't is dan ook geen auto voor op de straat...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:20 schreef mordradead het volgende:
Hier doet hij het ook niet wel via de link, jammer dat het een golf is want dan is mijn conclusie: petjesvolk.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:33 schreef mordradead het volgende:
Maar is Broes echt met een S?
Ik ben met pinksteren ook behoorlijk wat aan de crosswagen van mijn vriendin moeten doen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:29 schreef BroesWillems het volgende:
ik heb hem dan ook al 10-tallen keren moeten uitdeuken en repareren...![]()
Tot half 1 fokken op mijn stage en daarna gaan werken.quote:Op woensdag 6 juni 2007 07:52 schreef Sharkdoggie het volgende:
Goedemorgen. Wat zijn de plannen voor vandaag?
Meer uren en minder loon zou wel heel stom zijn.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:28 schreef ijsmeis het volgende:
Over 2 weken heb ik als het goed is mijn diploma, als ik het deze week en volgende week allemaal haal. En dan ga ik denk ik op zoek naar een andere baan met meer uren en een ietsje hoger loon![]()
.
Hoger loon. Lijkt me dan toch logisch dat ik het over het uurloon hebquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:31 schreef Heintje het volgende:
[..]
Meer uren en minder loon zou wel heel stom zijn.
Oh, jokkebrok!quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:41 schreef BroesWillems het volgende:
Nee, eigenlijk is Broes niet echt met een s....
"Het is toch draadloos internet?"quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:46 schreef BroesWillems het volgende:
Ik moest gister na een klant omdat z'n draadloze internet niet meer deed....
...had ie de kabel van de modem naar de router er niet inzitten...![]()
Om zich minder dom te voelen dan ze eigenlijk zijn. Heb ik ook last vanquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:59 schreef Heintje het volgende:
Brengt je wel tot de volgende vraag.
Waarom gaan mensen die er geen verstand van hebben rotzooien met een systeem dat werkt?
Maakt me niet uit, ik maak m'n uren wel....quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:59 schreef Heintje het volgende:
Waarom gaan mensen die er geen verstand van hebben rotzooien met een systeem dat werkt?
Dat vond ie zelf ook wel jah...quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:09 schreef Heintje het volgende:
Daarbij is dit wel heel erg dom.
Heb je de afgelopen jaren nog niet genoeg bier in je opgenomen?quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:13 schreef Poit het volgende:
Ik weet ook niet of ik het eigenlijk wel ga redden... Ga ik dan toch voor het eerst in 6 jaar weer wat opnemen??
Haha, ik ga geen bier drinken vanavondquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:21 schreef Heintje het volgende:
[..]
Heb je de afgelopen jaren nog niet genoeg bier in je opgenomen?
Oh ja! Wil ik ook zien.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:02 schreef Poit het volgende:
Ja, ach, je kan er met radiografisch netwerk ook van maken dat het signaal van buiten komt. Blijft een lastig verhaal. Gelukkig was ik als verkoper niet al te beroerd om dit soort dingen uitleggen. Dat tot ergering van m'n baas aangezien ik te veel ouwehoerde en te weinig verkocht
Trouwens, http://www.discoverychannel.nl/emea/videogame.htm
Vanavond op discovery, lijkt me wel leuke om te kijken, 21:00 als ik me niet vergis.
Ben blij dat ze het doenquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:59 schreef Heintje het volgende:
Dat had ik laatst in Rotterdam... Hadden ze het modem compleet geresetquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:15 schreef Heintje het volgende:
Al zal het vrij snel op vallen dat je router geen IP krijgt van de modem....
geen backup, daarom heb ik ook op ze lopen scheldenquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:57 schreef Poit het volgende:
Zo'n cisco apparaat waarbij je via de console alles in moet vullen?
Ooit ook eens moeten doen voor school.. Vond het maar wat lastig, maar, ik neem aan dat je een backup had??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |