Opnames wel.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:46 schreef the_legend_killer het volgende:
Is dat morgen al ?
Like he gives a fuckquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:45 schreef Mika25 het volgende:
Er zullen vantevoren heus wel wat afspraken gemaakt worden over hoe ze zichzelf moeten gedragen etc...
Hahaha, Jensen in Jaap zn show...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:58 schreef Haunter het volgende:
JAAP & Jensen
22:50 - 23:35 Jensen! RTL 5
Komt het zien! Vanavond zit Jensen bij mij in de show! Ik kan maar 1 ding verklappen:
ULTIEME TERROR
Oh ja....siliconenontkenner & stoephoer Amandaatje gaat ook mee.
vast niets, ze moeten toch van talpaquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:03 schreef Dlocks het volgende:
Hoeveel contactpunten kost zo een uitje eigenlijk?
Hopeijk nietquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:29 schreef tuinfluiter het volgende:
Hopelijk beperkt Amanda vandaag haar glaasjes drinken
voordat zij naar Jensen gaat.
Er zat al wat wodka in voor ze wegging.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:17 schreef Smurfin het volgende:
[..]
Hopeijk niet![]()
Bonnie St Claire heeft haar opvolgster gevonden![]()
Hmpf...... Jaap is nog een beetje te bang voor 'achter', zonder hun toestemming doet hij niks, beetje jammer.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:11 schreef Suikeroom het volgende:
ik hoorde dat Jaap zich moets inhouden van pannenkoek?
quote:22:50 - 23:35 Jensen! RTL 5
Komt het zien! Vanavond zit Jensen bij mij in de show! Ik kan maar 1 ding verklappen: ULTIEME TERROR
Oh ja....siliconenontkenner & stoephoer Amandaatje gaat ook mee.
Jaap die champagne over Jensen heengooit, en door de security wordt verwijderd?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:29 schreef BVO het volgende:
Ja, Jensen zal echt bang zijn voor die 2 dombo's.
Die Jaap zal enkel zichzelf verder voor gek zetten, Jensen heeft weinig te vrezen. Dat kansloze gedrag van Jaap heeft buiten de Kooi natuurlijk wel een erg hoog ''-niveau.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:08 schreef flubberdewups het volgende:
Jaap en Amanda werden net door Jensen aangekondigd als de twee spraakmakendste bewoners van De Gouden Kooi ooit.
Huub balen natuurlijk, haha.
Ik zie nog niksquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:10 schreef TherAngelina het volgende:
Jaap en Amanda!! Nuhúúúú!
Wie?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:14 schreef TherAngelina het volgende:
Ik had echt niet meer willen trouwen als ik Cora was.
Maar in eerste instantie dus wél?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:14 schreef TherAngelina het volgende:
Ik had echt niet meer willen trouwen als ik Cora was.
Kan je het ontvangen in duitsland?quote:
Just checking, voordat je het topic weer offtopic verziektquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nederlandsche tv?
Het is geen 40-45 meer hoor Eendtje![]()
Waar zie je mij posten dat ik ook daadwerkelijk zit te kijken?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Just checking, voordat je het topic weer offtopic verziekt![]()
nee, wat zal die kerel ongelukkig zijn als ie die kooi weer uit is en weer in het echte leven staatquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:20 schreef LuNaTiC het volgende:
Ben ik dan de enige die met plaatsvervangende schaamte zit te kijken![]()
Nope...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:20 schreef Palomar het volgende:
Ze hebben iig duidelijke instructies gehad van John de Mol hoe te gedragen...
Dat kan hem inderdaad nog wel eens tegenvallen ja......quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:21 schreef Palomar het volgende:
[..]
nee, wat zal die kerel ongelukkig zijn als ie die kooi weer uit is en weer in het echte leven staat
Het publiek reageert soms ook niet, volgens mij is hij een beetje onzeker omdat zijn act niet helemaal lekker werktquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:23 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nope...
Jaap kan zich op dit moment niet anders gedragen, normaal gesproken zou hij zeven kleuren bagger schijten voor dit TV-optreden. Die act is z'n redding...
Voor DGK jaquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Reclame?
Buiten die verstokte DGK'ers zit iedereen met open bek te kijken hoor, deze mensen moeten tegen zichzelf in bescherming genomen worden wat mij betreft.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:20 schreef LuNaTiC het volgende:
Ben ik dan de enige die met plaatsvervangende schaamte zit te kijken![]()
Ik vind 't niet zo grappig, ik vind 't 'n beetje zielig. In DGK vind ik 'm wel grappig, maar ik merk hier dat ie 'n beetje onzeker doet hoor. Zoals ie 't huis binnen kwam is hij he, zoals ie nu doet is inderdaad 'n act. En als je daar zelf helemaal in gelooft - wat hij in de kooi wel voor elkaar heeft gekregen enigszins - komt dat overtuigend over, maar zodra hij bij 'n programma als Jensen zit, vind ik de nepheid er toch wel van af stralen hoor.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:30 schreef GambinoT het volgende:
[..]
Ik kom niet meer bij wat een...ik heb er geen woorden voor![]()
![]()
Was wel geknipt dacht ik hoor, volgens mij zei ze nee, toen hij vroeg of hij een condoom moest pakken.....quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Ze onkent alles gewoon, wat een muts
Thats terror Jaapquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:33 schreef Memento-Mori het volgende:
het is allemaal 1 grote act
Jammer genoeg is ze te dom om dat ook daadwerkelijk door te hebben. Ze vindt het waarschijnlijk een prachtig TV-optreden..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:36 schreef fredfik het volgende:
die del zit voor lul,en niet z,n klein beetje ook
Ik denk dat hij gewoon echt flink door gedraaid isquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:33 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik vind 't niet zo grappig, ik vind 't 'n beetje zielig. In DGK vind ik 'm wel grappig, maar ik merk hier dat ie 'n beetje onzeker doet hoor. Zoals ie 't huis binnen kwam is hij he, zoals ie nu doet is inderdaad 'n act. En als je daar zelf helemaal in gelooft - wat hij in de kooi wel voor elkaar heeft gekregen enigszins - komt dat overtuigend over, maar zodra hij bij 'n programma als Jensen zit, vind ik de nepheid er toch wel van af stralen hoor.
Het publiek moet ook niet echt lachen, het ligt er 'n beetje te dik bovenop.![]()
Je bedoelt moordquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:44 schreef Remzz het volgende:
Jaap pleegt echt nog een keer zelfmoord lijkt mij zo
Een moord zou best kunnen...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:44 schreef Remzz het volgende:
Ik begin me af te vragen of het wel een act is. Die gast is gewoon echt knetter gek, en kent gewoon geen schaamte.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:48 schreef Kinga het volgende:
Kolere... Jaap heeft echt zijn toppunt gehad net bij Jensen... zijn act was wel een tikkeltje overdreven
Kom op hey, dat geloof je toch zelf niet. Hij heeft dat zelfs een keer gezegd. Dat het zijn doel is om iedereen te laten geloven dat hij echt een psychopaat is.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:48 schreef havefun84 het volgende:
[..]
Ik begin me af te vragen of het wel een act is. Die gast is gewoon echt knetter gek, en kent gewoon geen schaamte.
en?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:44 schreef Remzz het volgende:
Zooooooo die is goed in psychopaat spelen!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:51 schreef Kinga het volgende:
[..]
Kom op hey, dat geloof je toch zelf niet. Hij heeft dat zelfs een keer gezegd. Dat het zijn doel is om iedereen te laten geloven dat hij echt een psychopaat is.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:48 schreef havefun84 het volgende:
[..]
Ik begin me af te vragen of het wel een act is. Die gast is gewoon echt knetter gek, en kent gewoon geen schaamte.
Als iemand maanden- dan wel jarenlang zich op een dergelijke manier op nationale televisie vertoont, ben je niet helemaal jofel.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:51 schreef Kinga het volgende:
[..]
Kom op hey, dat geloof je toch zelf niet. Hij heeft dat zelfs een keer gezegd. Dat het zijn doel is om iedereen te laten geloven dat hij echt een psychopaat is.
jhet gaat allemaal om het winnen van die villa, en als dat hem lukt op deze manier, zal het hem aan zn reet roesten wat Nl van hem denktquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Als iemand maanden- dan wel jarenlang zich op een dergelijke manier op nationale televisie vertoont, ben je niet helemaal jofel.
dat kun je wel stellen, jaquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:48 schreef Kinga het volgende:
Kolere... Jaap heeft echt zijn toppunt gehad net bij Jensen... zijn act was wel een tikkeltje overdreven
Ja precies , en aan Jaap kon ik vanaf bij zijn binnekomst in het huis al zeggen dat er een steekje los zat bij hem. Die gast is gewoon knettergek, maar wel op een pretiige manier.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Als iemand maanden- dan wel jarenlang zich op een dergelijke manier op nationale televisie vertoont, ben je niet helemaal jofel.
En dat is dus enigszins gestoord naar mijn mening. Dan kan hij straks een leuke villa hebben, maar dat gerol in de kots blijft je je hele leven achtervolgen, die vent komt nergens meer serieus aan de bak.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jhet gaat allemaal om het winnen van die villa, en als dat hem lukt op deze manier, zal het hem aan zn reet roesten wat Nl van hem denkt
Ik weet het niet, en het zal me ook niets verbazen als tien m voor deze rol betaaldquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:59 schreef BVO het volgende:
[..]
En dat is dus enigszins gestoord naar mijn mening. Dan kan hij straks een leuke villa hebben, maar dat gerol in de kots blijft je je hele leven achtervolgen, die vent komt nergens meer serieus aan de bak.
Sowieso geloof ik er geen fuck van dat dit achterlijke gedrag een rol is en dat 'de echte' Jaap een heel normaal persoon is. Die vent heeft gewoon een psychische stoornis.
Laat me raden hij pakt hem op z'n bekquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:05 schreef klarelucht het volgende:
hebben jullie gehoord wat Huub van plan is als hij met Erik op de bank van Jensen zit?
Ja hij wil de foto van Eric;s moeder die aan kanker gestorven is in de fik steken toch?quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:05 schreef klarelucht het volgende:
hebben jullie gehoord wat Huub van plan is als hij met Erik op de bank van Jensen zit?
inderdaad..niet normaal...maar ik hoor dat hij dat nu ook wil doen...maar Lieke houd hem misschien tegen....quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:08 schreef havefun84 het volgende:
[..]
Ja hij wil de foto van Eric;s moeder die aan kanker gestorven is in de fik steken toch?
Dat publiek bij Jensen lacht op commandoquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:01 schreef LoveProfusion het volgende:
Jaap stal de show, Amanda kwam er niet tussen en het publiek lachte niet echt om haar. Ze lachten om Jaap die haar voor stoephoer en dergelijke uitmaakte. Amanda had echt NIKS te zeggen.
Amanda zal hier geen fans mee winnen.
Jaap is spraakmakend geweest, zowel positief als negatief, dus die zal wel kijkers trekken.
dat doen ze in alle tv-shows.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:16 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dat publiek bij Jensen lacht op commando. Heb de aflevering trouwens niet gezien, maar volgens mij zijn ze naderhand wel online terug te zien. Zal hem nog wel ff gaan bekijken dus.
Ze monteren er wel veel gelach overheen iddquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:36 schreef RSie het volgende:
[..]
dat doen ze in alle tv-shows.
er staat altijd iemand buiten beeld die aangeeft wanneer er geklapt/gelachen moet worden.
heb menig opname bijgewoond waaronder die van Jensen en kan bevestigen dat zeer veel nep is (natuurlijk wordt er ook echt gelachen).
Das het mooie juist.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:59 schreef BVO het volgende:
[..]
En dat is dus enigszins gestoord naar mijn mening. Dan kan hij straks een leuke villa hebben, maar dat gerol in de kots blijft je je hele leven achtervolgen, die vent komt nergens meer serieus aan de bak.
Sowieso geloof ik er geen fuck van dat dit achterlijke gedrag een rol is en dat 'de echte' Jaap een heel normaal persoon is. Die vent heeft gewoon een psychische stoornis.
Ik geloof er helemaal niets van dat hij wordt uitgekost. Hij is een markante persoonlijkheid die op bepaalde plaatsen uitstekend tot zijn recht zou kunnen komen. Meer dan uitstekend zelfs en hij zou er ook nog wel eens een hele goede baan aan over zou kunnen houden. Hij heeft op een bepaalde manier een enorme kracht als hij zich niet teveel van derden aantrekt. Ik vind het lastig om hem met iemand te vergelijken, maar wat bij mij als eerste naar boven komt is bijvoorbeeld een Theo van Gogh of een Jules Deelder. Niet dat ze hetzelfde zijn, totaal niet, maar Jaap is gewoon iemand met een tik waar je niet omheen kunt. En daar zit wel de overeenkomst met die andere twee.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:55 schreef Junkie het volgende:
Das het mooie juist.
Hij wordt straks door de hele maatschappij uitgekotst.
Ik vindt het prachtig om zo'n zelfvernietiging te zien!![]()
Volgens mij kreeg amanda het minste, maar ook het hardste aplausquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:01 schreef LoveProfusion het volgende:
Jaap stal de show, Amanda kwam er niet tussen en het publiek lachte niet echt om haar. Ze lachten om Jaap die haar voor stoephoer en dergelijke uitmaakte. Amanda had echt NIKS te zeggen.
Amanda zal hier geen fans mee winnen.
Jaap is spraakmakend geweest, zowel positief als negatief, dus die zal wel kijkers trekken.
ja ze vroegen of ze met elkaar gingen neuken, jaap en amanda, toen zei amanda, als het had gekunnen had k het gedaan, ging ze nog laten zien hoe klein ze pikkie was:pquote:Op woensdag 6 juni 2007 04:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij kreeg amanda het minste, maar ook het hardste aplaus
Ik weet alleen niet meer met welke opmerking
Ik geloof dat jaap zo zwak is dat hij zelfs door de kots rolt....
Hahahaquote:Op woensdag 6 juni 2007 08:33 schreef lurf_doctor het volgende:
Ook wel eens leuk voor Jensen, stijlvoller zijn dan z'n gasten![]()
Iddquote:Op woensdag 6 juni 2007 08:33 schreef lurf_doctor het volgende:
Ook wel eens leuk voor Jensen, stijlvoller zijn dan z'n gasten![]()
Dat applaus wordt er later ingeplaktquote:Op woensdag 6 juni 2007 04:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij kreeg amanda het minste, maar ook het hardste aplaus
Jammer dat ik het gemist hebquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:02 schreef Urquhart het volgende:
[..]
IddDie Jensen wist niet wat hem overkwam.
Jaap was weer leuk bezig, en ook Amanda had haar woordje klaar. Alleen toonde Amanda weer eens aan (net zoals afgelopen zondag bij Life & Cooking beelden) totaal geen besef te hebben van haar handelen in de Kooi. Afgelopen zondag liep ze weg, en nu probeerde ze de beelden als knip-en-plak-werk te ontkennen
Vanmiddag rond 17:45 uur de herhaling op RTL5.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:14 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
JAmmer dat ik het gemist hebMaar gelukkig dat het leuk was
![]()
Dank, zag nog geen fragment online staanquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:17 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Vanmiddag rond 17:45 uur de herhaling op RTL5.
Die lachmachine viel idd echt op.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:15 schreef LuNaTiC het volgende:
Zelfs die lachmachine kan niet verbloemen dat Jaap gewoon een uberkneus is die zichzelf nogal tof vindt...
Dat bedoelde Amanda als grapje volgens mij,quote:Op woensdag 6 juni 2007 08:24 schreef Mr_Scofield het volgende:
ja ze vroegen of ze met elkaar gingen neuken, jaap en amanda, toen zei amanda, als het had gekunnen had k het gedaan, ging ze nog laten zien hoe klein ze pikkie was:p
Hey Jan, waar kan je die kijkcjfers terug vinden?quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:46 schreef Urquhart het volgende:
Jensen heeft met de uitzending van gisteren de beste kijkcijfers sinds tijden gehaald: 477.000 kijkers.
Die beelden waren knip en plakwerkquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:02 schreef Urquhart het volgende:
[..]
IddDie Jensen wist niet wat hem overkwam.
Jaap was weer leuk bezig, en ook Amanda had haar woordje klaar. Alleen toonde Amanda weer eens aan (net zoals afgelopen zondag bij Life & Cooking beelden) totaal geen besef te hebben van haar handelen in de Kooi. Afgelopen zondag liep ze weg, en nu probeerde ze de beelden als knip-en-plak-werk te ontkennen
Mensen die de kooi niet volgen vinden het afschuwlijk zoals het gaat en ging.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:59 schreef Urquhart het volgende:
In de aankondiging naar de bewoners toe, zei Jensen dat hij een aantal bewoners wil uitnodigen om te beginnen met Jaap en Amanda. Wie zullen de volgende zijn; Huub en Brian?
nounou wees er trots opquote:
Ik heb de kijkcijfers van Jensen bij het topic kijkcijfers geplaatstquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:29 schreef bergkampf het volgende:
Hey Jan,
waar kan je die kijkcjfers terug vinden?![]()
Het staat er nog niet op meest recentelijke uitzending die je kunt bekijken is van 04-06.quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:54 schreef nWo4Life_dbll het volgende:
op jensen ze home pagina kan je gewoon alle afleveringen bekijken volgens mij
staat er wel op heurquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het staat er nog niet op meest recentelijke uitzending die je kunt bekijken is van 04-06.
http://www.rtl.nl/service/gemist/home/
Ja inderdaad vanmiddag geplaatstquote:
Ja ik vond ook dat ransJaap eigenlijk beter bij jensen past, dan terrorJaapquote:Op zondag 10 juni 2007 15:35 schreef ruby het volgende:
Ik was niet zo onder de indruk van Jaap z'n act. Dat ie dat in de Kooi doet, prima, maar bij Jensen vond ik het niet zo overtuigend.
dat ga je mee zwemmen was juist hardstikke grappigquote:Op maandag 11 juni 2007 01:15 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Als je goed op Jaap zijn gezichtsuitdrukking let op het moment dat Jaap wakker wordt gemaakt door Palma bij het kostincident (en hij dus net ontwaakt is en zijn woordje niet snel klaar heeft), dan zie je heel mooi hoe klein die gozer eigenlijk is. Hij heeft zijn mondje niet klaar en nodigt zelfs nog eens Palma uit mee te gaan zwemmen, hij wist gewoon niets te zeggen en nogmaals, dat gezicht erbij spreekt boekdelen.
En dit was in de ochtend ? Net wakker, na zuipen , kotsen , terror en 2 uren slaapquote:Op maandag 11 juni 2007 01:15 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Hij heeft zijn mondje niet klaar
en nodigt zelfs nog eens Palma uit mee te gaan zwemmen,
hij wist gewoon niets te zeggen en nogmaals,
dat gezicht erbij spreekt boekdelen.
100 procent mee eens!!quote:Op maandag 11 juni 2007 09:36 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
En dit was in de ochtend ? Net wakker, na zuipen , kotsen , terror en 2 uren slaap
en dan Palma die boven je hoofd en bed hangt en een zoemende camera 141 ??
Ik bekijk het op een andere manier.
Jaap is niet alleen terror,
zegt ook dat die terror hem energie vreet,
ook omdat hij zich aan afspraken moet houden, planning en bedreigingen.
Natasia moet hij met rust laten vanwege haar nieuwe tieten
en Brian zijn moeder schreef Jaap een brief: Laat Brian en Natasia met rust.........
De waarschuwingen dit weekeinde van Natasia aan Jaap: Ga nooit in dezelfde auto
zitten als Huub, zorg dat je niet gezien wordt, want de auto waarin je zit met hem, gaat de lucht in.
Tegenvallende uitslag brief van het Eramus en Jaap die gelijk op zoek gaat om zijn hart bij Huub te luchten.
Jaap kan ook onzeker , teruggetrokken en het jochie zijn.
Na het interview met verslaggeefster Yvonne Hoebe van het weekblad Prive,
roept hij haar ook na, stuur je ook een prive naar mijn moeder? Hier heb je het adres.
Ook vroeg Jaap aan Likkende Lassie of hij Jaap wilde schrijven.
Ook zegt Jaap niets te kunnen doen in de villa zonder eerst toestemming te krijgen van de productie.
Het is een feit dat Jaap in deze villa flink ontgroend wordt door deze smerige dreigende aso's.
Jaap doet een hoop, maar dreigen en bedreigen niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |