Sheffield Wednesday?quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[afbeelding]
Uit die quiz uit het vorige topique... Ik kom er maar niet op... Help...
Iddquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:12 schreef VoreG het volgende:
Dat uitshirt van Inter ziet er geweldig uit.
Helaas is het Inter dus zal ik het niet kopen.
Bij Man City ookquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:28 schreef MaxPower het volgende:
Le Coq Sportif is aardig bezig. Leuke originele shirts.
Die reclame komt nog wel hoorquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:36 schreef don-diablo het volgende:
ik vind dat shirt van Betis juist erg gaaf omdat het kappa logootje op de voorkant niet groot is en er geen reclame op staat
Aardig shirtquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:00 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Naast het thuisshirt is nu ook het uitshirt van Fulham bekend.
Afschuwelijk..quote:
Het is wel het keepersmodel, maar ik weet het niet zeker, omdat barca een uitshirt in deze kleur zou krijgen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:27 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Afschuwelijk..![]()
Ik mag hopen dat het het keepers outfit is en niet het uitshirt..
Het is inderdaad heel apartquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:27 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Afschuwelijk..![]()
Laten we het hopen. Ik schrok al..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het is wel het keepersmodel, maar ik weet het niet zeker,
Werder heeft volgend jaar geen bwin meer.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:18 schreef AminBen het volgende:
Real krijgt een nieuwe sponsor.
Ben benieuwd, zo zien Milan en Werder eruit met Bwin:
[afbeelding] [afbeelding]
Ik zie geen bescherming op de mouwen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:27 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Afschuwelijk..![]()
Ja. In plaats daarvan zag je we win op de shirtjes.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:20 schreef AminBen het volgende:
Ze mochten het toch ook een tijdje niet dragen omdat er geen gokreclame mag zijn in Duitsland ofzo ?
Is al net zo lelijk als die verkeershesjes van Barca toen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:26 schreef Hung-05 het volgende:
Het lijkt er steeds sterker op, dat dit het nieuwe Chelsea uit shirt wordt, ook te zien op de Chelsea site.![]()
[afbeelding]
Die als een trein werden verkocht en daarom nog steeds 3e shirt zijn.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:33 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Is al net zo lelijk als die verkeershesjes van Barca toen.
Handig als je snachts zonder fietslicht aan het fietsen bent, ben je toch nog zichtbaar.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:36 schreef AminBen het volgende:
[..]
Die als een trein werden verkocht en daarom nog steeds 3e shirt zijn.
Klopt, maar dat maakt het in mijn ogen nou niet echt mooier. Ach, Chelsea zal dat verhaal ook wel hebben gehoord en dit shirt uitbrengen puur vanwege het geld.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:36 schreef AminBen het volgende:
[..]
Die als een trein werden verkocht en daarom nog steeds 3e shirt zijn.
Chelsea heeft in het verleden vaker een geel shirt gehad.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:37 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Klopt, maar dat maakt het in mijn ogen nou niet echt mooier. Ach, Chelsea zal dat verhaal ook wel hebben gehoord en dit shirt uitbrengen puur vanwege het geld.
Dit is juist anders dan die op de Chelsea sitequote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:26 schreef Hung-05 het volgende:
Het lijkt er steeds sterker op, dat dit het nieuwe Chelsea uit shirt wordt, ook te zien op de Chelsea site.![]()
[afbeelding]
Zou je iemand bekeuren als hij zonder licht fietst maar wel zo'n shirt aanheeft?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Handig als je snachts zonder fietslicht aan het fietsen bent, ben je toch nog zichtbaar.
Als hij dat als argument opgeef dan kan ik daar zeker wel begrip voor hebbenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Zou je iemand bekeuren als hij zonder licht fietst maar wel zo'n shirt aanheeft?
Zelf gemaakt?quote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:02 schreef Hung-05 het volgende:
Vinden jullie het niet mooi? Heb ook naar info@az.nl gestuurd!
Heb je hem opgestuurd naar info@feyenoord.nl?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
Peter Bosz schijnt het in zijn bol te hebben, want dit moet het nieuwe keeperstenue van Feyenoord worden:
[afbeelding]
Dit kreeg ik juist via de mail binnen van info@feyenoord.nlquote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Heb je hem opgestuurd naar info@feyenoord.nl?
Want het is een AZ-shirt?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:06 schreef Hung-05 het volgende:
ik heb hem van klantenservice@feyenoord.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |