quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:36 schreef Urquhart het volgende:
Ik keur hem goed
- Kraagje
- Doorlopende baan
- Amsterdamse kruizen
Ik zou het niet weten, maar ik ben er erg blij mee. Er wordt vaak geklaagd over Adidas, maar wat dit betreft doen ze goede zaken.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:41 schreef MaxPower het volgende:
en weer geen adidasstrepen.. is ajax de enige club waar adidas dat niet doet?
ik vind het opvallend dat adidas wel het real madridshirt en het argentinieshirt mag verneuken, maar ajax niet.. knap onderhandeld van de amsterdammers.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:42 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, maar ik ben er erg blij mee. Er wordt vaak geklaagd over Adidas, maar wat dit betreft doen ze goede zaken.
Idd, het enige adidas shirt wat er nog enigzins fantsoenlijk uitziet.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:41 schreef MaxPower het volgende:
en weer geen adidasstrepen.. is ajax de enige club waar adidas dat niet doet?
Wel tevreden, Amsterdamse kruizen had alleen wel wat mooier gekund. Of gewoon niet.quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:27 schreef don-diablo het volgende:
tja dit doet adidas dan wel weer redelijk, vind het kraagje verder wel lelijk en die kruizen ook
Lijkt wel een hemd, doet me denken aan Belgie.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:20 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Uitshirt van Dortmund.
Komt rood/zwart/geel in voor hequote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:31 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Lijkt wel een hemd, doet me denken aan Belgie.
Voor Adidas-doen wel ja.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:37 schreef Erasmusch het volgende:
Ja die kruizen maken het shirt wel 'speciaal' ja![]()
Totdat er een enorme sponsor opkomtquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:29 schreef Omnifacer het volgende:
Wat hebben die toch geile shirts de hele tijd
Voor iedere club met meer dan 10 titels. Ajax, Psv maar ook Feyenoord. Dacht ik.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:51 schreef BB-boy het volgende:
De gouden sterren waren toch voor Ajax?
en HVVquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:59 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Voor iedere club met meer dan 10 titels. Ajax, Psv maar ook Feyenoord. Dacht ik.
wist ik heel nietquote:
HVVquote:
Als het over het PSV shirt gaat, ben je niet de enige.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:32 schreef don-diablo het volgende:
Ben ik een van de weinigen die kraagjes niet zo mooi vind?
in het algemeenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:41 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Als het over het PSV shirt gaat, ben je niet de enige.
Heb er zelf nooit zo'n last van, maar ik vind shirts zonder kraag meestal wel mooier.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:44 schreef don-diablo het volgende:
[..]
in het algemeenIk vind ze doorgaands wat in de weg zitten om eerlijk te zijn. Het huidige Chelsea shirt vind ik bijvoorbeeld een erg fijn kraagje hebben want je voelt er niets van.
ben ik niet de enige dusquote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:47 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Heb er zelf nooit zo'n last van, maar ik vind shirts zonder kraag meestal wel mooier.
Heb nog een oud Ajax shirt met kraag, die is wat steviger en dat vind ik ook wel wat fijner. De stof waar ze nu meestal van gemaakt heeft is zo verschrikkelijk slapquote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:50 schreef don-diablo het volgende:
[..]
ben ik niet de enige dusgheheh
Maar ja het is allemaal weer heel persoonlijk en ik moet zeggen dat mn Chelsea shirt zoveel lekkerder zit als mijn Hertha BSC shirt van 02/03 en daarom speel ik alleen maar in die van Chelsea (en soms nog in Joegoslavie uit wk 98)![]()
Ik noem Feijenoord shirt met kraagje.. niet dit seizoen maar seizoen ervoor. Slap ding waaide alle kanten op, die van Hertha is ook vrij stevig jaquote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:52 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Heb nog een oud Ajax shirt met kraag, die is wat steviger en dat vind ik ook wel wat fijner. De stof waar ze nu meestal van gemaakt heeft is zo verschrikkelijk slap![]()
Heb trouwens ook nog een Lyon shirt, heel kort kraagje, dat is ook wel fijn.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:58 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik noem Feijenoord shirt met kraagje.. niet dit seizoen maar seizoen ervoor. Slap ding waaide alle kanten op, die van Hertha is ook vrij stevig ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |