quote:Op maandag 4 juni 2007 22:44 schreef ItaloDancer het volgende:
1. Jaap--------2
2. Huub-------0
3. Lieke-------0
4. Amanda---2
5. Eric---------0
6. Brian-------0
7. Natasia----0
Maare... Wat klopt hier niet?quote:Op maandag 4 juni 2007 22:39 schreef tuinfluiter het volgende:
Bij meerdere namen telt alleen de eerste naam.
Bijvoorbeeld: Ik stem op Eric, maar eigenlijk op Lieke en Amanda ook wel.
Dan telt de eerste naam, Amanda.
alleen amandaquote:Op maandag 4 juni 2007 23:08 schreef robert2006 het volgende:
1. Jaap--------0
2. Huub-------0
3. Lieke-------0
4. Amanda---1
5. Eric---------0
6. Brian-------0
7. Natasia----0
quote:Op maandag 4 juni 2007 23:10 schreef tuinfluiter het volgende:
Wat ik de afgelopen weken heb kunnen zien van de 7 bewoners die in het spel DGK zitten is irritant zijn, stoken, bedreigen, zuipen, kotsen zorgzaam zijn, slaan, slijmen, afluisteren,meppen, knuffelen, achterbaks, gezelllig, konijnen, roddelen, manipuleren of keuvelen.
Jaap zit de meeste uren achter de computer te genieten om aan zijn blog te schrijven,
en was smerig met kots bezig, maar ach, er gebeuren wel meer smerige dingen in de kooi,
Jaap geeft regelmatig 1 uurtje terror, ja, ik stem op Jaap want die geeft mij vermaak met weinig bijsmaak.
1. Jaap--------3
2. Huub-------1
3. Lieke-------0
4. Amanda---1
5. Eric---------1
6. Brian-------0
7. Natasia----0
quote:Op maandag 4 juni 2007 23:27 schreef Dynabite het volgende:
Je stemt op Jaap en geeft Eric een punt?
Nu:quote:
5.Tuinfluiter--2 <<<<<quote:Op dinsdag 5 juni 2007 03:45 schreef Inukshuk het volgende:
5. Tuinfluiter--2 <<<<<<
Alhoewel hij niet echt televisie maakt,
is hij voor mij De nieuwe favo!![]()
1. Jaap-------13quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:28 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
5.Tuinfluiter--2 <<<<<![]()
![]()
![]()
Ingrijpen: Op Tuinfluiter is niet te stemmen,
maar de stem mag nog wel geruild worden voor Huub ofzo![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:26 schreef Desii het volgende:
1. Jaap-------14
2. Huub--------9 <------
3. Amanda-----3
3. Eric----------2
4. Lieke--------2
4. Brian--------1
5. Natasia-----0
Mensen met evenveel stemmen hebben dus dezelfde plaats. In jouw lijstje staan Amanda en Eric beide op de derde plaats, terwijl Amanda 1 stem meer heeft dan Eric. Dan klopt dat dus niet. Zelfde gaat op voor Lieke en Brian, die beide op 4 staan maar niet evenveel stemmen hebben. Het correcte lijstje ziet er dus zo uit:quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:23 schreef tuinfluiter het volgende:
1. Jaap-------16
2. Huub--------9
3. Amanda----3
3. Eric----------2
4. Lieke--------2
4. Brian--------1
5. Natasia-----0
En nu er over correctie geschreven wordt,quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:29 schreef scanman01 het volgende:
Het correcte lijstje ziet er dus zo uit:
1. Jaap-------16
2. Huub--------9
3. Amanda----3
4. Eric----------2
4. Lieke--------2
5. Brian--------1
5. Natasia-----0
vreemd zo stond zij bij de vorige polls toch ook op de derde of vierde plek, als amanda maar boven die lieke blijftquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:06 schreef scanman01 het volgende:
De stem van villalux was niet meegenomen door de stemmer daarna.
Correcte lijst:
1. Jaap-------17
2. Huub------12
3. Amanda----4
4. Lieke--------3
5. Eric----------2
5. Brian--------2
6. Natasia-----0
(wat staat Amanda vreemd hoog trouwens)
Lieverd, je hebt al een keer gestemdquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:58 schreef robert2006 het volgende:
1. Jaap-------17
2. Huub------13
3. Amanda----5
4. Brian--------3 <
4. Lieke----------3
5. Eric--------2
6. Natasia-----0
Brian-Sollicitatie voor poolboy naar Miljonair.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:43 schreef Villalux het volgende:
3. Lieke---------3 +1--->
van werkster tot de DE miljonair ! het is net een sprookje he![]()
Awww helemaal op fok geregistreerd voor Huupie?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:09 schreef Joylove het volgende:
1Jaap------ 25
2Huub------21 Huub omdat hij juist nu steun kan gebruiken
3Lieke------4
3Amanda---4
4Brian-------3
5Eric---------2
6Natasia ----0
Wat is echt master? Welk idee van Eric? Waar ben je het totaal mee eens?quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:33 schreef dreamy1981 het volgende:
Echt master het idee van Eric! Ben het er totaal mee eens!
Stand up and fight for your right to partyyyyyyyyyyyyyy!!!
quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:46 schreef patist het volgende:
1. Jaap..................36
2. Huub.................34 <----- =35
3. Lieke.................11
4. Eric.....................5
5. Amanda..............4
5. Brian...................4
7. Natasia...............0
Kan iemand van de redactie dit niet even lekken in het huis ofzo? Na bijna 100 stemmen van Fokkers nog geen enkele voor Natasiaquote:
Dus geen stem op 1 bewoner?quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:56 schreef paddy het volgende:
Natasia(grapje)
Zie ze alleen maar achter elkaar aanrennen en schreeuwen![]()
Let nou eens op farrah, dat sekreet probeert altijd dubbel te stemmenquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:42 schreef Copycat het volgende:
1. Huub..................44 <====
2. Jaap.................40
3. Lieke.................11
4. Eric.....................6
5. Amanda..............4
5. Brian...................4
6. Natasia...............0
Mijn stem en de stem van farrah.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:25 schreef farrah het volgende:
huub
Fraude wordt niet beloond!!#quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:18 schreef farrah het volgende:
huub.
hij is tenminste eerlijk,en durft zijn fouten toe te geven.
voor de bean groep maak ik verder dan TUIG geen woorden vuil,
Farrah , bedankt voor je stem .quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:25 schreef farrah het volgende:
huub
Farrah, bedankt voor je motivatie geven, altijd leuk om te lezen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:18 schreef farrah het volgende:
huub.
hij is tenminste eerlijk,en durft zijn fouten toe te geven.
voor de bean groep maak ik verder dan TUIG geen woorden vuil,
quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:19 schreef Peter6000 het volgende:
Het lijkt me duidelijk, een ontwapenend eerlijk mens.
Ik weet gewoon zeker dat ze niet afgeeft op chronisch zieke en gehandicapte mensen.
Het universum draait om Amanda.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:16 schreef woyo het volgende:
huub ik hou dervan!
Daar komen de kloontjes.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:12 schreef omatje het volgende:
Huub
Lijkt me één teveel geteld voor Huubquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:26 schreef femkeh het volgende:
Huub ------ 52
Jaap____ 49
Lieke-------- 13
Eric ---------7
Amanda ---5
Brian ----------4
Natasja----------1
Huubfans zijn griezelig.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:36 schreef Yodarius het volgende:
altijd gek hoe de laatste 3 keer jaap ver voorstaat en op het laatst komt huub weer mega terug.
Buiten dit, vind ik het eng hoe sommige mensen huub aanhangen en dat huub een obsessie lijkt te worden voor veel.
Alleen om jou te plagen dan nummer 6941quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:49 schreef APK het volgende:
[..]
Huubfans zijn griezelig.
Kijk maar een paar posts terug:
omatje: registratienr. 182310
woyo: registratienr. 182311
Je bent drie Japen vergeten.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:21 schreef -Marc- het volgende:
Huub ------ 55
Jaap------- 51
Lieke------ 13
Eric ---------7
Amanda ---5
Brian -------4
Natasja-----0
Getallen ook gelijk weer even redelijk onder elkaar gezet!![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:44 schreef APK het volgende:
[..]
Terror Jaap.
Huub ------ 56
Jaap------- 55
Lieke------ 13
Eric ---------7
Amanda ---5
Brian -------4
Natasja-----0
jij had al gestemdquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:56 schreef marky het volgende:
[..]
Alleen om jou te plagen dan nummer 6941
nummer 1571 zegt ook HUUB... ok ik volg het dan van alleen een beetje lezen hier verder kijk ik het en volg ik het niet meer. Maar nog steeds Huub voor mij.
Huub ------ 54
Jaap____ 51
Lieke-------- 13
Eric ---------7
Amanda ---5
Brian ----------4
Natasja----------
Leg eens uit?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:21 schreef standing het volgende:
Wat een rare vraag, HUUB FOREVER,graag gedaan.
Om met een kloon huub kunstmatig hoog te houdenquote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:37 schreef soylent het volgende:
Lol.
Dames en heren, het is weer eens tijd voor een NU.
NU!
1. Huub..............61
2. Jaap...............57
3. Lieke..............13
4. Eric...................7
5. Amanda..........5
6. Brian................4
7. Natasia............1
1 stem van Bayswater voor Jaap.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:44 schreef Bayswater het volgende:
1. Jaap..................36 <-----
Ik denk dat dinsdag bij de uitslag van de populariteitspollquote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:42 schreef Mika25 het volgende:
Zijn de Brian-fans massaal overgestapt naar Jaap?
Of hebben ze eindelijk het licht gezien, want hij heeft wel eens hoger gestaan
zaterdag 9 juni 2007 @ 13:51quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:55 schreef outer_limits het volgende:
6. Brian................5 <====
Nr.2 zou zeer ongeloofwaardig zijn, overal is Jaap stijgende in populariteit, terwijl het gedrag van Brian constant is, dus hij kan niet zomaar gaan stijgen, daar zit geen enkele logica achter. Als de poll eerlijk is, dan zal Brian op nr.3 staan achter Huub en Jaap. Op de forums staat Lieke boven Brian, maar denk niet dat de TV kijkers Lieke hoog inschatten.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:54 schreef tuinfluiter het volgende:
Ik denk dat dinsdag bij de uitslag van de populariteitspoll
Brian net als vorige maand, weer op 2 of 3 staat.
ure point?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:58 schreef Mika25 het volgende:
[..]
zaterdag 9 juni 2007 @ 13:51
Laatste bezoek: 1 minuut, 1 seconde geleden.
Aantal posts: 1 (gemiddeld 1 per dag)
Wel goed uit je doppen kijken he!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:18 schreef ericahysterica het volgende:
1. Huub..............62
2. Jaap...............56
3. Lieke..............13
4. Eric...................7
5. Amanda..........5
6. Brian................4 <-![]()
7. Natasia............1
Ericahysterica op wie stem jij?quote:[b]Op zaterdag 9 juni 2007 14:18 schreef ericahysterica het volgende:[/b
3. Lieke..............13stond op 14
6. Brian................4stond op 5
Pff het is voor velen wel moeilijk zeg dat stemmen...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:46 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ericahysterica op wie stem jij?
Je deed er bij Lieke 1 stem af?
Bij Brian deed je er 1 stem af?
Ik ben Huub EN Jaap fan! Maar hadden ze zelf het lijstje maar moeten updaten. Ga ik toch zeker niet voor ze doen :wquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:44 schreef APK het volgende:
[..]
Je bent drie Japen vergeten.
Ben je Huubfan, scheel of allebei?![]()
Huub ------ 56
Jaap------- 54
Lieke------ 13
Eric ---------7
Amanda ---5
Brian -------4
Natasja-----0
Lekker sociaal.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:40 schreef -Marc- het volgende:
Ik ben Huub EN Jaap fan! Maar hadden ze zelf het lijstje maar moeten updaten. Ga ik toch zeker niet voor ze doen :w
Het licht gezien? Dat vraag ik me nog steeds af van alle Huub fans. Hoe kan je zo'n ongelofelijk slecht persoon ook maar enige sympathie geven, laat staan je favoriet noemen?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:42 schreef Mika25 het volgende:
Zijn de Brian-fans massaal overgestapt naar Jaap? Of hebben ze eindelijk het licht gezien, want hij heeft wel eens hoger gestaan
Haha, goed opgelet. Ik wilde bijna jaap eentje ophogen, maar dan is met mijn stem er bij (en de teruggedraaide stem van consigliere) nu het volgende rijtje correct:quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:53 schreef jordyjood het volgende:
Jaap had er toch 59!??
Daarna zei consigliere opeens 61!
15 reacties met motivatie.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:13 schreef SophieBro het volgende:
Waarom zeggen jullie niks?
Ik zie alleen maar uitslagen.....
Die mensen in de Gouden Kooi zijn zo ver gezakt allemaal.
Het lijken net een stel onopgevoede wilde kinderachtige misbaksels.
Deze poll is minder anoniem,quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:59 schreef Misvlin het volgende:
Brian...van begin af aan,
hij irriteerd me nog steeds het minst....
al weet ik niet of het een goed idee is om dat hier te melden :-) Dus....
5. Brian................6 ____
Dat had ik begrepen ja...alleen op andere forums krijg ik nog wel eens wat zooi over me heen met mijn stem op Brian...vandaar mijn opmerking maar ik was niet zo heel serieus hoor :-))quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:25 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Deze poll is minder anoniem,
het leek dat met de aanklikpoll werd gerommeld,
dus kan er op deze manier gestemd worden.
Altijd leuk om een motivatie te lezen,
voor wie je ook stemt![]()
De stemmen van josties die te dom of te lui zijn om correct te stemmen zouden we eigenlijk gewoon niet mee moeten tellenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:44 schreef APK het volgende:
[..]
Je bent drie Japen vergeten.
Ben je Huubfan, scheel of allebei?![]()
7 stemmen voor Eric van:quote:Op zondag 10 juni 2007 03:26 schreef akveor het volgende:
Ik wil graag een stem weghalen bij :erric...
En als dat niet kan stem ik op Lieke
3. Lieke..............15 <--------
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:13 schreef SophieBro het volgende:
Waarom zeggen jullie niks? Ik zie alleen maar uitslagen.....
Die mensen in de Gouden Kooi zijn zo ver gezakt allemaal. Het lijken net een stel onopgevoede wilde kinderachtige misbaksels. Maar dat weten we allemaal.... Geen van hen allen is bij mij populair. Die gaan het moeilijk krijgen als ze terugkomen in de samenleving.
Die uitslag is zo fake als het maar kan, hij komt totaal niet overeen met het beeld dat je ziet op de verschillende fora. Het kan niet anders zijn dan dat er een stel een voor een paar honderd euro zit te sms-en. Toch wel jammer......quote:Op zondag 10 juni 2007 11:30 schreef tuinfluiter het volgende:
Huub-----45%--225 contactpunten
Brian-----19%---95 contactpunten
Jaap-----12%---60 contactpunten
Eric-------8%---40 contactpunten
Natasia---7%---35 contactpunten
Lieke------4%---20 contactpunten
Amanda--3%---15 contactpunten
Nicolaas--2%---10 contactpunten
En het beeld van de forums is representatief voor al de kijkers? Er zijn ongeveer 400.000 kijkers. Hoeveel daarvan posten hier op forums, hoeveel daarvan kijken streams?quote:Op zondag 10 juni 2007 16:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die uitslag is zo fake als het maar kan, hij komt totaal niet overeen met het beeld dat je ziet op de verschillende fora. Het kan niet anders zijn dan dat er een stel een voor een paar honderd euro zit te sms-en. Toch wel jammer......
7 maanden lang kwam de popi-poll overeen met de uitslag van de forum polls (en dus representatief te noemen), alleen bij de laatste poll was er plotseling een ander beeld.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:05 schreef Yodarius het volgende:
En het beeld van de forums is representatief voor al de kijkers? Er zijn ongeveer 400.000 kijkers. Hoeveel daarvan posten hier op forums, hoeveel daarvan kijken streams?
Als je alleen de reguliere uitzendingen kijkt dan heb je al snel een heel ander beeld over een bepaald persoon.
typisch voor een brian fanquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:59 schreef Misvlin het volgende:
Brian...van begin af aan, hij irriteerd me nog steeds het minst....al weet ik niet of het een goed idee is om dat hier te melden :-) Dus....
quote:Op zondag 10 juni 2007 22:12 schreef Suikeroom het volgende:
Als deze uitslag ook maar enigsinds in de buurt komt bij de uitslag
van de echte poll dan zou ik zeer tevreden zijn
Het kan nogquote:Op zondag 10 juni 2007 22:15 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
ik ook.
Kan er nog ge sms-st worden?
Ik heb dit nog nooit eerder gedaan voor bewoners van BB 's
en niet voor de bewoners van De Gouden Kooi.
Maar ik wil het nu eens proberen, 3 stuks ofzo.
Volgens mij is dit de fok uitslagquote:Op maandag 11 juni 2007 02:18 schreef APK het volgende:
En binnenkort weer allemaal gillen dat de redactie ontslagen moet worden omdat Brian meer dan 4% heeft en dat het oneerlijk is enzo!![]()
En mijn punt was dat die niet overeen gaat komen met de uitslag van Tien.quote:
Ik had hem, al 1 milliseconde nadat ik op invoeren drukte, doorquote:Op maandag 11 juni 2007 02:38 schreef APK het volgende:
[..]
En mijn punt was dat die niet overeen gaat komen met de uitslag van Tien.![]()
Ik verwacht toch wel weer een aantal epistels in HOOFDLETTERS waarin gemeld wordt dat die persoon NOOIT MEER GAAT KIJKEN NAAR DIE HOERENZOOI VAN PANNEKOEK!
wie is pannekoek ?quote:Op maandag 11 juni 2007 02:38 schreef APK het volgende:
[..]
En mijn punt was dat die niet overeen gaat komen met de uitslag van Tien.![]()
Ik verwacht toch wel weer een aantal epistels in HOOFDLETTERS waarin gemeld wordt dat die persoon NOOIT MEER GAAT KIJKEN NAAR DIE HOERENZOOI VAN PANNEKOEK!
quote:Op maandag 11 juni 2007 02:38 schreef APK het volgende:
dat die persoon NOOIT MEER GAAT KIJKEN NAAR DIE HOERENZOOI VAN PANNEKOEK!
quote:Op maandag 11 juni 2007 02:18 schreef APK het volgende:
En binnenkort weer allemaal gillen dat de redactie ontslagen moet worden omdat Brian meer dan 4% heeft en dat het oneerlijk is enzo!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |