quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:30 schreef SiemeN het volgende:
Hangen die doeken van Rosales en Rosenberg enzo nog bij de trappen trouwens?
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:12 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Kun je mooi die hoeken dichtgooien, en de stoeltjes dichter bij het veld zetten
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:35 schreef twi het volgende:
Ik schreeuwde ook altijd over de kleur van de stoeltjes. Nu is het huidige 'motief' natuurlijk extreem lelijk, maar zou het echt wat uitmaken? Ik heb Feyenoorders ook nog nooit over hun blauwe stoeltjes gehoord.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:49 schreef w00h00 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik vind dit toch al wel meer als een voetbal stadion ogen.
Zolang het dak er op zit gaan waarschijnlijk de hoeken niet dicht of er moet kunstgras komen..
Belangrijker vind ik dat het publiek dichter op het veld komt te zitten en de stoeltjes van de ArenA (verder!) rood-wit-rood worden gemaakt.
Ja, en wanneer zie je dat nou, als je als eerste binnenkomt voor een wedstrijd. Wat mij betreft echt geldverspilling, die stoeltjes.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:52 schreef Urquhart het volgende:
Ze hebben toch eens met vuilniszakken onderstaand motief gemaakt, ik dacht dat ze er toen wel mee bezig waren. Maar dat is ondertussen ook alweer een tijdje terug.
[afbeelding]
Ik verf rood, ik verf wit, ik ben Ajacied...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:14 schreef w00h00 het volgende:
En waneer verven ze die afschuwelijke blauwe philips schermen eens rood?!
In de euroborg hangen dezelfde wél in het groen! onvoorstelbaar.
Scheelt dat de helft van de tijd de ArenA half vol zit.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:17 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, en wanneer zie je dat nou, als je als eerste binnenkomt voor een wedstrijd. Wat mij betreft echt geldverspilling, die stoeltjes.
Neej man. De aankleding van t stadion, toch veel meer sfeer zo. Ziet dr veel beter uitquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:17 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, en wanneer zie je dat nou, als je als eerste binnenkomt voor een wedstrijd. Wat mij betreft echt geldverspilling, die stoeltjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |