Begin met je zelf. Het liefst het laatstequote:Op vrijdag 6 april 2007 18:54 schreef BaajGuardian het volgende:
Hans teeuwen had gelijk, tegenwoordig is de pijn van een ander de lol van het internet.
Met andere woorden, verander jezelf of sterf.
Ik dacht eerst het eerste...duss.... okay!quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:55 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Begin met je zelf. Het liefst het laatste![]()
Je bent echt fucking poëtisch ingesteld zegquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:56 schreef BaajGuardian het volgende:
Bami is trouwens best lekker, maar je moet er altijd wel op kauwen, al is het net alsof je niet hoeft te kauwen, dat vind ik dan altijd weer klote.
Denk je net zo van, zou ik nu eens niet kauwen en dan stik je zowat man...
ja.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:07 schreef Napoleonson het volgende:
[..]
Je bent echt fucking poëtisch ingesteld zeg
Dingen die kapot gaan. Voor sommigen is dat inmens piemelverstevigend.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:07 schreef BaajGuardian het volgende:
Nee ik ruk terwijl ik naar de grapjes van hans kijk
Doe niet zo stom...wat is er nou geil aan op videobanden rukken, dan gaan ze kapot man...zonde..
Sodemieter op man.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:11 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Dingen die kapot gaan. Voor sommigen is dat inmens piemelverstevigend.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:55 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Begin met je zelf. Het liefst het laatste![]()
Je moet je lul eens in de videorecorder stoppenquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:05 schreef The_Langolier het volgende:
Rukt dat lekker, zo bovenop een stel videobanden?
ik dacht dat ik de enige wasquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:43 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Je moet je lul eens in de videorecorder stoppen(moet je ingang wel ff iets groter maken)
Geweldige ervaring is dat
Zo je lul die rond dat ding heen draait
TS begintquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:54 schreef BaajGuardian het volgende:
Hans teeuwen had gelijk, tegenwoordig is de pijn van een ander de lol van het internet.
Met andere woorden, verander jezelf of sterf.
Wanneer hij zijn gevoelige kant laat zien tijdens zijn grapjes, dan krijgt hij zon lieve lach op zn gezicht en word zijn stem heel zachtaardig.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:48 schreef Ladidadida het volgende:
Wat windt je precies zo op aan Hans?
quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:28 schreef RickoKun het volgende:
Als BG zichzelf doodmaakt op het internet (het liefst youtube graag, dat zoekt sneller), dan trek ik mij daar op af, 2 x per week.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |