Het is toch een soort ode aan de oude splatterfilms? Iets zegt me dat dat me wel bevaltquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:04 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
ik waarschuw je, het is een "hate it or love it" film, dus hij kan enorm tegenvallen... ik vond hem iig geweldig... gewoon bijna 2 uur lang schaamteloos vermaak....![]()
Hahaquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:27 schreef Sharkdoggie het volgende:
Bier kan je ook meesmokelen in de bios.
Ben niet zo bekend met de andere bios in R'dam, alleen veel in die bij de kuip geweest. In Gouda zit geen Pathé. Zit trouwens ook vaker in Utrecht in de bios, maar da's allemaal wel een tijd geleden hoor..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:32 schreef Sharkdoggie het volgende:
Hoe is die andere Pathe bios in R' dam? Ben er nog nooit geweest. Wil eerst gaan eten in de Bazar.
Arcade Bios in Gouda ook.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:33 schreef BroesWillems het volgende:
Bij cinestar in Enschede kun je beugels kopen [afbeelding]
Met zijn 4'en 5 minuten voor de film nog snel de Mac induiken om wat eten te halen en daarna met een vette frituurlucht achter je aan de bios inlopenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:31 schreef Poit het volgende:
[..]
HahaJa, geweldig, vroegah ging ik redelijk vaak naar de bios (beetje Hein stijl) De Pathe bij de kuip was toen nog best nieuw. Ging ik daar met 4 man naartoe, bier mee in de rugzak (zo'n linnen ding) staat er zo'n bewaker:"Hebben jullie bier bij jullie" Wij:"Natuurlijk niet" (zo heilig mogelijk natuurlijk)
Vervolgens weglopen en het geluid van bierflesjes die tegen elkaar ketsen kneiterhard door die hal horen.. Mooiste geluid ever.
Koetjesrepenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:37 schreef Poit het volgende:
Koetjesrepen in m'n huis!
ikquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:37 schreef Poit het volgende:
Koetjesrepen in m'n huis!
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:10 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
ikop de Jeugd van tegenwoordig...
Hame here, zit volgens mij ook al 3 liter in m'n kleding...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:51 schreef Tain het volgende:
* Tain hoopt dat er nog snel een airco komt
Al 3 liter water op vandaag
Hier ookquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Hame here, zit volgens mij ook al 3 liter in m'n kleding...
Een nummer van die groep jaquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:07 schreef Poit het volgende:
http://youtube.com/watch?v=pRY31d55HSM ???
Kan het hier niet luisteren helaas..
Vraag je je toch af wat voor vrouw dat geweest moet zijn...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:30 schreef Poit het volgende:
Ja, ik las hem ook al.. Een vrouw die denkt een wasmachine in d'r eentje naar beneden te sjouwen...![]()
![]()
Gratzquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:47 schreef Tain het volgende:
zomg T-A heeft het geld nu al overgemaakt
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:47 schreef Tain het volgende:
zomg T-A heeft het geld nu al overgemaakt
Heb je haar geneukt?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:25 schreef Sharkdoggie het volgende:
GVD kwam vandaag achter dat iemand die ik hielp met haar eindscriptie maanden tegen me heeft gelogen. Dat hoorde ik van anderen die ervan uit gingen dat ik het wist.
Diegene die ik hielp deze week heeft haar hele eindscriptie verzonnen, interviews, echt gewoon alles. Toen de uitslagen bekend werden had ik haar aangeboden om mee te helpen met haar eindprouduct aangezien ze deze niet heeft gehaald. Zat ze een uur lang te janken aan de telefoon, was ik volgende dag speciaal voor haar wat eerder uit Utrecht gekomen om bij te praten en deze week ook alleen naar school gekomen (alsof ik niets beters te doen heb) om haar te helpen (dat vond ze wel fijn als ik haar zou helpen). Zelfs haar uit eten genomen zodat ze zich minder rot zou voelen omdat ze niet tegelijk met de rest haar diploma zou halen.
Weet echt niet wat ik hiervan moet denken.![]()
Ze is ook nog eens lesbisch. Niet eens mijn intentie omdat ze best mollig is.quote:
Waarom doe je dan zoveel moeitequote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:43 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ze is ook nog eens lesbisch. Niet eens mijn intentie omdat ze best mollig is.
Omdat ik haar gewoon als een vriendin beschouwde die ik al vier jaar ken. Als vrienden van je hun eindscriptie niet halen en ingaan op je aanbod om ernaar te kijken en samen eraan te werken dan verwacht je gewoon zoiets totaal niet.quote:
Heel de scrin is vaag, maar wel goed. Die tripods met schild kun je het beste vanuit de lucht aanvallen. Daar kunnen ze niks tegen doen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:06 schreef ijsmeis het volgende:
Jamaar Jamaar Jamaar! Jij had van die vage poppetjes!
En dan nog is het maar de vraag ofdat die dingen genoeg schade hadden kunnen doen voordat ik je basis kapot heb.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |