Edit-->plakken speciaal en voor de engelse versie: Paste Special!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:03 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hmm, lk zie die plakken speciaal nietHet lukt nog niet echt..
![]()
Thanks anyway!
Heb je de nieuwste adobe reader ? dan moet het niet echt moeilijk meer zijn dacht ikquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:03 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hmm, lk zie die plakken speciaal nietHet lukt nog niet echt..
![]()
Thanks anyway!
Dat meen je niet !quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:06 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Edit-->plakken speciaal en voor de engelse versie: Paste Special!![]()
Toch welquote:
je snapt dat we het Plakken Speciaal in Word bedoelen??quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:10 schreef miss-scofield het volgende:
@ allen!
Het lukt me echt niet! Heb Adobe 7.0! Pfff...word er gek van! Zo irritant kan het toch niet zijn.
Heb de NL versie.. als ik kijk bij bewerken, zie ik alleen het gewone plakken, en die kan ik niet eens aanklikken.
Neem aan dat ik de gewenste tekst moet selecteren
Neequote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je snapt dat we het Plakken Speciaal in Word bedoelen??
als je kopiert uit Adobe en dan Plakken Speciaal doet in Word heb je nog geen mooie tabel/kolom??quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:12 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Nee![]()
![]()
![]()
![]()
Maar, krijg dan nog steeds een lap tekst.. en geen mooie tabel/kolom
Eh? Ik heb twee verschillende opties met kopiėren. Maar ik zal het wel ff voor je doen dan, als je je mailadres ff neerzet.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:17 schreef miss-scofield het volgende:
@ Dafan, kan alleen kopiėren naar klembord.
@ Remcore, nee, dat lukt ook niet. Heb zelfs alle drie de opties geprobeerd!
ja, daar gaat het je gewoon omquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:18 schreef DaFan het volgende:
als je je mailadres ff neerzet.
Neej joh, DaFan is gewoon een aardige kerel die dat ff oplost voor Missquote:
Haha, ach! En anders maar niet!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:20 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Neej joh, DaFan is gewoon een aardige kerel die dat ff oplost voor Miss!
Toch?![]()
Geen enkel probleem!! Mijn inbreng omtrent deze zaak was erg grootquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:21 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Haha, ach! En anders maar niet!
Ben allang blij dattie wilt helpen! Evenals de rest van jullie
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:23 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Geen enkel probleem!! Mijn inbreng omtrent deze zaak was erg groot![]()
![]()
Je bent een held!!!!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:23 schreef DaFan het volgende:
Your message has been sent
Ook al. Rem was dat in mijn ogen ook al-->zie onderschriftquote:
ja, die gaat nooit meer wegquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:27 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ook al. Rem was dat in mijn ogen ook al-->zie onderschrift![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:27 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Jij hebt toch wel getracht te helpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |