Heb er zelf nooit zo'n last van, maar ik vind shirts zonder kraag meestal wel mooier.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:44 schreef don-diablo het volgende:
[..]
in het algemeenIk vind ze doorgaands wat in de weg zitten om eerlijk te zijn. Het huidige Chelsea shirt vind ik bijvoorbeeld een erg fijn kraagje hebben want je voelt er niets van.
ben ik niet de enige dusquote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:47 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Heb er zelf nooit zo'n last van, maar ik vind shirts zonder kraag meestal wel mooier.
Heb nog een oud Ajax shirt met kraag, die is wat steviger en dat vind ik ook wel wat fijner. De stof waar ze nu meestal van gemaakt heeft is zo verschrikkelijk slapquote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:50 schreef don-diablo het volgende:
[..]
ben ik niet de enige dusgheheh
Maar ja het is allemaal weer heel persoonlijk en ik moet zeggen dat mn Chelsea shirt zoveel lekkerder zit als mijn Hertha BSC shirt van 02/03 en daarom speel ik alleen maar in die van Chelsea (en soms nog in Joegoslavie uit wk 98)![]()
Ik noem Feijenoord shirt met kraagje.. niet dit seizoen maar seizoen ervoor. Slap ding waaide alle kanten op, die van Hertha is ook vrij stevig jaquote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:52 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Heb nog een oud Ajax shirt met kraag, die is wat steviger en dat vind ik ook wel wat fijner. De stof waar ze nu meestal van gemaakt heeft is zo verschrikkelijk slap![]()
Heb trouwens ook nog een Lyon shirt, heel kort kraagje, dat is ook wel fijn.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:58 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik noem Feijenoord shirt met kraagje.. niet dit seizoen maar seizoen ervoor. Slap ding waaide alle kanten op, die van Hertha is ook vrij stevig ja
Wacht nog altijd op de nieuwe Valencia shirts. Iemand?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:09 schreef DeVinger het volgende:
Jammer dat ik deze zomer geen vakantiewerk doe. Mijn collectie zal niet worden uitgebreid.
Indien wel, dan wil ik een shirt van Valencia met Joaquin.
Servische pa?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:11 schreef don-diablo het volgende:
Valencia heeft door de jaren heen mooie shirts gehad, alleen nog steeds baal ik van het feit dat ik destijds het shirt van Djukic niet heb kunnen krijgen omdat hij geen reserveshirt mee mocht nemen en daardoor nix kon weggeven. Dan maar bier mee gedronken. Blijkt ie ook nog uit een stad te komen waar mn pa redelijk uit de buurt van komt
Ik heb em ontmoet toen het superteam van Valencia een oefenwedstrijd speelde tegen FC Emmen. Was echt grappig, hadden ze een lintje geplaatst als beveiliging. Werd gespeeld in een buitendorp btw. Maar ik heb al die spelers gezien van toen zoals Canizares, Mendieta, Claudio Lopez etc etc. Ja hij is idd de coach ja. En ook van Partizan. Hij was ook de persoon die "de penal" had gemist waardoor depor bijna kampioen was geworden. Toffe gast en dik zuipen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:14 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Servische pa?
Trouwens, wat heb jij met DjukicIs nu bondscoach van de Jonge Serven toch?
Djukic, ja die was er nog bij met de CL finales, nostalgie enzo
Mitre vind ik een mooi merk. Zeer bekend in Engeland.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:39 schreef Yeahinho het volgende:
Bij mijn amateurclub krijgen ze nieuwe tenues, op termijn voor álle teams bedoeld.
Klinkt leuk, maar het is dus wel Mitre... Niet het meest bekende shirt-merk. Wat denken de kenners er van?
Die is faker dan fakequote:Op zondag 17 juni 2007 10:37 schreef Hung-05 het volgende:
LA Galaxy,, de nieuwe club van David Beckham:
[afbeelding]
Ik heb zat goede bronnen, in tegenstelling tot hung-05quote:Op zondag 17 juni 2007 12:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Je bent wel op de hoogte sjimz. Al zijn die letters wel een indicatie.
Subside is erg betrouwbaar en je hebt het wel binnen een week.quote:Op zondag 17 juni 2007 17:42 schreef o9_Franky het volgende:
Vraagje, ben op zoek naar het shirt van napoli afgelopen jaar en heb deze gevonden op subsidesports. Is dit een betrouwbare site ? En hoe lang duurt het voor je het in huis hebt ?
Tof verhaal manquote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:33 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik heb em ontmoet toen het superteam van Valencia een oefenwedstrijd speelde tegen FC Emmen. Was echt grappig, hadden ze een lintje geplaatst als beveiliging. Werd gespeeld in een buitendorp btw. Maar ik heb al die spelers gezien van toen zoals Canizares, Mendieta, Claudio Lopez etc etc. Ja hij is idd de coach ja. En ook van Partizan. Hij was ook de persoon die "de penal" had gemist waardoor depor bijna kampioen was geworden. Toffe gast en dik zuipen.
Daar moest ik ook al aan denken jaquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:31 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Lijkt wel een hemd, doet me denken aan Belgie.
Ik heb ze vrijdag bij het stadion gezien en van dichterbij zijn ze alleen maar lelijker.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:48 schreef Hung-05 het volgende:
PSV Uit; maar dan met de 2 sterren
[afbeelding]
Die was al gepostquote:Op maandag 18 juni 2007 10:24 schreef Hung-05 het volgende:
New Real madrid:
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=93866/sc=bc106e
Niet mooi,quote:Op maandag 18 juni 2007 10:49 schreef Hung-05 het volgende:
Hier zie je t hele tenue:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind em zekr niet slecht.. Alleen die sponsor is een beetje lelijkquote:Op maandag 18 juni 2007 10:49 schreef Hung-05 het volgende:
Hier zie je t hele tenue:
[afbeelding]
[afbeelding]
Vind het eigenlijk wel mooi, stukken beter dan die matige Barca imitatie.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:07 schreef mcyodogg het volgende:
D'r komt ook nog een nieuw 3e shirt voor Chelsea, dat er naar verluid als het huidige trainingsshirt gaat uitzien, maar dan als een normaal voetbalshirt natuurlijk.
Huidige trainingsshirt: http://www.chelseamegastore.com/stores/chelsea/products/product_details.aspx?pid=27946&cid=4672&tid=&bid=1&nav=
Zie weinig verschil.quote:
Zou best wel eens kunnen. D'r is zo'n gozer die vooraf zelf gaat inschatten hoe de Chelsea shirts eruit gaan zien. Bij het uitshirt zat ie er al erg dichtbij en dit is zijn ontwerp voor het 3e shirt: http://cfc.blimmer.org/20(...)9-mock-european-kit/quote:
Mooier dan de Umbro's van dit jaar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |