quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:12 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Kun je mooi die hoeken dichtgooien, en de stoeltjes dichter bij het veld zetten
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:35 schreef twi het volgende:
Ik schreeuwde ook altijd over de kleur van de stoeltjes. Nu is het huidige 'motief' natuurlijk extreem lelijk, maar zou het echt wat uitmaken? Ik heb Feyenoorders ook nog nooit over hun blauwe stoeltjes gehoord.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:49 schreef w00h00 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik vind dit toch al wel meer als een voetbal stadion ogen.
Zolang het dak er op zit gaan waarschijnlijk de hoeken niet dicht of er moet kunstgras komen..
Belangrijker vind ik dat het publiek dichter op het veld komt te zitten en de stoeltjes van de ArenA (verder!) rood-wit-rood worden gemaakt.
Ja, en wanneer zie je dat nou, als je als eerste binnenkomt voor een wedstrijd. Wat mij betreft echt geldverspilling, die stoeltjes.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:52 schreef Urquhart het volgende:
Ze hebben toch eens met vuilniszakken onderstaand motief gemaakt, ik dacht dat ze er toen wel mee bezig waren. Maar dat is ondertussen ook alweer een tijdje terug.
[afbeelding]
Ik verf rood, ik verf wit, ik ben Ajacied...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:14 schreef w00h00 het volgende:
En waneer verven ze die afschuwelijke blauwe philips schermen eens rood?!
In de euroborg hangen dezelfde wél in het groen! onvoorstelbaar.
Scheelt dat de helft van de tijd de ArenA half vol zit.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:17 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, en wanneer zie je dat nou, als je als eerste binnenkomt voor een wedstrijd. Wat mij betreft echt geldverspilling, die stoeltjes.
Neej man. De aankleding van t stadion, toch veel meer sfeer zo. Ziet dr veel beter uitquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:17 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, en wanneer zie je dat nou, als je als eerste binnenkomt voor een wedstrijd. Wat mij betreft echt geldverspilling, die stoeltjes.
Er is sfeer als het stadion vol zit met fanatieke supporters. Dan zie je de stoeltjes toch al niet plus een stoeltje maakt geen lawaai hoor. Verander dan iets aan al het beton of die gracht, of in ieder geval iets dat altijd zichtbaar is in een wedstrijd, zodat het meer een echt stadion wordt.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:22 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Neej man. De aankleding van t stadion, toch veel meer sfeer zo. Ziet dr veel beter uit![]()
Jammer...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:19 schreef M0NTANA het volgende:
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=93463/sc=936a81
Khalid Boulahrouz waarschijnlijk naar Bayern München, zou Martin van Geel hem nog gepolst hebben?
Eensch. Maar als jij binnenkomt in een stadion waar de stoeltjes in de clubkleuren zijn of gevuld zijn met kleuren wat gewoon totaal niet staat is dat toch veel mooier als uitstraling?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:24 schreef Suijk het volgende:
[..]
Er is sfeer als het stadion vol zit met fanatieke supporters. Dan zie je de stoeltjes toch al niet plus een stoeltje maakt geen lawaai hoor. Verander dan iets aan al het beton of die gracht, of in ieder geval iets dat altijd zichtbaar is in een wedstrijd, zodat het meer een echt stadion wordt.
Als ik in het stadion zit, wil ik de stoeltjes helemaal niet zien! Op een foto ziet het er wel toffer uit, maar dat kan me niet zo heel veel boeien.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:26 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Eensch. Maar als jij binnenkomt in een stadion waar de stoeltjes in de clubkleuren zijn of gevuld zijn met kleuren wat gewoon totaal niet staat is dat toch veel mooier als uitstraling?
Gewoon het totaalplaatje van t stadion!
Eenschquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:22 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Neej man. De aankleding van t stadion, toch veel meer sfeer zo. Ziet dr veel beter uit![]()
Het kan iig een begin zijn om het stadion meer sfeer mee te brengenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:28 schreef Suijk het volgende:
[..]
Als ik in het stadion zit, wil ik de stoeltjes helemaal niet zien! Op een foto ziet het er wel toffer uit, maar dat kan me niet zo heel veel boeien.
Dus het was toeval, dat je de zin zo geknipt had, dat er leek te staan dat Amsterdam weg moest?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:31 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Serieuze vraag. Dacht dat ze de laatste jaren wat meer publiek hadden enz
Een mooie aankleding van het stadion kan wel zorgen voor meer "Ajax gevoel" op de tribune. Bovendien zou het eventuele dichtmieteren van de gracht door er extra stoeltjes te plaatsen prima voor meer sfeer kunnen zorgen. De supporters zitten dan dichter op het veld en dus is er meer beleving.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:28 schreef Suijk het volgende:
[..]
Als ik in het stadion zit, wil ik de stoeltjes helemaal niet zien! Op een foto ziet het er wel toffer uit, maar dat kan me niet zo heel veel boeien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |