Verdomme, daar zat ik ook al aan te denken! Zonder dollen! Tain, schei eens uit!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:49 schreef Tain het volgende:
GMTA
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:50 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Verdomme, daar zat ik ook al aan te denken! Zonder dollen! Tain, schei eens uit!
Voorkeur gaat wel uit naar Amsterdam eigenlijk. Reis nu al meer dan 3 jaar elke dag op en neer naar Utrecht en dat heb ik nu ook wel een beetje gehadquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:52 schreef Laniboekje het volgende:
Maar goed... Blijf je wel in Utrecht werken Tain? Of heb je daar ook nog geen zicht op? Anders kan ik je niet meer meeten zo terloops op Utrecht CS!
Daar was ik stiekem al een beetje bang voor. Geen mogelijkheden meer tot spontane Tain-Lani meet.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:54 schreef Tain het volgende:
[..]
Voorkeur gaat wel uit naar Amsterdam eigenlijk. Reis nu al meer dan 3 jaar elke dag op en neer naar Utrecht en dat heb ik nu ook wel een beetje gehad
Kan nu nog steeds, ben nog niet weg uit Utrecht en misschien moet ik binnenkort wel weer naar Bredaquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:55 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Daar was ik stiekem al een beetje bang voor. Geen mogelijkheden meer tot spontane Tain-Lani meet.
Dan moet je het wel laten weten he? Ik ben dan heul toevallig ook ergens bij Breda CS.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:57 schreef Tain het volgende:
[..]
Kan nu nog steeds, ben nog niet weg uit Utrecht en misschien moet ik binnenkort wel weer naar Breda
Moet er wel eerst een probleem in Breda zijnquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:58 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dan moet je het wel laten weten he? Ik ben dan heul toevallig ook ergens bij Breda CS.
Och, geef anders het adres maar dan ga ik de pc wel slopen. Ben ik namelijk vrij goed in, pc's slopen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:59 schreef Tain het volgende:
[..]
Moet er wel eerst een probleem in Breda zijn
Zal wel vragen of ze de PC willen slopen
Ik kan heul toevallig best lekker koken, al zeg ik het zelf.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:59 schreef Poit het volgende:
Heya Tain, succes met zoekenJij trouwens ook Lani.
Misschien kunnen jullie kok worden
*bork bork bork*
Koksquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:59 schreef Poit het volgende:
Heya Tain, succes met zoekenJij trouwens ook Lani.
Misschien kunnen jullie kok worden
*bork bork bork*
Yup, ik heb het alleen niet zo op de tijden, werken wanneer andere mensen vrij zijnquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:06 schreef Sharkdoggie het volgende:
In de horeca werken ook zat (normale) lieve leukemeisjes.
![]()
* Poit wacht op onomstotelijk bewijsquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:00 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Och, geef anders het adres maar dan ga ik de pc wel slopen. Ben ik namelijk vrij goed in, pc's slopen.
[..]
Ik kan heul toevallig best lekker koken, al zeg ik het zelf.
Ik kan niet koken, wil je daar ook onomstotelijk bewijs van?quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:11 schreef Sharkdoggie het volgende:
Al vrouwen denken en zeggen dat ze kunnen komen. Maar willen ze voor me koken? O nee. Echt niet.![]()
![]()
Misschien kan jij wel lekker koken.quote:
Niet te veel keuze laten héquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:16 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ik hou van kalkoek, wentelteefjes, hutspot en shoarmapannenkoeken.![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:36 schreef RaymanNL het volgende:
omgIk kom er net achter dat me pa Hyves heeft
![]()
Beetje jong alleen t/m 23 jaar...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:27 schreef Sharkdoggie het volgende:
Toch wel fijn om het zo voor het te kiezen hebben.
Ze moeten wel grote borsten hebben. Dus zeker geen kleine punttietijes.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:30 schreef disjfa het volgende:
Maakt het nog uit of ze borsten heeft of niet
18 t/m 23.quote:
Heb je hem al toegevoegd? Kunnen we met zijn allen kijken.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:36 schreef RaymanNL het volgende:
omgIk kom er net achter dat me pa Hyves heeft
![]()
Zo jong, zo onervaren. Leuk om mee te spelen maar niet om te laten kokenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:40 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
18 t/m 23.Dat is toch zo vanzelf sprekend.
als je 23 bent misschien wel jaquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:40 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
18 t/m 23.Dat is toch zo vanzelf sprekend.
* Poit prefereert vanaf 23quote:
Graagquote:Ik kan niet koken, wil je daar ook onomstotelijk bewijs van?
Ligt natuurlijk ook heel erg aan het meisje, maar het liefst vanaf 23 iddquote:
Zo slecht is het btw niet, ik leef nog steedsquote:[..]
Graag
Geen last van hier...quote:Trouwens, werkt Fok bij jullie ook klote, krijg iedere keer timeouts en crap, wordt er een beetje moe van
't is dan ook geen auto voor op de straat...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:20 schreef mordradead het volgende:
Hier doet hij het ook niet wel via de link, jammer dat het een golf is want dan is mijn conclusie: petjesvolk.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:33 schreef mordradead het volgende:
Maar is Broes echt met een S?
Ik ben met pinksteren ook behoorlijk wat aan de crosswagen van mijn vriendin moeten doen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:29 schreef BroesWillems het volgende:
ik heb hem dan ook al 10-tallen keren moeten uitdeuken en repareren...![]()
Tot half 1 fokken op mijn stage en daarna gaan werken.quote:Op woensdag 6 juni 2007 07:52 schreef Sharkdoggie het volgende:
Goedemorgen. Wat zijn de plannen voor vandaag?
Meer uren en minder loon zou wel heel stom zijn.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:28 schreef ijsmeis het volgende:
Over 2 weken heb ik als het goed is mijn diploma, als ik het deze week en volgende week allemaal haal. En dan ga ik denk ik op zoek naar een andere baan met meer uren en een ietsje hoger loon![]()
.
Hoger loon. Lijkt me dan toch logisch dat ik het over het uurloon hebquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:31 schreef Heintje het volgende:
[..]
Meer uren en minder loon zou wel heel stom zijn.
Oh, jokkebrok!quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:41 schreef BroesWillems het volgende:
Nee, eigenlijk is Broes niet echt met een s....
"Het is toch draadloos internet?"quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:46 schreef BroesWillems het volgende:
Ik moest gister na een klant omdat z'n draadloze internet niet meer deed....
...had ie de kabel van de modem naar de router er niet inzitten...![]()
Om zich minder dom te voelen dan ze eigenlijk zijn. Heb ik ook last vanquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:59 schreef Heintje het volgende:
Brengt je wel tot de volgende vraag.
Waarom gaan mensen die er geen verstand van hebben rotzooien met een systeem dat werkt?
Maakt me niet uit, ik maak m'n uren wel....quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:59 schreef Heintje het volgende:
Waarom gaan mensen die er geen verstand van hebben rotzooien met een systeem dat werkt?
Dat vond ie zelf ook wel jah...quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:09 schreef Heintje het volgende:
Daarbij is dit wel heel erg dom.
Heb je de afgelopen jaren nog niet genoeg bier in je opgenomen?quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:13 schreef Poit het volgende:
Ik weet ook niet of ik het eigenlijk wel ga redden... Ga ik dan toch voor het eerst in 6 jaar weer wat opnemen??
Haha, ik ga geen bier drinken vanavondquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:21 schreef Heintje het volgende:
[..]
Heb je de afgelopen jaren nog niet genoeg bier in je opgenomen?
Oh ja! Wil ik ook zien.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:02 schreef Poit het volgende:
Ja, ach, je kan er met radiografisch netwerk ook van maken dat het signaal van buiten komt. Blijft een lastig verhaal. Gelukkig was ik als verkoper niet al te beroerd om dit soort dingen uitleggen. Dat tot ergering van m'n baas aangezien ik te veel ouwehoerde en te weinig verkocht
Trouwens, http://www.discoverychannel.nl/emea/videogame.htm
Vanavond op discovery, lijkt me wel leuke om te kijken, 21:00 als ik me niet vergis.
Ben blij dat ze het doenquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:59 schreef Heintje het volgende:
Dat had ik laatst in Rotterdam... Hadden ze het modem compleet geresetquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:15 schreef Heintje het volgende:
Al zal het vrij snel op vallen dat je router geen IP krijgt van de modem....
geen backup, daarom heb ik ook op ze lopen scheldenquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:57 schreef Poit het volgende:
Zo'n cisco apparaat waarbij je via de console alles in moet vullen?
Ooit ook eens moeten doen voor school.. Vond het maar wat lastig, maar, ik neem aan dat je een backup had??
Het begon over het ontstaan van de videogame, de zeer belangrijke rol die de koude oorlog heeft gehad en het allereerste spelletje weergegeven op een oscilloscope. Daarnaast de rol van Atari die als eerst de business zag van de videogames en de gevolgen van de overname van dit bedrijf. Volgende week komt Nintendo aan bod inclusief door ons allen geliefde Mario.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:13 schreef Heintje het volgende:
Waar ging het dan over?
Ik was namelijk wel in de buurt van een TV maar die is niet in staat om de beelden die Discovery uitzend weer te geven.
Is de volgende gewoon volgende weekquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:21 schreef Poit het volgende:
[..]
Het begon over het ontstaan van de videogame, de zeer belangrijke rol die de koude oorlog heeft gehad en het allereerste spelletje weergegeven op een oscilloscope. Daarnaast de rol van Atari die als eerst de business zag van de videogames en de gevolgen van de overname van dit bedrijf. Volgende week komt Nintendo aan bod inclusief door ons allen geliefde Mario.
Ohja, er wordt ook een duidelijk gemaakt dat wat Japanners "schattig vinden" de westerlingen weer "kiddy" vinden met als voorbeeld Pac-Man.
Al met al, goed duidelijk in beeld gebracht.
ijsmeis, mocht je ze alle 5 op dvd hebben uiteindelijk dan hou ik me aanbevolen
Ja, als het goed is gewoon weer van 21:00 tot 22:00quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Is de volgende gewoon volgende week?
Je bent een schatquote:
Ah, er komen dus wel meerdere delen. Ik dacht gisteravond: Is dit het nou? Aangezien ze ook niet aankondigden dat er volgende week een tweede deel zou komen. Maar wel tof als ze het nog verder gaan uitdiepen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:00 schreef Poit het volgende:
Net eerste deel van de Discovery docu gezien, nog niks gezien wat ik nog niet wist maar zeker niet oninteressant, ga volgende week duidelijk weer kijken.
Als ik me niet vergis in totaal 5quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:17 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ah, er komen dus wel meerdere delen. Ik dacht gisteravond: Is dit het nou? Aangezien ze ook niet aankondigden dat er volgende week een tweede deel zou komen. Maar wel tof als ze het nog verder gaan uitdiepen.
Het zal ook ongetwijelfd nog wel eens herhaald worden.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:55 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ik wacht wel op de dvd.
Discovery kennende minimaal 78 keer in 1 week jaquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:15 schreef Heintje het volgende:
[..]
Het zal ook ongetwijelfd nog wel eens herhaald worden.
En dat 3 jaar langquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Discovery kennende minimaal 78 keer in 1 week ja
Klopt toch,quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:26 schreef Poit het volgende:
Dat neemt inderdaad niet weg dat je rood geworden bent inderdaad.![]()
Retorische vraag?quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:45 schreef RaymanNL het volgende:
Douwe, was je dronken gisteren?
zoek het nummer van de turk maar vast op dan....quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:45 schreef Poit het volgende:
Hmm, een vriendin gaat voor me koken vandaag.. Ben benieuwd
je hebt je dus al wel voorbereid zie ik...quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:55 schreef Poit het volgende:
Haha, turk zit op de hoek van de straatSupermarkt er tegenover. Chinees straat verderop plus een tal kroegen (al ben ik wel met de oto)
gelukkig zit ik nu in de kelderquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:21 schreef Laniboekje het volgende:
Tsjonge mensen, wat was het vandaag toch broeierig warm (en nu eigenlijk nog steeds). Niet leuk als je dan een paar uur lang in een toch al benauwde collegezaal moet zitten.
Probeer het eens in een kantoor zonder airco en dan 8 uur lang...quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:21 schreef Laniboekje het volgende:
Tsjonge mensen, wat was het vandaag toch broeierig warm (en nu eigenlijk nog steeds). Niet leuk als je dan een paar uur lang in een toch al benauwde collegezaal moet zitten.
ahhh, laat maar weten of het wat wasquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:30 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Dé nieuwe film van Quentin Tarantino...
Absoluut, mooie voicemail hequote:Op donderdag 7 juni 2007 14:45 schreef RaymanNL het volgende:
Douwe, was je dronken gisteren?
Same here...quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:28 schreef Tain het volgende:
[..]
Probeer het eens in een kantoor zonder airco en dan 8 uur lang...
ik waarschuw je, het is een "hate it or love it" film, dus hij kan enorm tegenvallen... ik vond hem iig geweldig... gewoon bijna 2 uur lang schaamteloos vermaak....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:50 schreef Poit het volgende:
Willemookzien!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |