Dat had ik dus voordat ik die informatie had.quote:Op zondag 17 juni 2007 19:55 schreef Bass-Miss het volgende:
Soms denk ik gewoon dat het erin gestampt wordt dat het lastig, vermoeiend en zwaar is...

Weet ge, ik denk dat het in 98 percent van de gevallen gewoon veeeeel makkelijker is dan de fles.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:06 schreef Kleintje het volgende:
Goed, het is niet altijd even makkelijk en er zullen altijd wel dipjes komen. Maar het lijkt me zoveel mooier dan gewoon de fles geven. En de nachten dat je een fles moet opwarmen is toch ook zwaar lijkt mij.

Kijk hoe geïndoctrineerd we eigenlijk zijnquote:Op zondag 17 juni 2007 20:06 schreef Kleintje het volgende:
gewoon de fles geven

quote:Op zondag 17 juni 2007 21:39 schreef beefcake het volgende:
[..]
Kijk hoe geïndoctrineerd we eigenlijk zijn![]()

Opwarmen in de magnetron slecht? Welnee. Melk koken is ook niet slecht, en in de magnetron komt de melk niet aan de kook. Bakerpraatjes.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:10 schreef Kleintje het volgende:
Fles opwarmen in de magnetron is slecht. Melk wordt niet gelijkmatig verhit en tenzij je een speciale fles hebt komen er stofjes in de melk terecht die niet goed zijn.
En... borstvoeding kan je ook afkolven en dan kan vaders ook het flesje geven...
Enne... met 'gewoon de fles geven' bedoelde ik juist 'het is zo gewoontjes... niet intiem'.

Ah zo, verkeerd begrepen dan. Ik bedoelde het ook niet aanvallend hoor, gewoon grappigquote:Op zondag 17 juni 2007 22:10 schreef Kleintje het volgende:
Enne... met 'gewoon de fles geven' bedoelde ik juist 'het is zo gewoontjes... niet intiem'.

Ik vind er niets mis mee hoorquote:Op zondag 17 juni 2007 22:12 schreef Kolenboer het volgende:
En kolven, heb je dat al eens gedaan? Nee zeker?

Lees eens goed wat ik schreef... het wordt niet gelijkmatig warm.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:12 schreef Kolenboer het volgende:
[..]
Opwarmen in de magnetron slecht? Welnee. Melk koken is ook niet slecht, en in de magnetron komt de melk niet aan de kook. Bakerpraatjes.
En kolven, heb je dat al eens gedaan? Nee zeker?

Nou moe? Net als de meesten hier natuurlijk: serieus bijdragen. Mijn insteek is trouwens, maar dat zal misschien al wel duidelijk zijn geworden, vrouwen die afzien van bv een steuntje in de rug te geven.quote:Op maandag 18 juni 2007 18:17 schreef Moonah het volgende:
Ik snap eigenlijk niet zo goed wat Kolenboer in dit topic komt doen?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |