Die shirtquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:04 schreef Hung-05 het volgende:
vinden jullie die AZ-shirt echt niet mooi?
ziet er leuk uitquote:
He du, Aufmachen....quote:Op zondag 10 juni 2007 11:21 schreef Hung-05 het volgende:
Net binnen gekregen!
Die sponsor is erop gefotoshopt, dat snap je he.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:37 schreef Hung-05 het volgende:
iemand heeft dit shirt van Real M gedaan met Bwin als sponsor. Dus zo komt ie ongeveer uit te zien,,, zelfde die Sjimz poste maar dn met sponsor bijgedaan.
[afbeelding]
Bij vitesse hadden ze ook ooit een roze keepersshirt , ja Wapenaar he.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
Peter Bosz schijnt het in zijn bol te hebben, want dit moet het nieuwe keeperstenue van Feyenoord worden:
[afbeelding]
Volgens mij wel hoor. Tegen Ajax oa volgens mij.quote:Op zondag 10 juni 2007 15:12 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Bij vitesse hadden ze ook ooit een roze keepersshirt , ja Wapenaar he.
Maar in de competitie hebben ze er volgensmij nooit in gekeept , alleen 1 of 2 keer in de voorbereiding.
En dan rugnummer 1 in de vorm van een ...quote:
Jammer van die rare sponsor, maar verder is het een mooi shirt.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:50 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Hearts (overgestapt van Hummel)
Lijkt me sterk, er zit zelfs schaduw op de letters zelf.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:16 schreef BB-boy het volgende:
Die is gesjopt.
Is makkelijk te doen hoor.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
Twente lijkt me echt, staat alleen een felle lamp op. Umbro-logo glimt ook. En ik denk niet dat iemand zoveel werk maakt van een fotoshop met vouwlijnen enzo.
Jup, 247shop, maar volgens mij in belachelijke maten. Volgens mij heet Subside ook al wel sale. Die hebben bijvoorbeeld al Chelsea, Duitsland, Arsenal, Munchen, Barca. 247shop heeft ook wel topclubs, maar vaak nog alleen maar in XL en XXL geloof ik.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:46 schreef MaxPower het volgende:
zijn er al sites die de shirts van dit seizoen in de uitverkoop hebben?
Heerenveen of Braziliequote:Op maandag 11 juni 2007 22:45 schreef MaxPower het volgende:
ik wil juist geen topclubs
heb al even op subside gekeken, valt me nog niet mee al zitten er wel een paar leuke aanbiedingen tussen (palermo)
Dat is het voordeel van of een Nederlandse club of een bekend land, je kunt het in de winkels krijgen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |