Dat zou wel kunnen kloppen jaquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:24 schreef Anthraxx het volgende:
Heel Sanni is een rare tik.
Zij? Hijquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:26 schreef Zwansen het volgende:
Is dat niet puur toeval? Want ziet zij dat niet anders?
Ja, anders dus.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:27 schreef Mainport het volgende:
Klik eens op je eigen naam, Zwansen.
Dagenlang in 2 fora per keer posten zonder significante afwijking? Ja, puur toevalquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:26 schreef Zwansen het volgende:
Is dat niet puur toeval?
ja, ik snap het al. Als het haar AT zou zijn, zou dat puur toeval zijn.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dagenlang in 2 fora per keer posten zonder significante afwijking? Ja, puur toeval
Dat het een vent is, is verder ook toeval.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:31 schreef Zwansen het volgende:
[..]
ja, ik snap het al. Als het haar AT zou zijn, zou dat puur toeval zijn.
Een vent die Sanni heet?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat het een vent is, is verder ook toeval.
Die kneus ja. Hij heeft wel een boeiend leven he zo verder!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:39 schreef SHE het volgende:
Sanni is gewoon I-spy toch? Ook wel bekend als Editornogwat?
Die met zijn zogenaamde james bond keuken, zijn van google geplukte eet partijtjes en die met nieuwjaar op 2 plekken tegelijk kon zijn, foto's postte van vuurwerk wat een paar weken eerder had plaatsgevonden, maar vooral zelf alleen maar op Fok aan het posten was?
Ja, die omschrijving is wel vrij treffend. Ik denk dat je het over de juiste hebt.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:39 schreef SHE het volgende:
Die met zijn zogenaamde james bond keuken, zijn van google geplukte eet partijtjes en die met nieuwjaar op 2 plekken tegelijk kon zijn, foto's postte van vuurwerk wat een paar weken eerder had plaatsgevonden, maar vooral zelf alleen maar op Fok aan het posten was?
Ja?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:40 schreef Falco het volgende:
Soms maakt hij wel een klein foutje in zijn patroon
Het zou uberhaupt zo kunnen zijn, dat naast Falco, er uberhaupt mensen zijn die deze informatie uberhaupt nog niet hadden.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:47 schreef Blondie_Bastard het volgende:
wat boeit jou dat überhaupt, hoe weet jij dat überhaupt, wat maakt het iemand überhaupt uit.. shit waar je jezelf al niet druk over kan maken..
Je weet dat je niet hoeft te reageren als iets je niet boeit hequote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:50 schreef Blondie_Bastard het volgende:
ja en wat boeit die informatie?? is het zo'n speciale user dan.. uhhhh nee dacht het niet... dit is toch totaal onboeiend, ga liever opgave 10 van wiskunde A12 tijdvak 1 2007 maken
Misschien moet je gewoon je toetertje even houden als je niet weet over wat of wie 't gaat.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:47 schreef Blondie_Bastard het volgende:
wat boeit jou dat überhaupt, hoe weet jij dat überhaupt, wat maakt het iemand überhaupt uit.. shit waar je jezelf al niet druk over kan maken..
hoe kun je iemand die toetertje zegt nou serieus nemen, stuk vaginaal afval, val ook maar allemaal in de pikkers met je kankertopic, het niveau is de laatste tijd flink verkankerd mede door griepspijkers en kuttekoppen zoals jullie.. (ik hoop dat ik nu de 100% edit haal, vuile stasi praktijken hier!)quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:58 schreef nietzman het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon je toetertje even houden als je niet weet over wat of wie 't gaat.
Pilletjes vergeten?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:01 schreef Blondie_Bastard het volgende:
[..]
hoe kun je iemand die toetertje zegt nou serieus nemen, stuk vaginaal afval, val ook maar allemaal in de pikkers met je kankertopic, het niveau is de laatste tijd flink verkankerd mede door griepspijkers en kuttekoppen zoals jullie.. (ik hoop dat ik nu de 100% edit haal, vuile stasi praktijken hier!)
Ben je boos?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:01 schreef Blondie_Bastard het volgende:
[..]
hoe kun je iemand die toetertje zegt nou serieus nemen, stuk vaginaal afval, val ook maar allemaal in de pikkers met je kankertopic, het niveau is de laatste tijd flink verkankerd mede door griepspijkers en kuttekoppen zoals jullie.. (ik hoop dat ik nu de 100% edit haal, vuile stasi praktijken hier!)
Zouden die helpen dan?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Pilletjes vergeten?
Ongetwijfeld.quote:
Gut, deze reactie is totaal niet over de topquote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:01 schreef Blondie_Bastard het volgende:
[..]
o kquote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:07 schreef Blondie_Bastard het volgende:
dat krijg je nou als iemand toetertje zegt, stom taalgebruik heb ik me altijd al aan geergerd, en vooral dat marrokaanse nederlands dikke kots,ik ben blond dus praat gewoon normaal
Jip en Janneke taal bedoel je?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:07 schreef Blondie_Bastard het volgende:
ik ben blond dus praat gewoon normaal
Swa, toetertje is toch helegaar kapot niet Mocro, tozz.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:07 schreef Blondie_Bastard het volgende:
dat krijg je nou als iemand toetertje zegt, stom taalgebruik heb ik me altijd al aan geergerd, en vooral dat marrokaanse nederlands dikke kots,ik ben blond dus praat gewoon normaal
Goeie zaak.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:01 schreef Blondie_Bastard het volgende:
Ben jij ook al een kloon van sanni? Spuit elfquote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:01 schreef Blondie_Bastard het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:10 schreef ijsmeis het volgende:
Oh én BoFfers-SC.
Ow ja kut ik zou je nog PMen over t nieuwe topicquote:
Nou, wat een mallerdquote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:14 schreef Tijn het volgende:
Wat een rare jongen is die sanni / ispy / editor2 he.
In de hoop dat het wél een vent isquote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:15 schreef Sjoewe het volgende:
Kan Sanni zich niet even komen melden en ons inzicht in zijn postgedrag geven? Dat Yvonne even zo'n topic maakt met een dwingende TT als, Sanni, hier.!!!!111
Hij moet eerst nog een post doen in SPTquote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:15 schreef Sjoewe het volgende:
Kan Sanni zich niet even komen melden en ons inzicht in zijn postgedrag geven? Dat Yvonne even zo'n topic maakt met een dwingende TT als, Sanni, hier.!!!!111
Kijk, dat zegt sanni ook over Editor2. En dat zei Editor2 over I-Spy. Ik zie een patroon.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:24 schreef Blondie_Bastard het volgende:
blondie bastard = sanni niet, blondie bastard is blondie bastard.. hehe ik ken heel die kutsanni niet
BrAaFquote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:45 schreef Sjoewe het volgende:
Waf.
Dan post je hetzelfde in twee verschillende topics?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:47 schreef sanni het volgende:
Hahaha...schitterend dit, een topic gewijd aan mij.! Ik voel me vereerd! Ben volgens mij nu echt helemaal geintregeerd in FOK! Oke, waarom 2 topic's. Nou...dat komt door het alcohol gebruik. Houd wel van een biertje/whiskeytje e.d na het werk of als ik vind dat ik het wel verdiend heb. altijd dus alleen kan ik daar nogal slecht tegen en dan zie ik dingen dus niet zo van " Heu...volgens mij had ik net nog iets gepost maar nu zie ik het ff niet " En dan post ik het nog een keer. Daarnaast wil ik tong80 inhalenNiet teveel van aantrekken gaat wel weer over kwa postgedrag.
Beoordeel de mooiste foto (1!!) van vandaag - Deel 12quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:52 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ok, wie raadt in welk GC-topic de volgende post komt?
quote:
Vergeet niet dat hij mij belde op mijn werkquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:39 schreef SHE het volgende:
Hahahaha, is HIJ dat?!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Vergeet niet dat hij mij belde op mijn werk
Ja, met een neger accent...quote:
hij kan de politiek inquote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dan post je hetzelfde in twee verschillende topics?
Right.
Van wie had hij ook weer sneaky foto's gemaakt op een of ander evenement?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:31 schreef nietzman het volgende:
Hij is nog koffie wezen drinken op m'n school, beat that.
Van zo'n groepje Battlefielders uit GAM geloof ik.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Van wie had hij ook weer sneaky foto's gemaakt op een of ander evenement?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |