Er is sfeer als het stadion vol zit met fanatieke supporters. Dan zie je de stoeltjes toch al niet plus een stoeltje maakt geen lawaai hoor. Verander dan iets aan al het beton of die gracht, of in ieder geval iets dat altijd zichtbaar is in een wedstrijd, zodat het meer een echt stadion wordt.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:22 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Neej man. De aankleding van t stadion, toch veel meer sfeer zo. Ziet dr veel beter uit![]()
Jammer...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:19 schreef M0NTANA het volgende:
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=93463/sc=936a81
Khalid Boulahrouz waarschijnlijk naar Bayern München, zou Martin van Geel hem nog gepolst hebben?
Eensch. Maar als jij binnenkomt in een stadion waar de stoeltjes in de clubkleuren zijn of gevuld zijn met kleuren wat gewoon totaal niet staat is dat toch veel mooier als uitstraling?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:24 schreef Suijk het volgende:
[..]
Er is sfeer als het stadion vol zit met fanatieke supporters. Dan zie je de stoeltjes toch al niet plus een stoeltje maakt geen lawaai hoor. Verander dan iets aan al het beton of die gracht, of in ieder geval iets dat altijd zichtbaar is in een wedstrijd, zodat het meer een echt stadion wordt.
Als ik in het stadion zit, wil ik de stoeltjes helemaal niet zien! Op een foto ziet het er wel toffer uit, maar dat kan me niet zo heel veel boeien.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:26 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Eensch. Maar als jij binnenkomt in een stadion waar de stoeltjes in de clubkleuren zijn of gevuld zijn met kleuren wat gewoon totaal niet staat is dat toch veel mooier als uitstraling?
Gewoon het totaalplaatje van t stadion!
Eenschquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:22 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Neej man. De aankleding van t stadion, toch veel meer sfeer zo. Ziet dr veel beter uit![]()
Het kan iig een begin zijn om het stadion meer sfeer mee te brengenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:28 schreef Suijk het volgende:
[..]
Als ik in het stadion zit, wil ik de stoeltjes helemaal niet zien! Op een foto ziet het er wel toffer uit, maar dat kan me niet zo heel veel boeien.
Dus het was toeval, dat je de zin zo geknipt had, dat er leek te staan dat Amsterdam weg moest?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:31 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Serieuze vraag. Dacht dat ze de laatste jaren wat meer publiek hadden enz
Een mooie aankleding van het stadion kan wel zorgen voor meer "Ajax gevoel" op de tribune. Bovendien zou het eventuele dichtmieteren van de gracht door er extra stoeltjes te plaatsen prima voor meer sfeer kunnen zorgen. De supporters zitten dan dichter op het veld en dus is er meer beleving.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:28 schreef Suijk het volgende:
[..]
Als ik in het stadion zit, wil ik de stoeltjes helemaal niet zien! Op een foto ziet het er wel toffer uit, maar dat kan me niet zo heel veel boeien.
Beton is geil mensen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:43 schreef Nashje het volgende:
Gracht dicht en hoeken dicht. En dan is het nog maar de vraag of die betonbak sfeer geeft, hoewel ik denk van wel.
Daar ben ik het ook zeker wel mee eens, maar dat een ander kleur stoeltje voor meer sfeer zorgt, daar geloof ik niks van.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:48 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Een mooie aankleding van het stadion kan wel zorgen voor meer "Ajax gevoel" op de tribune. Bovendien zou het eventuele dichtmieteren van de gracht door er extra stoeltjes te plaatsen prima voor meer sfeer kunnen zorgen. De supporters zitten dan dichter op het veld en dus is er meer beleving.
Dan zijn we het eens.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:49 schreef Suijk het volgende:
[..]
Daar ben ik het ook zeker wel mee eens, maar dat een ander kleur stoeltje voor meer sfeer zorgt, daar geloof ik niks van.
quote:Ook Juventus-trainer Ranieri wil 'Klas Huntelaar'
Claudio Ranieri, de nieuwe oefenmeester van Juventus, is zeer gecharmeerd van Ajacied Klaas-Jan Huntelaar. Dat zei de opvolger van de vorige week opgestapte Fransman Didier Deschamps tijdens een vraaggesprek met de La Gazzetta dello Sport. Ranieri moedigt de komst van Huntelaar aan. Hij ziet in de international (wiens voornaam door de Gazzetta steevast verkeerd wordt gespeld als Klas) de stand-in of opvolger van spits David Trezeguet. Het is niet voor het eerst dat de naam van Klaas-Jan Huntelaar in verband wordt gebracht met Juventus.
Eenschquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:53 schreef Nashje het volgende:
Naja als je het stadion binnenkomt en je ziet het hele stadion in rood zou dat bij mij een nog groter Ajax gevoel geven.
gewoon voor 18mil ofzo verkopen en van dat geld Alves halen..quote:
yep laatst een keer een stuk over gezien op Discovery, anders wordt het gras nog slechter als het al is of we moeten kunstgras willenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:17 schreef jna het volgende:
Die hoeken kunnen toch niet dicht als het dak er nog opzit? ivm met zuurstof ofzo?
Alves hoeven we niet, zeker niet voor 18 miljoen. KJH is onze #1 spitsquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:16 schreef venomsnake het volgende:
[..]
gewoon voor 18mil ofzo verkopen en van dat geld Alves halen..![]()
Heb ik liever een Luis Suárez voor een miljoen of drie.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:16 schreef venomsnake het volgende:
[..]
gewoon voor 18mil ofzo verkopen en van dat geld Alves halen..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |