Hey Kuuk!quote:
*Aai over pinguinbol.quote:Op woensdag 6 juni 2007 08:12 schreef Pheno het volgende:
.
já!quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 08:12 schreef Pheno het volgende:
.
Mogge Ph,quote:Op woensdag 6 juni 2007 08:20 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
já!
BOEM is ook weer in het huishehe.
mogguh!
Goed spulquote:
Mogguh Boemquote:Op woensdag 6 juni 2007 08:20 schreef boem-dikkie het volgende:
já!
BOEM is ook weer in het huishehe.
mogguh!
Mogge Meneer PvdA.quote:Op woensdag 6 juni 2007 08:21 schreef RooieRakker het volgende:
Nog geeneens goed wakker, gelijk explosies![]()
![]()
Tiet voor een bakkie![]()
Kwaliteitsleverancier.quote:Op woensdag 6 juni 2007 08:24 schreef Pheno het volgende:
Goed spul
Zit jij hier een beetje leugens over mij te verspreiden?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mwah de kat is vrij lam en arrogant. Verder komt hij bijna nooit buiten, of in ieder geval zie ik hem echt nooit.
Hij ziet er wel tof uit.![]()
[..]
Hij sluit hem altijd op in de garage.![]()
Ja gaat wel goed Kuuk!quote:Op woensdag 6 juni 2007 08:40 schreef Kuukske het volgende:
Frits. Dude. Hoe is het met jou these days?
Of gewoon F.quote:
quote:
Tot half 3quote:Op woensdag 6 juni 2007 08:52 schreef Kuukske het volgende:
FrutselSchmutsel.
Hoelang nog op je werk?
Dat is goed vroeg! Wel fijnquote:Op woensdag 6 juni 2007 08:55 schreef boem-dikkie het volgende:
Nog anderhalf week en ik heb zomervakantie!
quote:
Dan ben ik net begonnen.quote:
Whehehe, afko'squote:
Dat ik vrij heb? Omdat het zo is. Ik val mensen graag lastig met nutteloze dingen als de waarheid enzo.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:08 schreef Kuukske het volgende:
Bah Papier. Waarom zeg je dat.
Ik heb over 18 weken zomervakantie...quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Whehehe, afko's![]()
Ik heb volgende weekvrij.
Torture.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dat ik vrij heb? Omdat het zo is. Ik val mensen graag lastig met nutteloze dingen als de waarheid enzo.
Ik over 14. Geloof ik. Of 10.quote:
OAquote:
OAquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:13 schreef OA het volgende:
Mogge MPG,![]()
Mogge Frits,![]()
Mogge Fruts,![]()
Mogge Papier.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |