Haha, ben je ook snel tevreden...quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:19 schreef Poit het volgende:
[..]
Haha, ben je ook snel tevreden...
* Poit spiekt naar cijfers op z'n rekening die net zo rood zijn als deze tekst
Ik ben zo een makkelijk mens! Maar ik lees het al.. je hebt geen geld.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:19 schreef Poit het volgende:
[..]
Haha, ben je ook snel tevreden...
* Poit spiekt naar cijfers op z'n rekening die net zo rood zijn als deze tekst
Ik prefereer toch het kwantitatieve gedeelte!!!quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:19 schreef Laniboekje het volgende:
Kwalitatief he, niet kwantitatief want dat voldeed niet aan de eisen van het afstuderen.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:19 schreef Laniboekje het volgende:
Kwalitatief he, niet kwantitatief want dat voldeed niet aan de eisen van het afstuderen.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:17 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dan zal ik er zijn ook!
MSN de gegevens maar!
Ik heb geld, en goede looks! pick me!quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:20 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik ben zo een makkelijk mens! Maar ik lees het al.. je hebt geen geld.
Taiiiiiiinnnnnn?????![]()
![]()
![]()
![]()
Bewijs eerst maar eens.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:21 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik heb geld, en goede looks! pick me!
Nee, je krijgt geen geldquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:20 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Heb hier anders nog wel 100 Zlotych liggen.. Koop je toch zo twee poolse vrouwen mee hoorquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:20 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Je bent T-A gewend?quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:22 schreef Tain het volgende:
[..]
Nee, je krijgt geen geld
Ik kan tegen pruilliptrekkende vrouwen
Nee mijn collega's kunnen er ook af en toe wat van als ze willen dat ik snel iets fix voor zequote:Op woensdag 27 juni 2007 19:23 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Je bent T-A gewend?
Sorry als ik nu een beetje te gemeen word hoor, af en toe ben ik niet zo aardig.
Dan pimp ik chanty87 wel!!!quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:23 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dan ook geen date met the one and only Laniiiii!
![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:24 schreef Tain het volgende:
[..]
Nee mijn collega's kunnen er ook af en toe wat van als ze willen dat ik snel iets fix voor ze
Misschien als je het in het echt doet dat ik wel overstag gaquote:
Oke, bij de Tain-Lani meet zal ik speciaal voor jou een pruillipje trekken!quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:25 schreef Tain het volgende:
[..]
Misschien als je het in het echt doet dat ik wel overstag ga
Foto's!!!quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:25 schreef Tain het volgende:
[..]
Misschien als je het in het echt doet dat ik wel overstag ga
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |