abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50219179
Helaas... afgelopen nacht 'gewoon' weer om de 2 a 3 uur... Maarrr, we houden de moed er in! Ze is de afgelopen tijd toch erg om en om aan het mopperen, dus misschien doet ze dat vanaf nu met doorslapen (zei ze hoopvol!).
En prompt begint Tinka te huilen terwijl ze een uur geleden nog gehad heeft...

Yppy... je weet toch dat je tieten er op wachten tot je die koffiepads niet draagt?
pi_50220199
hihi yppy. oei ik k(n)oei!
  donderdag 7 juni 2007 @ 23:08:14 #28
62233 Jelief
ikke lief!
pi_50220462
Mammietje, hier net zoiets hoor. Ik had om acht uur een post geschreven dat Emma zo netjes niet-aan-de-borst in slaap was gevallen maar nog voor hij af was hoorde ik haar weer huilen. Aangezien Mike een rondje aan het fietsen was moest ik naar boven. Toch maar bij mij gedronken, water hielp niet. Na een uur vond ik het wel weer welletjes en heb haar in bed gelegd met de mededeling dat ze moest slapen. Na drie keer toedekken en 10 minuten huilen is ze toch nog in slaap gevallen.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_50222423
Dwarse apen zijn het!
Ons een beetje te kijk zetten!
  vrijdag 8 juni 2007 @ 07:46:54 #30
144006 chacama
Ondernemend!
pi_50226277
pfffffff, ik sluit me aan bij de groep. Ook Maud vanacht om de 3 uur. En dat deed ze al heel lang niet meer.
  vrijdag 8 juni 2007 @ 07:53:24 #31
1762 YPPY
Yppiaans
pi_50226338
Dat is mooi E.T.

Echt vervelend zeg, als ze steeds 's nachts wakker worden. Vooral voor jezelf, baby kan overdag wel bijslapen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_50226944
ET jij krijgt produktieverhoging als je menstrueert? You lucky woman you

Trouwens, is het nou echt zo gek dat al die kindjes nu (weer) wakker worden. Tis stikheet! Slapen jullie de hele nacht door dan, nemen jullie geen slokje water?
Variety is the spice of life
  vrijdag 8 juni 2007 @ 08:44:02 #33
1762 YPPY
Yppiaans
pi_50227025
Anna heeft de hele nacht geslapen. Om 23 moesten we haar wakker maken. Ze heeft om 7 uur wel heel veel gedronken, dat wel.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_50227199
hihi, die werd dorstig wakker natuurlijk
pi_50228675
Even een vraagje tussendoor voor de Fokkers die een keizersnee hebben gehad en daarna bv hebben gegeven. Hadden jullie last van de hechting tijdens het geven van bv. En dan vooral in het begin?
pi_50228893
Ja heel erg last. Maar niet alleen tijdens voeden hoor, maar gewoon de hele dag. Behoorlijk lang ook, maar ik had sowieso heel veel last van die hele ks. Dat schijnt ook niet iedereen te hebben, las ik in het ks-topic.

Vraag je dat met het oog op je nieuwe kruimel?
  vrijdag 8 juni 2007 @ 10:29:37 #37
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_50229826
hoeft niet dubbel...
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 8 juni 2007 @ 10:30:09 #38
3011 E.T.
pi_50229837
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 08:38 schreef nebelung het volgende:

Trouwens, is het nou echt zo gek dat al die kindjes nu (weer) wakker worden. Tis stikheet! Slapen jullie de hele nacht door dan, nemen jullie geen slokje water?
alleen heb ik vlak voor m'n menstruatie een behooorlijke productie-dip (vb: normaal kolf ik meer dan Tijn op het kdv drinkt.. afgelopen woensdag had ik over de hele dag amper genoeg voor 1 voeding).

En Tijn komt idd ook de laatste paar dagen weer 's nachts.. had de link met het warme weer nog niet gelegd maar is idd wel zo natuurlijk. Dacht dat het te maken had met mijn mindere productie, maar en combinatie zou ook goed kunnen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  † In Memoriam † vrijdag 8 juni 2007 @ 11:04:35 #39
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_50230988
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 09:47 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Even een vraagje tussendoor voor de Fokkers die een keizersnee hebben gehad en daarna bv hebben gegeven. Hadden jullie last van de hechting tijdens het geven van bv. En dan vooral in het begin?
Ja, omdat Lucie bij het voeden op het litteken lag. Met gebruik van een voedingskussen ging het wat pijnlozer. En de rugby houding was ideaal voor mij.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  vrijdag 8 juni 2007 @ 11:11:51 #40
144006 chacama
Ondernemend!
pi_50231239
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 08:38 schreef nebelung het volgende:

Eigenlijk niet.... en Fleur ook niet. Maar, goed. Ik ga het Maud niet weigeren, het is alleen een beetje lastig qua hoeveelheid. Mijn productie was goed afgesteld....iets te goed misschien wel. Ze moest nu meer dan een minuut sabelen om het trs opgang te brengen. En ondertussen mij maar aankijken met zo'n blik van komt er nog iets van of hoe zit het.
pi_50231302
De tsr heeft toch niets te maken met hoeveelheid/produktie?

sorry, ik snap je post niet
  vrijdag 8 juni 2007 @ 11:40:31 #42
144006 chacama
Ondernemend!
pi_50232192
Ik had zelf het gevoel dat mijn borsten erg leeg waren op de tijden dat ze nu aan het drinken was. En dat ze dus heel lang moest sabelen om er iets uit te krijgen en dus ook om de trs op te wekken. Maar goed misschien haal ik nu wel dingen door elkaar.
pi_50232888
Oh nee joh, ligt niet aan jou, ik doe zelf wazig, sorry

ik bedoelde wat anders, maar ik weet niet eens precies meer wat ik bedoelde.

Produktie en tsr hangen natuurlijk wel samen. Ik bedoelde, geloof ik, iets als: met een keertje een tragere tsr is niet gelijk je produktie ontregeld. Zoiets in elk geval. Sorry, ik heb moeite met denken vandaag. En ben ook bezig met borstvoedingsopdrachten en haal van alles door elkaar. En mijn dochter is een dagje weg, vind ik ook al niets

*afdruipt*
  vrijdag 8 juni 2007 @ 12:18:34 #44
144006 chacama
Ondernemend!
pi_50233538
geeft toch niets. Een dikke in elk geval. En straks als je je meissie weer in je armen sluit, dan is dat gevoel ook weer zo weg.
pi_50233717
Nee Nebelung, een nichtje hier in de familie is 33 weken zwanger. En wil ook bv gaan geven. Nou is dat al haar 5de zwangerschap waarvan de laatste een keizersnee was. Maar ze wilde gewoon graag weten of die pijn echt waar was. En zelf had ik daar nog nooit van gehoord. Dus vandaar mijn vraag.

Ik mag toch hopen dat mijn bevalling een gewone bevalling weer gaat worden.
pi_50233862
nebelung, borstvoedingsopdrachten? Ga je contactpersoon worden, of misschien zelfs lactatiekundige?
pi_50234026
Bedankt chaca

Ja Lewis, het kan toch wel. Had ze bij de vorige geen pijn dan? Het kan pijn doen, zoals Macka zegt, omdat de baby erop drukt. Niet vanwege het voeden zelf of zo. Wat wel kan is dit: bij het zuigen van de baby aan de borst trekt je baarmoeder samen. Dat kan ook wel pijnlijk zijn (maar is bedoeld door moedertje natuur om de baarmoeder snel weer te laten krimpen).

Er zijn voedingshoudingen die ervoor zorgen dat de baby niet op de wond drukt:

Zoals de rugbyhouding:

Of zo:

Of liggend:

oh owlet, cp. Bijna klaar.
pi_50234069
En nu ga ik écht wat doen, ik zit m'n tijd te verdoen op fok nota bene
  vrijdag 8 juni 2007 @ 12:34:08 #49
3011 E.T.
pi_50234089
Leuk Nebelung!
pi_50234220
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 12:32 schreef nebelung het volgende:
oh owlet, cp. Bijna klaar.
leuk joh, succes!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')