Wat de hel?quote:Op woensdag 15 november 2006 20:19 schreef BaajGuardian het volgende:
dus ben je een knappe meid, niet dik en geen puisten en geen bolle kut maar een normale.
zijn het meisjes?quote:Op woensdag 15 november 2006 20:28 schreef opgebaarde het volgende:
owja, jij mag de vader van mijn kinderen worden!
ik scheer me vaak maar niet onder het fotomakenquote:Op woensdag 15 november 2006 20:40 schreef SpecialK het volgende:
Denk je nou echt dat je chickies kan playen met die half dooie hamster op je kin?![]()
hier zijn meer meisjes he, ik bedoel zie jij wel eens meisjes in pol?quote:
onzban? gast ik heers over de onzmods.quote:Op woensdag 15 november 2006 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Kut met peren
Weer zo'n hersenloze met een TO-ban in ONZ, die denkt dat GC Fok!Kotsgoot #2 is
Vooral je rechter hand.quote:Op woensdag 15 november 2006 20:47 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik scheer me vaak maar niet onder het fotomaken
ik kan alles playen overigens.
ga eens rukken kwastquote:Op woensdag 15 november 2006 20:49 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
onzban? gast ik heers over de onzmods.
wie denk je dat je voor je hebt.....maikuuul?
yvonne is mijn meesteres, ik heb alles van haar geleerd geck.
Ja, daar moet je net bij mij mee aankomenquote:Op woensdag 15 november 2006 20:50 schreef BaajGuardian het volgende:
Dit topic is overigens serieus bedoeld, ik sta al 8 jaar droog.
en ik wil verkering godverdomme.
Ben je uitgekeken op je buurmeisje van 10 dan?quote:
precies. (hoe weet je dat?quote:
Mja ik zie ze amper, ik hoor ze wel eens giegelen en dan trek ik me zachtjes af, maar verder niks...quote:Op woensdag 15 november 2006 20:54 schreef Kwezel het volgende:
[..]
Ben je uitgekeken op je buurmeisje van 10 dan?
Ik ben je (verwaarloosde) linker handquote:Op woensdag 15 november 2006 20:56 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
precies. (hoe weet je dat?)
hoezo, wat stel je voor makker.quote:Op woensdag 15 november 2006 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, daar moet je net bij mij mee aankomen
niet echt, ik prefereer mijn linkerhand, het probleem is wel dat dat mijn muishand is.quote:Op woensdag 15 november 2006 20:57 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik ben je (verwaarloosde) linker hand![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |