Dude...quote:Op maandag 18 juni 2007 07:55 schreef Elegy het volgende:
Nog steeds geen internet thuisIk heb de GL al laten weten waarom, hij vond het niet erg gelukkig. Ik hoop dat als ik over een tijd weer inlog dat ik er nog inzit
Ik word gek, ik weet niet meer wat ik moet doen. Heb vrijdag al een film gekeken en gisteravond nog wat op de PS2 gespeeldSilent Hill 2, dat dan weer wel
Ernstigquote:Op maandag 18 juni 2007 07:55 schreef Elegy het volgende:
Nog steeds geen internet thuisIk heb de GL al laten weten waarom, hij vond het niet erg gelukkig. Ik hoop dat als ik over een tijd weer inlog dat ik er nog inzit
Ik word gek, ik weet niet meer wat ik moet doen. Heb vrijdag al een film gekeken en gisteravond nog wat op de PS2 gespeeldSilent Hill 2, dat dan weer wel
Zuipen? Nee, ik ga dan liever voor de drunkard titel, kan ik het tenminste combineren en oh wacht.... je bedoelt in een kroeg, met Echte Mensen?quote:Op maandag 18 juni 2007 10:27 schreef EricG het volgende:
[..]
Ernstig![]()
Kon je niet gaan zuipen o.i.d. in het weekend?
Is best leuk hoor, in het echt bier drinken in een kroeg. Gezelligheid, vrouwen, drankquote:Op maandag 18 juni 2007 11:16 schreef Elegy het volgende:
[..]
Zuipen? Nee, ik ga dan liever voor de drunkard titel, kan ik het tenminste combineren en oh wacht.... je bedoelt in een kroeg, met Echte Mensen?
meh
Drink dan ook geen Heineken of Amstel.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:51 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Is best leuk hoor, in het echt bier drinken in een kroeg. Gezelligheid, vrouwen, drank![]()
Alleen die koppijn soms de volgende morgen![]()
Heb ik van ieder soort bier als ik niet meer dan 3 glazen water drink als ik thuis kom.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:16 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Drink dan ook geen Heineken of Amstel.![]()
Kroegen![]()
Bouwjaar 1984quote:Op maandag 18 juni 2007 13:49 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Heb ik van ieder soort bier als ik niet meer dan 3 glazen water drink als ik thuis kom.
Bier![]()
Kroegen![]()
![]()
Disco's![]()
![]()
![]()
Ik krijg gewoon serieus NOOIT katersquote:Op maandag 18 juni 2007 11:51 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Is best leuk hoor, in het echt bier drinken in een kroeg. Gezelligheid, vrouwen, drank![]()
Alleen die koppijn soms de volgende morgen![]()
Ja, alleen dan 9 weken lang!quote:Op maandag 18 juni 2007 15:05 schreef Elegy het volgende:
Vakantie? Is dat net zoiets als de dagen als kerst, pinksteren en koninginnendag?
o_Oquote:
9 Weken GW spelen wil je toch wel?quote:Op maandag 18 juni 2007 15:46 schreef Elegy het volgende:
[..]
o_O
Negen weken kerst, ik moet er niet aan denken...
Ik normaal ook nooit... Maar zondag, DAMN dat deed echt pijn.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:00 schreef EricG het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon serieus NOOIT katers![]()
En het is vakantie![]()
daarom is die waarschijnlijk dan ook achter gelaten in die kist... hadden ze blijkbaar niet meer nodig :-)quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:17 schreef Elegy het volgende:
[..]
ik krijg een paarse kutfocus of een paarse smiting rod 9-12 waar je watermagic voor nodig hebt en die +9% doet tegen Charr, die zijn er ook veel, in de UW
Ja, maar negen weken kerst...quote:
Ik zal het onthouden, doe ik er de volgende keer non-maxed witte items inquote:Op maandag 18 juni 2007 17:05 schreef mips het volgende:
[..]
daarom is die waarschijnlijk dan ook achter gelaten in die kist... hadden ze blijkbaar niet meer nodig :-)
daarvoor zit die edit knop daar boven in.. .dus doe er wat meequote:Op maandag 18 juni 2007 16:10 schreef Amadeo het volgende:
Wel veel grammaticale fouten in jullie Wiki-page![]()
Been there, done thatquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:26 schreef DarkY.NL het volgende:
[..]
daarvoor zit die edit knop daar boven in.. .dus doe er wat mee
Nou, ik heb dan nog een keer de Engels verbeterd.quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:01 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nou, ik heb dan nog een keer de het Engels verbeterd.
quote:
Afzeggen die hapquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:29 schreef DarkY.NL het volgende:
ben vanavond denk ik niet online, hebben personeeluitje tot ergens in de avond.
Wel jammer dat Blanco hier niet post, maar ik zal het hem vanavond wel even doorgeven.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:38 schreef DarkY.NL het volgende:
zodat jullie niet ongerust zijn(Blanco vooral dan)
Ennuh joolz is vandaag 16 geworden :p
Is ie geen 23 of 24 ofzo geworden?quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:21 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Wel jammer dat Blanco hier niet post, maar ik zal het hem vanavond wel even doorgeven.
Dan kan hij ook rustig gaan slapen.![]()
Joolz al 16? Wat worden ze toch snel volwassen.![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:38 schreef DarkY.NL het volgende:
zodat jullie niet ongerust zijn(Blanco vooral dan)
Ennuh joolz is vandaag 16 geworden :pEN ik heb m 'n certificaat!
.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:21 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Wel jammer dat Blanco hier niet post, maar ik zal het hem vanavond wel even doorgeven.
Dan kan hij ook rustig gaan slapen.![]()
Joolz al 16? Wat worden ze toch snel volwassen.![]()
Hehe, jep!quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:00 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Is ie geen 23 of 24 ofzo geworden?
Sjeempie, tijd voor z'n eerste brommer![]()
Hij is gewoon een deel uit de tafel van 8 gewordenquote:
Issie verder dan ik, ik blijf altijd een kleuterquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:14 schreef DarkY.NL het volgende:
jooolz blijft altijd een tiener
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:14 schreef DarkY.NL het volgende:
Volgens mij bestaan we morgen 1 jaar als guild.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:14 schreef DarkY.NL het volgende:
Volgens mij bestaan we morgen 1 jaar als guild.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tja, een necro mag natuurlijk geen energy hebbenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:03 schreef Elegy het volgende:
"Reaper’s Mark: increased recharge time to 12 seconds."
GodverdeteringDe enige energymanagement skill en die verneuken ze ook nog. Fantastisch dat soulreaping nu bijna geen enkele zin meer heeft. Gaan ze ook nog divine favor aanpakken omdat monks anders wel heel veel health erbij kunnen toveren? Kutpvpkankeraars
Op dit moment absoluut.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:57 schreef Elegy het volgende:
Volgens mij is de necro de meest generfde class van allemaalen mesmer de meest gebuffte class
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:00 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Op dit moment absoluut.
Wel is het een goede keuze geweest om de damage van [alcohol suckt kom er zo wel op] Searing Flames te nerfen! Nu SH nog!
De mesmer moest ook nodig gebuffed worden hoor. Voor PvP was dit niet nodig, maar voor PvE wel.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:57 schreef Elegy het volgende:
Volgens mij is de necro de meest generfde class van allemaalen mesmer de meest gebuffte class
Do I look like I give a rat's ass?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:05 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
De mesmer moest ook nodig gebuffed worden hoor. Voor PvP was dit niet nodig, maar voor PvE wel.
Necro heeft ook nog Signet of Lost Souls voor energy management, dus je moet niet zeiken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |