BrAaFquote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:45 schreef Sjoewe het volgende:
Waf.
Dan post je hetzelfde in twee verschillende topics?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:47 schreef sanni het volgende:
Hahaha...schitterend dit, een topic gewijd aan mij.! Ik voel me vereerd! Ben volgens mij nu echt helemaal geintregeerd in FOK! Oke, waarom 2 topic's. Nou...dat komt door het alcohol gebruik. Houd wel van een biertje/whiskeytje e.d na het werk of als ik vind dat ik het wel verdiend heb. altijd dus alleen kan ik daar nogal slecht tegen en dan zie ik dingen dus niet zo van " Heu...volgens mij had ik net nog iets gepost maar nu zie ik het ff niet " En dan post ik het nog een keer. Daarnaast wil ik tong80 inhalenNiet teveel van aantrekken gaat wel weer over kwa postgedrag.
Beoordeel de mooiste foto (1!!) van vandaag - Deel 12quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:52 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ok, wie raadt in welk GC-topic de volgende post komt?
quote:
Vergeet niet dat hij mij belde op mijn werkquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:39 schreef SHE het volgende:
Sanni is gewoon I-spy toch? Ook wel bekend als Editornogwat?
Die met zijn zogenaamde james bond keuken, zijn van google geplukte eet partijtjes en die met nieuwjaar op 2 plekken tegelijk kon zijn, foto's postte van vuurwerk wat een paar weken eerder had plaatsgevonden, maar vooral zelf alleen maar op Fok aan het posten was?
Hahahaha, is HIJ dat?!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Vergeet niet dat hij mij belde op mijn werk
Ja, met een neger accent...quote:
hij kan de politiek inquote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dan post je hetzelfde in twee verschillende topics?
Right.
Van wie had hij ook weer sneaky foto's gemaakt op een of ander evenement?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:31 schreef nietzman het volgende:
Hij is nog koffie wezen drinken op m'n school, beat that.
Van zo'n groepje Battlefielders uit GAM geloof ik.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Van wie had hij ook weer sneaky foto's gemaakt op een of ander evenement?
klopt, ik zou bijna gaan zoeken. was tijdens een lan-party bijna 2 jaar terugquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:36 schreef nietzman het volgende:
[..]
Van zo'n groepje Battlefielders uit GAM geloof ik.
dat was een vriend van hem. die was op hetzelfde event en liep toevallig langsquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:36 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nah, het was nog niet eens specifiek ruzie. Het was die hele ontmaskering door Jera, of tenminste de BEVESTIGING. En ik had uit de exif info van zijn nieuwjaarsfoto gehaald dat die foto in werkelijkheid van de wereldhavendagen in september was.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:36 schreef Jarno het volgende:
Hoe hersenloos moet je zijn om iemand te gaan bellen omdat je op FOK! ruzie hebt. Echt..
Dezelfde vriend die bij oud en nieuw het "Gelukkig nieuwjaar!" topic poste terwijl Ruben zelf ergens op een tof hip high-profile feestje zat?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:37 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
dat was een vriend van hem. die was op hetzelfde event en liep toevallig langs![]()
wat een eikel![]()
"je dagen op internet zijn geteld, ik ga je uit de anonimiteit halen"quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:37 schreef Swetsenegger het volgende:
Dus hij werd gewoon van alle kanten gebitchslapped, maar blijkbaar was ik het minst anoniem
weet ik niet, post FJD wel ff. wij als [BoF] hebben al jarenlang met mr. ruben te makenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:39 schreef nietzman het volgende:
[..]
Dezelfde vriend die bij oud en nieuw het "Gelukkig nieuwjaar!" topic poste terwijl Ruben zelf ergens op een tof hip high-profile feestje zat?
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:39 schreef nietzman het volgende:
[..]
Dezelfde vriend die bij oud en nieuw het "Gelukkig nieuwjaar!" topic poste terwijl Ruben zelf ergens op een tof hip high-profile feestje zat?
Elke lunch een ander... maar ja exif info kan je manipuleren hequote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:39 schreef Tijn het volgende:
Sowieso is het hilarisch om de EXIF informatie van al z'n foto's te vergelijken. Als je het naast elkaar legt, kun je niet anders dan concluderen dat 'ie 30 verschillende camera's heeft ofzo
Met als tegen argument dat hij waarschijnlijk bewust de EXIF data verkloot.Dat zou hij zeggen dan.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:39 schreef Tijn het volgende:
Sowieso is het hilarisch om de EXIF informatie van al z'n foto's te vergelijken. Als je het naast elkaar legt, kun je niet anders dan concluderen dat 'ie 30 verschillende camera's heeft ofzo
Nou, hij is wel koning der nutten hoor. De moeder van alle nuts.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:41 schreef Jarno het volgende:
Dus eigenlijk is het gewoon de zoveelste FOK!-nut?
In het kwadraat....quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:41 schreef Jarno het volgende:
Dus eigenlijk is het gewoon de zoveelste FOK!-nut?
Vlak BG en OS niet uit he.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou, hij is wel koning der nutten hoor. De moeder van alle nuts.
Vertel dan ook nog eens van die keer dat 'ie met een ping van 0 met z'n laptop via wifi in de lobby van een of ander hotel in Shanghai mee zat te spelen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:40 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
weet ik niet, post FJD wel ff. wij als [BoF] hebben al jarenlang met mr. ruben te maken![]()
Toegegeven, daar had 'ie ons tuk.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:41 schreef Anthraxx het volgende:
Met als tegen argument dat hij waarschijnlijk bewust de EXIF data verkloot.Dat zou hij zeggen dan.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:42 schreef nietzman het volgende:
[..]
Vertel dan ook nog eens van die keer dat 'ie met een ping van 0 met z'n laptop via wifi in de lobby van een of ander hotel in Shanghai mee zat te spelen..
Check.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:42 schreef yvonne het volgende:
Hier zitten we.
die moet wel te vinden zijnquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:42 schreef nietzman het volgende:
[..]
Vertel dan ook nog eens van die keer dat 'ie met een ping van 0 met z'n laptop via wifi in de lobby van een of ander hotel in Shanghai mee zat te spelen..
Volgens mij had hij ooit ook een foto gepost van een lekker wijf met een iPod. Dat was blijkbaar zijn vriendin.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:42 schreef nietzman het volgende:
[..]
We zijn beroemd op FOK!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:36 schreef nietzman het volgende:
Was dat niet gewoon die Luba?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:43 schreef Anthraxx het volgende:
Volgens mij had hij ooit ook een foto gepost van een lekker wijf met een iPod. Dat was blijkbaar zijn vriendin.
Naast die hummer?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Volgens mij had hij ooit ook een foto gepost van een lekker wijf met een iPod. Dat was blijkbaar zijn vriendin.
Bron, link?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:43 schreef Anthraxx het volgende:
een lekker wijf met een iPod.
Waarom ben je er eigenlijk niet op in gegaan?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:44 schreef yvonne het volgende:
Ik kreeg nog een uitnodiging van hem om te gaan eten, kon hij bewijzen dat alles echt was
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:43 schreef staticdata het volgende:
[..]
die moet wel te vinden zijn. ik zal is ff gaan zoeken
Je zou lullig opkijken als er een vent uit een hummer komt stappen met 40 camera's om z'n nek....quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:44 schreef yvonne het volgende:
Ik kreeg nog een uitnodiging van hem om te gaan eten, kon hij bewijzen dat alles echt was
Okay, visualiseren kan leuk zijn.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je zou lullig opkijken als er een vent uit een hummer komt stappen met 40 camera's om z'n nek....
Lupa? Lekker wijf?quote:
Ja, die was ook mooi.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:44 schreef Tijn het volgende:
Is al gezegd hoe 'ie claimde op de Erasmusbrug stond te internetten en als een bewijs een foto van iemand op de Willemsbrug postte met *op de achtergrond* de Erasmusbrug?
Serieus?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:44 schreef Tijn het volgende:
Is al gezegd hoe 'ie claimde op de Erasmusbrug stond te internetten en als een bewijs een foto van iemand op de Willemsbrug postte met *op de achtergrond* de Erasmusbrug?
Ja, vooral de Rotterdammers hebben een hoop lol van Ispy gehadquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:44 schreef Tijn het volgende:
Deed ik!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Waarom ben je er eigenlijk niet op in gegaan?
Luba.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:45 schreef Anthraxx het volgende:
Lupa? Lekker wijf?
Lupa is van Heiden6. En als ik iets niet meer van mijn netvliezen krijg is het schapenvachtje op de hei. Huuu.
Bedankt, huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Lupa? Lekker wijf?
Lupa is van Heiden6. En als ik iets niet meer van mijn netvliezen krijg is het schapenvachtje op de hei. Huuu.
Die was wel schitterend jaquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:42 schreef nietzman het volgende:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Deed ik!
Maar hij stelde steeds uit
7-2-2006 19:06:00 y i-spy24 heel graag gedaan
7-2-2006 19:06:11 i-spy24 y Het eten blijft staan en ik kom er volgende week op terug
7-2-2006 19:06:37 y i-spy24 prima, ik hoor het wel![]()
7-2-2006 19:06:37 i-spy24 y Ik moet even weer orde op zaken zetten want met dat festival heb ik een hoop zaken late liggen
7-2-2006 19:06:45 y i-spy24 ja, begrijpelijk
7-2-2006 19:06:57 i-spy24 y Eten loopt niet weg en dat telt
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Lupa? Lekker wijf?
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Deed ik!
Maar hij stelde steeds uit
7-2-2006 19:06:00 y i-spy24 heel graag gedaan
7-2-2006 19:06:11 i-spy24 y Het eten blijft staan en ik kom er volgende week op terug
7-2-2006 19:06:37 y i-spy24 prima, ik hoor het wel![]()
7-2-2006 19:06:37 i-spy24 y Ik moet even weer orde op zaken zetten want met dat festival heb ik een hoop zaken late liggen
7-2-2006 19:06:45 y i-spy24 ja, begrijpelijk
7-2-2006 19:06:57 i-spy24 y Eten loopt niet weg en dat telt
Zie het als een irritante reclame. Niemand wilt het hebben en je blijft er aan denken.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]je ziet het kind ook gewoon bibberen van de kou op die foto's...
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]je ziet het kind ook gewoon bibberen van de kou op die foto's...
En dan gaan ze echt Oesters eten en gaat hij over z'n nek omdat hij nooit verder is gekomen dan en big macquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]. Waarschijnlijk krijg je pas een uitnodiging als hij daadwerkelijk de Hummer, het lekker wijf, de 1000 Apples en 40 camera's in zijn bezit heeft.
Volgens mij is het zelfs onmogelijk om een ping van 4 te krijgen tenzij je lokaal op de server zit. Volgens mij is het toch altijd minimaal 15 ofzoquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:48 schreef FJD het volgende:
[..]
Die was wel schitterend jaElke keer weer vanaf een of andere locatie met een ping van 4. Ook de *ping* reacties zijn bij ons klassiekers geworden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |