Das wel mooi.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:32 schreef RM-rf het volgende:
[..]
de Fok!-tracker daar functioneert wmb een stuk fijner dan de tracker op de Fok!-frontpage:
[afbeelding]
lijkt me best wel een leuke functionaliteit die de Fok!-FP ook zou moeten krijgen
Wacht maarquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:36 schreef JimmieTheSaint het volgende:
He tof, waarom hebben zij wel een toffe en strakke lay-out en Fok! niet?
Ga jij jezelf anders eerst eens in CSS en tableless designs verdiepen voordat je kritiek gaat leveren op webdevelopers die het kennelijk wél fatsoenlijk kunnen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:46 schreef Reneuh het volgende:
Ik vind het een beetje hobbysite-achtig uitzien eigenlijk
Hoezo? IE7 komt er bij mij ook niet op en heb nergens last vanquote:
Dan moet je Firefox gebruiken, die wacht niet tot alle data binnen is voordat de pagina wordt weergegeven.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:26 schreef Metalfreak het volgende:
Die site van Tweakers: is het de bedoeling dat er na 5 minuten (!!!) pas beeld verschijnt
idd qua programmeer werk en dergelijke ziet 't er mooi uit...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:00 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Ga jij jezelf anders eerst eens in CSS en tableless designs verdiepen voordat je kritiek gaat leveren op webdevelopers die het kennelijk wél fatsoenlijk kunnen.
Nieuwe tweakers.net is vet. En voor al die naysayers, nou, doe dan eens voor hoe het in jullie mening wél moet dan?
Ik moet geen overhypete kutbrowser op mijn computerquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:35 schreef Haarloze_Aap het volgende:
[..]
Dan moet je Firefox gebruiken, die wacht niet tot alle data binnen is voordat de pagina wordt weergegeven.
Jij denkt dat T.net FireFox zou benadelen?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:08 schreef ouderejongere het volgende:
Sites die niet of beperkt werken met Firefox
Tja, ik ben geen systeembeheerder hierquote:
Een gecentreerde Fp zou wel goed zijn. Alleen dan wel met een mooie stijl en je overzicht.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:26 schreef Ordinair het volgende:
Word tijd dat de FP van FOK ook zo'n strakke layout krijgt!Ook met stylie AJAX-scripts.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |