das toch geen algemene kennis meerquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wat is de eenheid van vacuum?
Loop nog maar even een tijdje langer mee als je het leuk vindt, dan zul je merken hoe breed we hier algemeen bedoelen. Ik blijf me bij sommige vragen echt verbazen over dat mensen het antwoord weten.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:38 schreef thepunisher3 het volgende:
[..]
das toch geen algemene kennis meerhaha.. next!
jaaa.. ik vind het heel leuk... had t eigenlijk eerder moeten ontdekkenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:40 schreef Cootz het volgende:
[..]
Loop nog maar even een tijdje langer mee als je het leuk vindt, dan zul je merken hoe breed we hier algemeen bedoelen. Ik blijf me bij sommige vragen echt verbazen over dat mensen het antwoord weten.
mmHg toch wel?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:41 schreef ScottTracy het volgende:
Ik verbaas me ook nog steeds dagelijks jaTorr? Nooit van gehoord
dat was laatst op discovery! ik zou het niet meer wetenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:41 schreef Cootz het volgende:
Hoe heet het nieuwe vliegtuigtype van Boeing, die medio volgend jaar zal gaan vliegen? Tip: Ik zoek zowel een nummer als een naam.
Maar natuurlijk. Tikkie terug! (alweerquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
787 dreamliner
Nee, wetteksten, daar worden we opgewonden vanquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:46 schreef ScottTracy het volgende:
Ik vind vliegtuigen doorgaans niet 'mooi'.
Je moest eens weten wat voor wilde nachten ik heb beleefd met het Burgerlijk Wetboek.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:48 schreef Cootz het volgende:
[..]
Nee, wetteksten, daar worden we opgewonden van![]()
Geduld, mijn jongen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:50 schreef thepunisher3 het volgende:
jojo nieuwe vraag??
Zegt hij met 92 puntenquote:
Na alle gegeven antwoorden tot nu toe: de snelweg kruist een kanaal.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
waarom is die tunnel gebouwd?
omdat auto's niet over water kunnen rijdenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
waarom is die tunnel gebouwd?
Wickedangel +1quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:13 schreef Wickedangel het volgende:
Barack, Clinton, Edwards, Democratische kandidaten voor het presidentschap.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:22 schreef Cootz het volgende:
Keiko
Jou moesten we hebben. Je zou de punten nog bijwerken, dus stuur Madmaster even een PM ofzo.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:29 schreef kayzie het volgende:
Helmut Kohl?
Michael Dukakis verloor toen inderdaad van George Bush.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:29 schreef Wickedangel het volgende:
Dukakis?
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:33 schreef kayzie het volgende:
Ja, hallo! Moet ik dat over mijn kant laten gaan?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:37 schreef MREn het volgende:
Ah het wordt weer gezellig...
Morgen ben jij aan de beurt, Maikelquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:37 schreef MREn het volgende:
Ah het wordt weer gezellig...
Zelf ingesteld, want ze zijn nog lang niet lid van de EUquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:39 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Euro
Dat is not done, idd.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:36 schreef ScottTracy het volgende:
Wat níét verboden is, maar wel vrij onfatsoenlijk, is een oud topic sluiten en geen nieuw topic openen. En dan ook nog je belofte eens niet nakomen.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:52 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
C21H23NO5 +1
Punten in deel 803:
Cootz 4
FormerlyKnownAs 3
Its-Jojo-4you 3
Yurithemaster 1
DaviniaHR 1
LadyBlack 1
MadMaster 1
Hawaii_Tim 1
thepunisher3 1
MREn 1
Wickedangel 2
C21H23NO5 1![]()
Yep! was ook best wel een makkelijkequote:Laura Palmer.
Van mij ook, denk ik.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:05 schreef Wickedangel het volgende:
Twin PeaksMijn favoriete serie aller tijden.
Ligt er een beetje aan wat jouw favoriete serie isquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:08 schreef Cootz het volgende:
Mijne niet, willen jullie nu nog wel met mij spelen?
24quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan wat jouw favoriete serie is
Cootz +1quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:13 schreef Cootz het volgende:
Robocop
Wat probeer je te vertellen?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:13 schreef MREn het volgende:
Algemene kennis is niet alleen het onbelangrijke kennen van mannetjes en vrouwtjes in films...vooral gezien hun invloed op de wereld enzo en gezien het nut van het weten van dergelijke zaken...
Je bedoelt dat je de vraag niet wist?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:13 schreef MREn het volgende:
Algemene kennis is niet alleen het onbelangrijke kennen van mannetjes en vrouwtjes in films...vooral gezien hun invloed op de wereld enzo en gezien het nut van het weten van dergelijke zaken...
Nooit aan begonnen, maar ik hoor dat ie heeeel goed is!quote:
Goed werk, MMquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:16 schreef MadMaster het volgende:
Aangezien Kayzie van de aardbodem verdwenen is en dit topic al weer aardig snel volloopt, heb ik de punten in de OP bijgewerkt.
Maar ik ben nog niet klaar met Kayzie...![]()
Je bent een toppertjequote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:16 schreef MadMaster het volgende:
Aangezien Kayzie van de aardbodem verdwenen is en dit topic al weer aardig snel volloopt, heb ik de punten in de OP bijgewerkt.
Maar ik ben nog niet klaar met Kayzie...![]()
Na het beschuldigen van WA vanwege opzoeken... Ik geloof dat we een nieuw zwart schaap voor vandaag gevonden hebbenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:17 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Goed werk, MMKayzie was zonet nog wel even hier, maar zodra ik zei dat hij de punten nog moest bijwerken was hij weer verdwenen
Zeg eh, leuk, maar ik moest toch een vraag stellen?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:18 schreef thepunisher3 het volgende:
voor de specifiekere filmkenners dan.... welke film van nicolas cage is dit:
[afbeelding]
Kloptquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:19 schreef Cootz het volgende:
Zeg eh, leuk, maar ik moest toch een vraag stellen?
dat is wel heel rap.. en waarquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:18 schreef ScottTracy het volgende:
8MM
jaa... maar ik kon niet langer wachtenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:19 schreef Cootz het volgende:
[..]
Zeg eh, leuk, maar ik moest toch een vraag stellen?
Dat ook, maar dat kan gebeuren.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je de vraag niet wist?
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:20 schreef MadMaster het volgende:
en een Breezer Ananas ?
HOU OP MET ZEIKEN, JE LOOPT NET 4 TOPICS MEEquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:21 schreef MREn het volgende:
[..]
Dat ook, maar dat kan gebeuren.
Vooral dat een reeks van 15 filmvragen nogal schraal begint te worden. Open dan een filmkennisvragen topic en hou het hier een beetje afwisselend.
Ben ik met je eens, hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:21 schreef MREn het volgende:
Vooral dat een reeks van 15 filmvragen nogal schraal begint te worden. Open dan een filmkennisvragen topic en hou het hier een beetje afwisselend.
Dat doe ik expres, anders ga je me nog inhalenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:24 schreef ScottTracy het volgende:
Ja serieus stelt 'ie een keer een vraag die ik weet als ik niet oplet.
Kut ja, die moet ook nog vandaag.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:24 schreef ScottTracy het volgende:
Ik dacht dat nou de vissenvraag zou komen.
Ohja, we moeten tussen alle gezelligheid ook nog puntjes uitdelen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:24 schreef Wickedangel het volgende:
Kraftwerk, Autobahn.
Tikkie terug.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:31 schreef Cootz het volgende:
130
Helemaal niks eigenlijk. Inspiratieloos ben ik ooit vragen over vissen gaan stellen, en die traditie zet ik nu door...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |