niet het wiel opnieuw uitvinden, het is dingen leren te begrijpen ipv iets aan te nemen als waar en onwaar.
3- Wees aardig, netjes en behulpzaam naar mensen irl zodat je iig bekend bent met elkaar en sociaal kunt leven.
4- Wees creatief in je hobbies, volg niet een koers, leer geen vaste weg.
5- Wees cynisch, durf zelfspot te gebruiken.
6- Overdrijf je grapjes, bouw het op als in steeds erger en meer en uiteindelijk alles tegelijk, dat noem ik een punchline
7- Zet je over nuances heen, nuances zijn er enkel voor mensen die niet durfen te zeggen wat ze eigenlijk denken.

-

(10) Weetjes over BG !

Wat is je favo voedsel nou dan: Boerenkool, maar recentelijk vind ik chinees ook lekkah...soponggg!
wat is je favo diertje nou dan: katjes, doh.. katjes pwnen je gewoon met hun oogjes, en ze zijn pluizig, en ik praat met ze. vind je dat raar?
wat voor partij stem je nou op dan: Ik stem niet, fuck de politiek, politici zijn een zootje gestoorden, vroeger stond er een hek omheen en heette het een gekkenhuis, tegenwoordig mogen ze luchten.
wat voor vrouwen val je op dan: lieve vrouwen die liev zijn en waar ik op zn minst 3 dingen mee gemeen heb, dus alle dames die geregeld uitgaan en de nieuwe cd van tiesto/snoop doggy/overige tv pulp hebben gekocht kunnen doorlopen.
wat wil je doen dan: eten, ik ga zo eten ok? ik hoorde net zo van "PING" bij de magnetron.
wat moet je nou dan: vechten, ik wil jullie gewoon helemaal inelkaar meppen, zo dat je helemaal inelkaar zit zeg maar. snappie.
wat is het probleem dan: Marokkanen he, logisch.
wat doe je nou dan: Tiepen, ik tiep dit omdat het anders niet te lezen is, oh je bedoeld nu terwijl je het leest?
Nou ik ben nu aan het eten. Beetje stom van je he, dat je dat niet kon verzinnen.

-

Nou groetjes van BG, en ONWIJS BEDANKT dat je dit geweldige topic helemaal hebt uitgelezen, nee serieus.
Ik stel het echt op prijs, wetende dat jullie zo van mij houden, ik word er eigenlijk een beetje geil van.

Tot de volgende keer! (en als je mij irl ziet wel zwaaien godverdomme, niet wegrennen he... degene waar het over gaat weet het wel)

[ Bericht 0% gewijzigd door BaajGuardian op 05-06-2007 21:43:52 ]
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  Admin dinsdag 5 juni 2007 @ 21:26:44 #2
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_50142332
He-le-maal gelezen!

TTT
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_50142354
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 21:31:01 #4
132867 Oproerkraaier
Oproer kraait.
pi_50142551
Godver dat is een tering lange OP. Ik doe nu even een TVP en dan lees ik hem later wel, want ik moet eerst een boek uit lezen, maar ik ben heus wel geinteresseerd hoor.
Mensen die thee drinken plassen zittend.
pi_50142744
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 21:26 schreef yvonne het volgende:
He-le-maal gelezen!

TTT
Een TTT maken van dit topic is hetzelfde als een gouden Kalf geven aan Rijk de Gooijer. Ten eerste is het zonde van de TTT en ten tweede zou het een regelrechte belediging zijn aan het adres van TS, ik zou dat niet op mijn geweten willen hebben.
Het is gewoon een goed topic, daar heb je geen TTT voor nodig.
Verder helemaal gelezen.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 21:37:30 #6
131603 Afwazig
Serious business
pi_50142816
Whehe goed topic .
pi_50142849
Kan ik mijn roze suede shirt nog ruilen?
chicken.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 21:41:35 #8
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_50142973
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 21:35 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Een TTT maken van dit topic is hetzelfde als een gouden Kalf geven aan Rijk de Gooijer. Ten eerste is het zonde van de TTT en ten tweede zou het een regelrechte belediging zijn aan het adres van TS, ik zou dat niet op mijn geweten willen hebben.
Het is gewoon een goed topic, daar heb je geen TTT voor nodig.
Verder helemaal gelezen.
Ik ben al blij met dat de beroemde dirkh het topic net zo tof vind als de rest van fok

(en toch stiekem een ttt)
  dinsdag 5 juni 2007 @ 21:42:31 #9
138448 PeZu
Suspended animation
pi_50143021
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 21:38 schreef Caviidae het volgende:
Kan ik mijn roze suede shirt nog ruilen?
tuuk
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
pi_50143043
Goed tipoc! Hulde.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 21:44:58 #11
122997 zquing
Drama Junk
pi_50143155
mag ik een samenvatting, en was BG niet aan een andere nick gegaan?
"Those unforgettable days, for them I live"
  dinsdag 5 juni 2007 @ 21:48:33 #12
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_50143308
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 21:44 schreef zquing het volgende:
mag ik een samenvatting, en was BG niet aan een andere nick gegaan?
Samenvatting: nu ik dit lees voel ik mij opeens best wel stom dat ik een samenvatting vraag voor iets dat enkel zo tof is omdat het juist bestaat uit zoveel informatie, ik ga mij nu schamen en bananen eten.

geen dank.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 21:52:03 #13
131603 Afwazig
Serious business
pi_50143470
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 21:23 schreef BaajGuardian het volgende:

Hier roep ik "GODVERDOMME"
(nee hoor, ik riep niet godverdomme..ik riep helemaal niks..dus als je je nu gekrenkt voelt in je christelijke beleving, HET WAS EEN HOAX!!)
Dit is echt het mooiste stukje imo .
  dinsdag 5 juni 2007 @ 21:55:27 #14
122997 zquing
Drama Junk
pi_50143638
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 21:48 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Samenvatting: nu ik dit lees voel ik mij opeens best wel stom dat ik een samenvatting vraag voor iets dat enkel zo tof is omdat het juist bestaat uit zoveel informatie, ik ga mij nu schamen en bananen eten.

geen dank.
bedankt

en banaan
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_50143773
GE-WEL-DIG, jouw unbannen was het beste way yvonne kan doen dit jaar
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 22:05:58 #16
138448 PeZu
Suspended animation
pi_50144086
ik moet wel vaak lachen om BG of zijn topics
  dinsdag 5 juni 2007 @ 22:12:00 #17
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_50144336
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 22:05 schreef PeZu het volgende:
ik moet wel vaak lachen om BG of zijn topics
Omdat ik een kwaliteit user ben he, teveel crap gepost de laatste tijd, mensen nemen amper nog de tijd om een echt topic te maken, het blijft meestal bij 1 zinnetje en dan slowchat oid, kijk dit is tenminste iets wat je een topic kunt noemen. (en verder ben ik gewoon grappig, en ik open binnenkort een datingtopic, waarin ik mijzelf ga veilen)
  dinsdag 5 juni 2007 @ 22:13:14 #18
138448 PeZu
Suspended animation
pi_50144385
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 22:12 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Omdat ik een kwaliteit user ben he, teveel crap gepost de laatste tijd, mensen nemen amper nog de tijd om een echt topic te maken, het blijft meestal bij 1 zinnetje en dan slowchat oid, kijk dit is tenminste iets wat je een topic kunt noemen. (en verder ben ik gewoon grappig, en ik open binnenkort een datingtopic, waarin ik mijzelf ga veilen)
don't toot your horn honey
pi_50144461
Mijn god, voer me maar af...

De Tofheid straalt uit je monitor!
  dinsdag 5 juni 2007 @ 22:39:26 #20
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_50145567
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 22:15 schreef Gutz het volgende:
Mijn god, voer me maar af...

De Tofheid straalt uit je monitor!
pi_50146278
Ik mis een zeker jochie bij de favo fokkers.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 23:03:57 #22
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_50146572
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 22:55 schreef keepwalking het volgende:
Ik mis een zeker jochie bij de favo fokkers. [afbeelding]
Chriz2k vind ik gewoon heel tof, niet supertof.
pi_50146682
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 23:03 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Chriz2k vind ik gewoon heel tof, niet supertof.
Ja maar er staat tof, niet supertof.

En ik ben beledigd.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 23:14:55 #24
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_50146968
Zo , hoelang heb je hierover gedaan ?
Minds are like parachutes. They only function when open.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 23:18:42 #25
104871 remlof
Europees federalist
pi_50147138
BGoed topic, respect
  dinsdag 5 juni 2007 @ 23:30:06 #26
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_50147539
Ik heb hier zon 3 uur over gedaan denk ik, bedankt remlof btw.
pi_50149227
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 23:30 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik heb hier zon 3 uur over gedaan denk ik, bedankt remlof btw.
is er geen toekomst voor jou op een of ander Afgaanse bergtop ?
pi_50149304
pi_50149462
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 21:23 schreef BaajGuardian het volgende:
Tot de volgende keer! (en als je mij irl ziet wel zwaaien godverdomme, niet wegrennen he... degene waar het over gaat weet het wel)
Que???
pi_50150918
Ben ik even blij dat ik mijn grijze massa gevuld heb met de info hierboven. Dank.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 06-06-2007 01:46:13 ]
  woensdag 6 juni 2007 @ 12:45:27 #31
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_50159866
Geen probleem, daar doen we het voor he.
Educatie.
pi_50160016
Relnicht.
What can change the nature of a man?
  woensdag 6 juni 2007 @ 12:55:34 #33
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_50160209
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 12:49 schreef Torment het volgende:
Relnicht.
  woensdag 6 juni 2007 @ 21:46:38 #34
119890 KopieerMachine
Alles is te koop!
pi_50180079
Ja, maar da's gewoon waar ook nog.

BG is wel koel natuurlijk, net zoals ik. Maar hij is de meester

Ja... echt!
  woensdag 6 juni 2007 @ 21:48:03 #35
138448 PeZu
Suspended animation
pi_50180137
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 21:46 schreef KopieerMachine het volgende:
Ja, maar da's gewoon waar ook nog.

BG is wel koel natuurlijk, net zoals ik. Maar hij is de meester

aah

ik zie dat je award weer even waar komt maken _!
pi_50189419
3 uur aan je niet-leven besteed

respect dan maar

en ja helemaal gelezen
pi_50189421
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 21:48 schreef PeZu het volgende:

[..]

aah

ik zie dat je award weer even waar komt maken _!
BJ likt harder.
***** Kraak.....
  donderdag 7 juni 2007 @ 06:33:30 #38
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_50189486
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 05:32 schreef kraaksandaal het volgende:

[..]

BJ likt harder.
BG.
pi_50189504
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 06:33 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

BG.
BUGGUH ?
Angst is de Hoogtevrees van de Vrijheid
  donderdag 7 juni 2007 @ 06:41:35 #40
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_50189505
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 06:41 schreef Motek het volgende:

[..]

BUGGUH ?
Beej geej.
pi_50189507
Bay Gay?
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
  donderdag 7 juni 2007 @ 06:44:11 #42
119890 KopieerMachine
Alles is te koop!
pi_50189512
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 06:33 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

BG.

Kijk ook eens even naar zijn userID
Kankernewbies ook altijd
Ja... echt!
  donderdag 7 juni 2007 @ 06:54:40 #43
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_50189533
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 06:44 schreef KopieerMachine het volgende:

[..]

Kijk ook eens even naar zijn userID
newbies ook altijd
Laten we dit topic wel kwalitatief houden he.
Gewoon niet op ingaan, dat kan BG zelf ook wel.
  donderdag 7 juni 2007 @ 07:00:25 #44
119890 KopieerMachine
Alles is te koop!
pi_50189552
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 06:54 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Oké ik dacht dat BG niet zoveel kon en daarbij gehandicapt was.
Maar oké dan zal ik dat in het vervolg niet doen.

Gegroet,
Kopieermacho
Ja... echt!
pi_50189553
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 06:54 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

BJ.
***** Kraak.....
pi_50190287
gast ONZ is jou toch helemaal niet waard met je topics
  donderdag 7 juni 2007 @ 08:29:32 #47
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_50190369
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 08:24 schreef eQuaL het volgende:
gast ONZ is jou toch helemaal niet waard met je topics
Jawel, want elders willen ze enkel topics over saaie dingen.
  donderdag 7 juni 2007 @ 13:07:57 #48
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_50198090
Die baard staat je okey, laat je hem verder groeien ala Vader Abraham?
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  † In Memoriam † zondag 17 juni 2007 @ 17:26:38 #49
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_50549679
Te lange op om nu te lezen, bij deze een tvp.
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
  zaterdag 7 juni 2008 @ 01:04:52 #50
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_59189764
haha helemaal gelezen
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')