GW normal edition: Alleen de necro op de cover.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:50 schreef Birra het volgende:
[..]
Hoe weet je of je de 2006 versie hebt dan?
Mesmers gaan het spel rocken!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:54 schreef torn_Machina het volgende:
Hier een linkje met de veranderingen die de komende update gaat brengen.
Klik
Godver, SS is omhoog gegaanquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:54 schreef torn_Machina het volgende:
Hier een linkje met de veranderingen die de komende update gaat brengen.
Klik
Nice!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:24 schreef Elegy het volgende:
[..]
Godver, SS is omhoog gegaanIk zit in XoO
Hopelijk mag ik meedoen met het runnen van de Euro divisie
Als XoO eenmaal los gaat in HA, geloof me dan houdt het niet op met een hertje. Ga dan maar meer naar Wolfjes denkenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:56 schreef Elegy het volgende:
Vast welZe zijn echt heel groot, iets van een paar honderd GW spelers wereldwijd. En ook nog multigaming, dus als straks Chronicles of Spellborn uitkomt valt er ook vast wel wat op te zetten
Ik ga me voorlopig richten op PvE met ze, en misschien later ook nog AB en daarna GvG eens oppakken. Misschien heb ik binnenkort ook wel een hertje
soms is het beter om gewoon te leren waarom een build wel of niet werkt.quote:Op woensdag 13 juni 2007 07:49 schreef Elegy het volgende:
Oeh!
Moet ik eerst maar eens PvP leren middels GVG en AB's danNu wil ik eigenlijk ook beestjes als ik /rank doe
Ik ga het gewoon eens proberenquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:57 schreef DarkY.NL het volgende:
wat er te lezen valt over de nieuwe update, is dat nu al zo?? Dus nieuwe SS skills, mesmer buffs etc etc.???
[..]
soms is het beter om gewoon te leren waarom een build wel of niet werkt.
En Ab is niet echt goed om PvP te leren.
Zorg dat je wat goede hebt, die vaak PvP doen zodat je eens met hun meekan runnen.
Heb ik toen ook gedaan in de dubbele fame weekend
Maar ja de goede PvP-ers doen zowat geen HA meer, omdat het Hex-way is nu.
Meesten doen de hero battles/ GvG
Ik hoop ook op een CE. Dat moet gewoon, dat zijn ze aan mij verplichtquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:15 schreef Pizzahut het volgende:
Ik hoop zo dat er een CE Edition komt van GW:EN, sinds factions heb ik de CE (prophecies heb ik special)
Over de skills, op guru kan je een heel template pakket downloaden.
gebruik die ook en is zeer handig.
Ja, laat ik makkelijk te immiteren builds bouwen die de meta verneuken, jeejquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:25 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik ga het gewoon eens proberenwaarschijnlijk word ik in het begin toch keihard afgemaakt, maar ach, daar leer ik ook wel weer van. En builds copy ik gewoon van andere guildies. Wie weet verzin ik zelf wel de nieuwe ViM, Iway of spiritspammerbuild
Interesseert mij dat nou, ik wil rankenquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:31 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Ja, laat ik makkelijk te immiteren builds bouwen die de meta verneuken, jeej![]()
![]()
Verzin dan een nieuwe balanced oid![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:11 schreef Elegy het volgende:
[..]
Interesseert mij dat nou, ik wil ranken![]()
![]()
of ganken
Geen idee eigenlijk?! Van de GuildWars Wiki ofzo?quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:39 schreef TeHOne het volgende:
waar kan je die template downloaden dan?
quote:
Dat zijn toch gewoon die templates die je bij de builds tegenkomt? Gewoon opslaan als textbestand in je build directoryquote:Op donderdag 14 juni 2007 07:11 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk?! Van de GuildWars Wiki ofzo?
Kon er zo gauw niets over vinden...
Sin Skills op een monk... What the hell... Het enige wat ik me voor kan stellen is Dash ofzo om snel weg te kunnen komen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 07:41 schreef Elegy het volgende:
[..]Natuurlijk wel een beetje goed hè, ik moet de eer van mijn guild hooghouden
Veel andere guildies vinden dat ik een oldskool speler ben, omdat ik op mijn monkje gewoon de droks tats heb, terwijl anderen eigenlijk allemaal stoffen pakjes aanhebbenNuja, dat kan ook wel want ik speel al ruim twee jaar. Moet alleen wel een hoop sin skills unlocken want die worden best veel gebruikt voor monks.
Ja, ik stond ook al te kijken ervanquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:44 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Sin Skills op een monk... What the hell... Het enige wat ik me voor kan stellen is Dash ofzo om snel weg te kunnen komen.
Toch is Mo/Mes of Mo/E echt het beste als monk zijnde. Channeling of Glyph of Lesser Energy for the win.
quote:En dat ze vinden dat je oldskool bent getuigd alleen maar van hun noobheid, geintje XoO
Met als waarschijnlijke skillbar:quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:14 schreef DarkY.NL het volgende:
RC = remove condition.
Jij moet dus hexes/conditions removen. Vaak ben je dus protector. Rc Mo/A prot
Build is inderdaad vrij standaardquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:55 schreef DarkY.NL het volgende:
dat is de standaard Mo/A Rc prot denk ik
Geef mij een PM als jullie iemand nodig hebben om te guest GvGen of iemand nodig hebben in HA (Primeval Warrior). Kan Rit/Ele/Monk/Necro spelenquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:08 schreef Elegy het volgende:
Het wordt tijd dat ik me er in ga verdiepen. Als ik in het roster kijk heeft mijn divisie de laatste paar matches grandioos verloren. Ik ga ook maar eens mijn mesmer levelen. En misschien knikker ik er wel een pve char uit om een pvp slot only te maken. Of fuck it, ik koop er gewoon een slot bij... ik heb op mijn primary account toch nog maar 13 slots
PvP'er past u op! Elegy gaat ook PvP'en
Dus jij bent TroonStaal op twiekurts...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:24 schreef Elegy het volgende:
[..]
Godver, SS is omhoog gegaanIk zit in XoO
Hopelijk mag ik meedoen met het runnen van de Euro divisie
Inderdaad, en jij bent daar?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:15 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Dus jij bent TroonStaal op twiekurts...
Kzal het eens voorleggenquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:13 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Geef mij een PM als jullie iemand nodig hebben om te guest GvGen of iemand nodig hebben in HA (Primeval Warrior). Kan Rit/Ele/Monk/Necro spelen
Ik zit daar niet, heb daar niks te zoeken. Lees alleen af en toe het GW topic, straks mis ik nog watquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:33 schreef Elegy het volgende:
[..]
Inderdaad, en jij bent daar?
[..]
Kzal het eens voorleggenAnders join je XoO toch ook?
Waarom niet ook meeforumtweaken, is best leukquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:54 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Ik zit daar niet, heb daar niks te zoeken. Lees alleen af en toe het GW topic, straks mis ik nog wat
Ik zou wel willen joinen hoorLaat iemand me maar PMen
Zal helaas niet in aanmerking komen... Dit aangezien ik al mijn karakters verwijderd heb, en dus geen bewijs meer heb dat ik met mijn monk alle missies heb gehaald (op 1-2 na, in NF). En ik heb geen mic op dit moment, want die heb ik uitgeleend aan een vriendin van me.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:11 schreef Elegy het volgende:
[..]
Waarom niet ook meeforumtweaken, is best leuk
Je kan je ook via de site aanmelden, moet je een application form invullen en dan nemen ze een interviewtje af en kan je op trial. Tis vrij eenvoudig verder
Het juiste topic kan je hier vinden
Da's ook zonde zegquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:39 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Zal helaas niet in aanmerking komen... Dit aangezien ik al mijn karakters verwijderd heb, en dus geen bewijs meer heb dat ik met mijn monk alle missies heb gehaald (op 1-2 na, in NF). En ik heb geen mic op dit moment, want die heb ik uitgeleend aan een vriendin van me.
Zit nu vooral op mijn Warrior: Primeval Warrior en mijn Ranger: Boswachter Marcquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:48 schreef Elegy het volgende:
[..]
Da's ook zonde zeg
Naja, ik heb alleen die headset die bij Proph zat, en die gebruik ik liever niet want als ik mijn bril op heb zit dat echt verrot. Ik ga vanmiddag gewoon een losse mic kopen, vind ik praktischer dan een headset eigenlijk.
Maar ik zal het onthouden als we eens iemand nodig hebben, pvp of pvewat was jou ign ook al weer?
Nee hoor, onze guild is er om elkaar te helpen en een leuke tijd te hebben.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:21 schreef Champloo het volgende:
Als je hier in de Guild wil. Moet je dan ook alle uitbreidingen die tot nu toe uitgebracht zijn hebben?
Volgens mij in de hoofdstad al... Dus Sunspear Sanctuaryquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:21 schreef UrsusArctrosHoribillis het volgende:
Waar kun je in Nightfall de beste armor krijgen voor een Warrior??
Okay, dan kijk ik daar wel evenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:41 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Volgens mij in de hoofdstad al... Dus Sunspear Sanctuary
Laatst zal ik ook al een assa zonder goede damage inderdaad.quote:Op zondag 17 juni 2007 21:16 schreef Birra het volgende:
Ik doe ineens een paar dagen alleen maar slechte damage.
Daggers met de maximum damage, en mijn dagger mastery is precies goed, maar toch doe ik maag 6-8 (oid) damage.
Weet iemand hoe dat komt?
Dude...quote:Op maandag 18 juni 2007 07:55 schreef Elegy het volgende:
Nog steeds geen internet thuisIk heb de GL al laten weten waarom, hij vond het niet erg gelukkig. Ik hoop dat als ik over een tijd weer inlog dat ik er nog inzit
Ik word gek, ik weet niet meer wat ik moet doen. Heb vrijdag al een film gekeken en gisteravond nog wat op de PS2 gespeeldSilent Hill 2, dat dan weer wel
Ernstigquote:Op maandag 18 juni 2007 07:55 schreef Elegy het volgende:
Nog steeds geen internet thuisIk heb de GL al laten weten waarom, hij vond het niet erg gelukkig. Ik hoop dat als ik over een tijd weer inlog dat ik er nog inzit
Ik word gek, ik weet niet meer wat ik moet doen. Heb vrijdag al een film gekeken en gisteravond nog wat op de PS2 gespeeldSilent Hill 2, dat dan weer wel
Zuipen? Nee, ik ga dan liever voor de drunkard titel, kan ik het tenminste combineren en oh wacht.... je bedoelt in een kroeg, met Echte Mensen?quote:Op maandag 18 juni 2007 10:27 schreef EricG het volgende:
[..]
Ernstig![]()
Kon je niet gaan zuipen o.i.d. in het weekend?
Is best leuk hoor, in het echt bier drinken in een kroeg. Gezelligheid, vrouwen, drankquote:Op maandag 18 juni 2007 11:16 schreef Elegy het volgende:
[..]
Zuipen? Nee, ik ga dan liever voor de drunkard titel, kan ik het tenminste combineren en oh wacht.... je bedoelt in een kroeg, met Echte Mensen?
meh
Drink dan ook geen Heineken of Amstel.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:51 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Is best leuk hoor, in het echt bier drinken in een kroeg. Gezelligheid, vrouwen, drank![]()
Alleen die koppijn soms de volgende morgen![]()
Heb ik van ieder soort bier als ik niet meer dan 3 glazen water drink als ik thuis kom.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:16 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Drink dan ook geen Heineken of Amstel.![]()
Kroegen![]()
Bouwjaar 1984quote:Op maandag 18 juni 2007 13:49 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Heb ik van ieder soort bier als ik niet meer dan 3 glazen water drink als ik thuis kom.
Bier![]()
Kroegen![]()
![]()
Disco's![]()
![]()
![]()
Ik krijg gewoon serieus NOOIT katersquote:Op maandag 18 juni 2007 11:51 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Is best leuk hoor, in het echt bier drinken in een kroeg. Gezelligheid, vrouwen, drank![]()
Alleen die koppijn soms de volgende morgen![]()
Ja, alleen dan 9 weken lang!quote:Op maandag 18 juni 2007 15:05 schreef Elegy het volgende:
Vakantie? Is dat net zoiets als de dagen als kerst, pinksteren en koninginnendag?
o_Oquote:
9 Weken GW spelen wil je toch wel?quote:Op maandag 18 juni 2007 15:46 schreef Elegy het volgende:
[..]
o_O
Negen weken kerst, ik moet er niet aan denken...
Ik normaal ook nooit... Maar zondag, DAMN dat deed echt pijn.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:00 schreef EricG het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon serieus NOOIT katers![]()
En het is vakantie![]()
daarom is die waarschijnlijk dan ook achter gelaten in die kist... hadden ze blijkbaar niet meer nodig :-)quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:17 schreef Elegy het volgende:
[..]
ik krijg een paarse kutfocus of een paarse smiting rod 9-12 waar je watermagic voor nodig hebt en die +9% doet tegen Charr, die zijn er ook veel, in de UW
Ja, maar negen weken kerst...quote:
Ik zal het onthouden, doe ik er de volgende keer non-maxed witte items inquote:Op maandag 18 juni 2007 17:05 schreef mips het volgende:
[..]
daarom is die waarschijnlijk dan ook achter gelaten in die kist... hadden ze blijkbaar niet meer nodig :-)
daarvoor zit die edit knop daar boven in.. .dus doe er wat meequote:Op maandag 18 juni 2007 16:10 schreef Amadeo het volgende:
Wel veel grammaticale fouten in jullie Wiki-page![]()
Been there, done thatquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:26 schreef DarkY.NL het volgende:
[..]
daarvoor zit die edit knop daar boven in.. .dus doe er wat mee
Nou, ik heb dan nog een keer de Engels verbeterd.quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:01 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nou, ik heb dan nog een keer de het Engels verbeterd.
quote:
Afzeggen die hapquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:29 schreef DarkY.NL het volgende:
ben vanavond denk ik niet online, hebben personeeluitje tot ergens in de avond.
Wel jammer dat Blanco hier niet post, maar ik zal het hem vanavond wel even doorgeven.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:38 schreef DarkY.NL het volgende:
zodat jullie niet ongerust zijn(Blanco vooral dan)
Ennuh joolz is vandaag 16 geworden :p
Is ie geen 23 of 24 ofzo geworden?quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:21 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Wel jammer dat Blanco hier niet post, maar ik zal het hem vanavond wel even doorgeven.
Dan kan hij ook rustig gaan slapen.![]()
Joolz al 16? Wat worden ze toch snel volwassen.![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:38 schreef DarkY.NL het volgende:
zodat jullie niet ongerust zijn(Blanco vooral dan)
Ennuh joolz is vandaag 16 geworden :pEN ik heb m 'n certificaat!
.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:21 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Wel jammer dat Blanco hier niet post, maar ik zal het hem vanavond wel even doorgeven.
Dan kan hij ook rustig gaan slapen.![]()
Joolz al 16? Wat worden ze toch snel volwassen.![]()
Hehe, jep!quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:00 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Is ie geen 23 of 24 ofzo geworden?
Sjeempie, tijd voor z'n eerste brommer![]()
Hij is gewoon een deel uit de tafel van 8 gewordenquote:
Issie verder dan ik, ik blijf altijd een kleuterquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:14 schreef DarkY.NL het volgende:
jooolz blijft altijd een tiener
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:14 schreef DarkY.NL het volgende:
Volgens mij bestaan we morgen 1 jaar als guild.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:14 schreef DarkY.NL het volgende:
Volgens mij bestaan we morgen 1 jaar als guild.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tja, een necro mag natuurlijk geen energy hebbenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:03 schreef Elegy het volgende:
"Reaper’s Mark: increased recharge time to 12 seconds."
GodverdeteringDe enige energymanagement skill en die verneuken ze ook nog. Fantastisch dat soulreaping nu bijna geen enkele zin meer heeft. Gaan ze ook nog divine favor aanpakken omdat monks anders wel heel veel health erbij kunnen toveren? Kutpvpkankeraars
Op dit moment absoluut.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:57 schreef Elegy het volgende:
Volgens mij is de necro de meest generfde class van allemaalen mesmer de meest gebuffte class
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:00 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Op dit moment absoluut.
Wel is het een goede keuze geweest om de damage van [alcohol suckt kom er zo wel op] Searing Flames te nerfen! Nu SH nog!
De mesmer moest ook nodig gebuffed worden hoor. Voor PvP was dit niet nodig, maar voor PvE wel.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:57 schreef Elegy het volgende:
Volgens mij is de necro de meest generfde class van allemaalen mesmer de meest gebuffte class
Do I look like I give a rat's ass?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:05 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
De mesmer moest ook nodig gebuffed worden hoor. Voor PvP was dit niet nodig, maar voor PvE wel.
Necro heeft ook nog Signet of Lost Souls voor energy management, dus je moet niet zeiken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |