quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:22 schreef Elegy het volgende:
[..]
Do I look like I give a rat's ass?
Ik eis meer energy management voor de Necro! Jetzt, Sofort!![]()
OmG n00b!!!!!quote:Op zondag 24 juni 2007 11:59 schreef Birra het volgende:
Waarom doet mijn assassin bijna geen damage.
Ik heb je wel degelijk geinvite... Maar ik zal het nog wel een keertje doen dan.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:38 schreef Metalmeisje het volgende:
Ngh, er zijn bijna geen goede party-mensen te vinden. Mensen zeggen niets, overleggen niet, doen maar wat, leaven zomaar..
Eneuh, ik heb nooit meer een invite gehad voor de guild![]()
IGN: Miss Lorelaia
:]
Necro's zijn al zo vaak generfed. Het ergste was de 10 minion cap, na de komst van FActions.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:41 schreef DarkY.NL het volgende:
necro heeft goede energy management, het was gewoon te erg hiervoor.
In vizunah bijv, had je altijd max energy. Nu gaat h et tenminste nog een beetje op.
bij mij ook niet, maar dat klopt, want ik mag hier alleen communiceren over poort 80.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:25 schreef EricG het volgende:
Guild Wars doet het niet bij mij, hij kan niet verbinden met Arenanet
Die snap ik niet, ik ben niet zo'n ICT'erquote:Op maandag 25 juni 2007 15:26 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
bij mij ook niet, maar dat klopt, want ik mag hier alleen communiceren over poort 80..
Vroegah, had je geen ritsquote:Op maandag 25 juni 2007 16:05 schreef DarkY.NL het volgende:
port 80 is afgesproken dat het gebruikt gaat worden voor het HTTP protocol. Dus internetten via de browser. FTP bijvoorbeeld gaat over port 21.
Maar ehm Joolz je gebruikt geen 2de Necro voor energy management.
De truck, met een RT veel spirits maken *of ranger?* en daarvan de energy krijgen.
Dus je had geen BiP nodig
Dit is dus eigenlijk generfed. IN principe merk je niks van als je die manier niet gebruikt
quote:Op maandag 25 juni 2007 16:05 schreef DarkY.NL het volgende:
port 80 is afgesproken dat het gebruikt gaat worden voor het HTTP protocol. Dus internetten via de browser. FTP bijvoorbeeld gaat over port 21.
Maar ehm Joolz je gebruikt geen 2de Necro voor energy management.
De truck, met een RT veel spirits maken *of ranger?* en daarvan de energy krijgen.
Dus je had geen BiP nodig
Dit is dus eigenlijk generfed. IN principe merk je niks van als je die manier niet gebruikt
Ligt niet aan jou, je moet nu naar Dunes of Despair en Thirsty River, volgens mij op eigen gelegenheid. (weet ik niet zeker).quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:22 schreef Metalmeisje het volgende:
Oke, ik heb een (misschien hele domme) vraag: ik heb een beetje een gebrek aan primary quests in Tyria :|
De laatste missie die ik heb gedaan is Elona's reach, inclusief die hele Ascension enzoMaar nu euh, heb ik geen primary quests meer, en ik kan er ook geen meer vinden. Ligt het aan mij, ben ik gewoon dom bezig?
Dan moet je nu de Dragon's Lair doen. Geloof ik.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:26 schreef Metalmeisje het volgende:
Ja, dat heb ik allemaal al gedaan dus
quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:48 schreef DarkY.NL het volgende:
die mack is de goede truc(k) ja
grappenmakers
quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:03 schreef mips het volgende:
stadskanaal.... omg....
quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:27 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
dat kreng stond altijd in Stadskanaal vlak bij de brug. Die andere truck die ze hebben is veel mooier
![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:03 schreef mips het volgende:
stadskanaal.... omg....
quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:10 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
ksst gaat weg jij Evil Spawn of Veendam.
![]()
Beetje op 10 minuten afstand van mij wonen![]()
Nee ik woon niet op Knaol![]()
[GAM SC] Fok's kwalitatieve bier-pricewatch!quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:25 schreef EricG het volgende:
Stelletje boeren.
Ik dacht dat het normaal 5k donaten is en 10k faction dat naar je titel gaat.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:39 schreef DarkY.NL het volgende:
vanavond double points voor Kurzick title.
Dus ff 10k farmen en dat is dus 50k voor de title.
Dan maar ff de luxon title omhoog hale naar rank 5 of 6
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:24 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat nieuwe info over GW:EN en Guild Wars 2.
De nieuwe PvE-only skills in GW:EN hebben ondere andere met boksen te maken!!Je moet ergens in een quest het opnemen tegen een dwarf met je nieuwe boxing skills.
* Jo0Lz rent trap op en af, al boksend...quote:
Die 5 euro wordt van het totaal bedrag afgehaald hoor.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:48 schreef DarkY.NL het volgende:
32.99 toch bij Dimension en 5 euro voor pre-order of pre-release.
http://www.dimensionplus.nl/index3.asp?url=/link.asp?pid=750064
Ah m'n dochtertje is dan ook jarig, heb je een mede jarige.quote:
Ik had gister m'n 2e temple guardianquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:16 schreef Ardenlyn het volgende:
Vandaag weer een pet erbij. Necrid Horseman ofzo
nu weer een jaar wachten en hopelijk krijg ik dan een Gwen
Speelt ze ook GW?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:53 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ah m'n dochtertje is dan ook jarig, heb je een mede jarige.
Ze wordt 2.
Even ter illustratie: ()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:04 schreef mips het volgende:
ik kreeg nog een burning titan... raak 'm aan de straatstenen niet kwijt... :-(
(zelfs niet in stadskanaal... waar ze toch maar weinig gewend zijn..)
Als je hem niet aan de straatstenen kwijt kan, wil ik er wel eentje van je overnemen. Heb er wel 5 gouden muntjes voor over..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:04 schreef mips het volgende:
ik kreeg nog een burning titan... raak 'm aan de straatstenen niet kwijt... :-(
(zelfs niet in stadskanaal... waar ze toch maar weinig gewend zijn..)
Gwen kost tussen de 300k en een half miljoen+ecto'squote:Op woensdag 4 juli 2007 12:23 schreef Ardenlyn het volgende:
Tja die ow zo mooie potlood van Stadskanaal...bedoel je die?
Als ik er volgende week ben zal ik eens kijken wat ik voor je kan doen
Voor hoeveel kan je Gwen kopen? Of is ze nog erg duur? (klinkt alsof ik het over een hoer heb ofzo)
Je kan wat goud ebayenquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:19 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik spreek geen chinees![]()
Wie weet volgend jaar dat ik dan ook een Gwen heb. Of ze moeten al heel goedkoop worden over een tijdje en dan zie ik wel wat ik ga doen.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:44 schreef Ardenlyn het volgende:
goud ebayen? Dus via ebay goud kopen bedoelen jullie?
Damag toch heulemaal niet?![]()
Volgens ebay niet, volgens andere sites welquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:44 schreef Ardenlyn het volgende:
goud ebayen? Dus via ebay goud kopen bedoelen jullie?
Damag toch heulemaal niet?![]()
Bots bij Granite farmen alleen de eerste groep en gaan weer naar binnen, verkopen alles aan de merchant en gaan weer. Het gaat ze puur om het goud, niet om de gold drops.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:15 schreef Elegy het volgende:
Hoe betrappen ze je eigenlijk? Gaan ze iedereen die een miljoen in stash en met XX bedrag per char bannen?
Voor zover ik weet bannen ze alleen maar de bot accounts. Wat dat betreft moeten ze nu eens kijken in Granite's of Bergen int dis
Wat die bots in Granite's doen, da's me echt een raadselBergen is wel logisch, daar dropt nog wel eens wat.
Ja en dan kan je wat leuke quests gaan doen..quote:Op vrijdag 6 juli 2007 07:26 schreef Elegy het volgende:
Ja ik vind het ook maar raar. Maar misschien komt het er later alsnog bij? Ik denk trouwens dat ik het wel ga spelen, ik koop wel een paar skillpacks voor pvp. Moet ik sowieso hebben voor mijn guild omdat ik nog lang niet alles unlocked heb. Speel nauwelijks met mijn rit, sin, mesmer en dervish
Trouwens, vandaag begint er weer een nieuw Cantha event. Een nieuw festival in Shing Jea.
...eigenlijk wil ik weer eens een "ye olde Tyria" event. Altijd weer dat stomme drakenklooster
Of eens een Elona event
De lucky/unlucky titles zijn titles die je kan krijgen door helemaal niks te doen. Je hoeft alleen maar bij de boardwalk games op een cirkel te staan en genoeg tickets te hebben. Ik heb mensen echt hele weekenden daar zien staan.quote:
Heb ik gemist.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:40 schreef HMaster-II het volgende:
Kado-tjes run voor de 2e keer gedaan![]()
Ben 5k rijker door de drops
Was wel gezellig dit weekend..quote:Op maandag 9 juli 2007 11:31 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Heb ik gemist.
Net als de nieuwe hat..
Was gewoon niet genoeg bezig dit weekend.
Mja, heb ik gisteren ook geprobeerd.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:34 schreef Elegy het volgende:
Je kan nog tokens winnen geloof ik dmv quests en de reward npc is er ook nog. Alleen geen idee of je nog een hat kan krijgen.
Zelfde verhaal. 2 Cadeaus kunnen bemachtigen, zelfs zonder dat ik zag dat ze opgepakt werden.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:50 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Was wel gezellig dit weekend..
Vooral de kado-tjes run. op het plein.
Pakte 2 keer een 1 Titanium gift op![]()
Zaterdag had ik nog wel wat last van lag, maar gisteren eigenlijk nagenoeg niet.quote:Op maandag 9 juli 2007 13:09 schreef Jo0Lz het volgende:
Heb op verschillende tijden geprobeerd, het was gewoon te erg met de lag.
mips?quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:03 schreef mips het volgende:
stadskanaal.... omg....
Ik wacht ook op mips..... Ik heb nog 5 gouden muntjes voor hem voor z'n niet-aan-de-straatstenen-kwijt-raak-minipet.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:54 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
mips?
Kun je je avatar weghalen, want ik moet er de heel tijd een wachtwoord en een username voor opgeven.
Admin Jump, was zo lief het aan te passen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 08:52 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik wacht ook op mips..... Ik heb nog 5 gouden muntjes voor hem voor z'n niet-aan-de-straatstenen-kwijt-raak-minipet.![]()
quote:Update - Tuesday July 17
Bug Fixes
* Fixed a bug that corrupted geometry on Intel 915, 945, and 965 graphics chips.
* Fixed a Party Search issue that caused some players to crash.
* Fixed the district drop-down list so that it no longer displays unavailable districts and territories.
* Fixed a map error in D'Alessio Seaboard.
Miscellaneous
* English districts are now referred to as Common districts.
Update - Tuesday July 17
Party Search
* Whenever a party enters Party Search, an automatic message will now broadcast to players in that party’s current district. For example, if Flamingo Avenger sets "glf monk" as the party’s description in the Party Search panel, "Flamingo Avenger: Party Search — glf monk" will appear in the Chat panel of players in the same district as Flamingo Avenger.
* Whenever a party leader broadcasts "glf", "lfg", "lfp", "wtb", "wts", or "wtt" in All chat, that party will now be entered into Party Search automatically with that chat message used as the party's description.
User Interface
* The Trade panel now displays the name as well as the icon of trade items present in the trade cart, and a warning message now displays when the person you are trading with changes the offer.
* The Party panel now automatically resizes vertically to match the contents of the panel.
* The Party panel now maintains the same position it was placed in while in outposts and missions. The Party panel join frame has been moved to the bottom of the panel.
* Allies and pets are now listed in collapsible groups in the Party panel while in a mission.
Domain of Anguish
To balance the Domain of Anguish appropriately for a wider variety of players, the difficulty of this realm has been adjusted. Some of the changes apply only to Normal mode.
* In Normal mode only, all world effects outside of the final battle have been removed.
* In Normal mode only, damage output has been reduced for a variety of monsters.
* The size of several monster groups found in the beginning areas of the City of Torqua and the Foundry of Failed Creations have been reduced.
* The Enraged ability possessed by creatures in the Domain of Anguish has been adjusted. This ability now gives the caster +50% damage when below 70% Health, and an additional +50% damage when below 30% Health.
* Fixed a bug that occasionally caused Mallyx to stop reacting in combat.
Bug Fixes
* Fixed a bug in the Nightfall mission the Grand Court of Sebelkeh that caused rifts to erroneously display blue bars when being recaptured by the Blasphemy.
* Fixed a bug that prevented the Factions quest "A Formal Introduction" from loading if players had quests from the Dragon Festival in their Quest Logs.
Miscellaneous
* The Tyrian World Map has been enlarged and adjusted in preparation for Guild Wars: Eye of the North.
* Improved the system for throttling chat spam.
* The Sunspear Rebirth Signet is now sorted under Sunspear skills in the Skills and Attributes panel.
* The Lightbringer’s Gaze and the Lightbringer's Signet are now sorted under Lightbringer skills in the Skills and Attributes panel.
* Additional behavioral modifications have been made to the Luxon Warriors in Fort Aspenwood.
* Master Architect Gunther no longer runs in front of Fort Aspenwood's green gate.
Ik zou het gewoon vanaf maandag proberen of je de pre-order packs kan vinden.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:11 schreef Elegy het volgende:
Vrijdag al? Mooi, dan ga ik er zaterdag een paar halen
Wat grappig die bugfixes voor chipsets. Ik heb een Asus p4p800 met 865 chipset en heb zo nu en dan wel eens vreemde beeld errors. Ik denk eigenlijk wel dat het aan mijn graka komt, en niet door de chipset.
Beetje raar geregeld dan. Ik betaal gewoon ¤ 5 en dan wordt mijn code opgestuurd via de mail en als de retail versie er is dan wordt die samen met de pre-order pack opgestuurd.quote:Op donderdag 19 juli 2007 08:58 schreef Elegy het volgende:
Ik zag gisteren op de site van Dynabyte dat de pre-order kits zijn binnengekomen. Ik ga volgende week wel ff kijken, deze week geen tijd voor.
Maar ik wil 'm niet weer in hoeven te leveren. Dat slaat ook nergens op trouwens, waarom zouden ze die zooi weer terug willen hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |