das toch geen algemene kennis meerquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wat is de eenheid van vacuum?
Loop nog maar even een tijdje langer mee als je het leuk vindt, dan zul je merken hoe breed we hier algemeen bedoelen. Ik blijf me bij sommige vragen echt verbazen over dat mensen het antwoord weten.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:38 schreef thepunisher3 het volgende:
[..]
das toch geen algemene kennis meerhaha.. next!
jaaa.. ik vind het heel leuk... had t eigenlijk eerder moeten ontdekkenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:40 schreef Cootz het volgende:
[..]
Loop nog maar even een tijdje langer mee als je het leuk vindt, dan zul je merken hoe breed we hier algemeen bedoelen. Ik blijf me bij sommige vragen echt verbazen over dat mensen het antwoord weten.
mmHg toch wel?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:41 schreef ScottTracy het volgende:
Ik verbaas me ook nog steeds dagelijks jaTorr? Nooit van gehoord
dat was laatst op discovery! ik zou het niet meer wetenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:41 schreef Cootz het volgende:
Hoe heet het nieuwe vliegtuigtype van Boeing, die medio volgend jaar zal gaan vliegen? Tip: Ik zoek zowel een nummer als een naam.
Maar natuurlijk. Tikkie terug! (alweerquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
787 dreamliner
Nee, wetteksten, daar worden we opgewonden vanquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:46 schreef ScottTracy het volgende:
Ik vind vliegtuigen doorgaans niet 'mooi'.
Je moest eens weten wat voor wilde nachten ik heb beleefd met het Burgerlijk Wetboek.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:48 schreef Cootz het volgende:
[..]
Nee, wetteksten, daar worden we opgewonden van![]()
Geduld, mijn jongen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:50 schreef thepunisher3 het volgende:
jojo nieuwe vraag??
Zegt hij met 92 puntenquote:
Na alle gegeven antwoorden tot nu toe: de snelweg kruist een kanaal.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
waarom is die tunnel gebouwd?
omdat auto's niet over water kunnen rijdenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
waarom is die tunnel gebouwd?
Wickedangel +1quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:13 schreef Wickedangel het volgende:
Barack, Clinton, Edwards, Democratische kandidaten voor het presidentschap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |