Lekker sociaal.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:40 schreef -Marc- het volgende:
Ik ben Huub EN Jaap fan! Maar hadden ze zelf het lijstje maar moeten updaten. Ga ik toch zeker niet voor ze doen :w
Het licht gezien? Dat vraag ik me nog steeds af van alle Huub fans. Hoe kan je zo'n ongelofelijk slecht persoon ook maar enige sympathie geven, laat staan je favoriet noemen?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:42 schreef Mika25 het volgende:
Zijn de Brian-fans massaal overgestapt naar Jaap? Of hebben ze eindelijk het licht gezien, want hij heeft wel eens hoger gestaan
Haha, goed opgelet. Ik wilde bijna jaap eentje ophogen, maar dan is met mijn stem er bij (en de teruggedraaide stem van consigliere) nu het volgende rijtje correct:quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:53 schreef jordyjood het volgende:
Jaap had er toch 59!??
Daarna zei consigliere opeens 61!
15 reacties met motivatie.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:13 schreef SophieBro het volgende:
Waarom zeggen jullie niks?
Ik zie alleen maar uitslagen.....
Die mensen in de Gouden Kooi zijn zo ver gezakt allemaal.
Het lijken net een stel onopgevoede wilde kinderachtige misbaksels.
Deze poll is minder anoniem,quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:59 schreef Misvlin het volgende:
Brian...van begin af aan,
hij irriteerd me nog steeds het minst....
al weet ik niet of het een goed idee is om dat hier te melden :-) Dus....
5. Brian................6 ____
Dat had ik begrepen ja...alleen op andere forums krijg ik nog wel eens wat zooi over me heen met mijn stem op Brian...vandaar mijn opmerking maar ik was niet zo heel serieus hoor :-))quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:25 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Deze poll is minder anoniem,
het leek dat met de aanklikpoll werd gerommeld,
dus kan er op deze manier gestemd worden.
Altijd leuk om een motivatie te lezen,
voor wie je ook stemt![]()
De stemmen van josties die te dom of te lui zijn om correct te stemmen zouden we eigenlijk gewoon niet mee moeten tellenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:44 schreef APK het volgende:
[..]
Je bent drie Japen vergeten.
Ben je Huubfan, scheel of allebei?![]()
7 stemmen voor Eric van:quote:Op zondag 10 juni 2007 03:26 schreef akveor het volgende:
Ik wil graag een stem weghalen bij :erric...
En als dat niet kan stem ik op Lieke
3. Lieke..............15 <--------
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:13 schreef SophieBro het volgende:
Waarom zeggen jullie niks? Ik zie alleen maar uitslagen.....
Die mensen in de Gouden Kooi zijn zo ver gezakt allemaal. Het lijken net een stel onopgevoede wilde kinderachtige misbaksels. Maar dat weten we allemaal.... Geen van hen allen is bij mij populair. Die gaan het moeilijk krijgen als ze terugkomen in de samenleving.
Die uitslag is zo fake als het maar kan, hij komt totaal niet overeen met het beeld dat je ziet op de verschillende fora. Het kan niet anders zijn dan dat er een stel een voor een paar honderd euro zit te sms-en. Toch wel jammer......quote:Op zondag 10 juni 2007 11:30 schreef tuinfluiter het volgende:
Huub-----45%--225 contactpunten
Brian-----19%---95 contactpunten
Jaap-----12%---60 contactpunten
Eric-------8%---40 contactpunten
Natasia---7%---35 contactpunten
Lieke------4%---20 contactpunten
Amanda--3%---15 contactpunten
Nicolaas--2%---10 contactpunten
En het beeld van de forums is representatief voor al de kijkers? Er zijn ongeveer 400.000 kijkers. Hoeveel daarvan posten hier op forums, hoeveel daarvan kijken streams?quote:Op zondag 10 juni 2007 16:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die uitslag is zo fake als het maar kan, hij komt totaal niet overeen met het beeld dat je ziet op de verschillende fora. Het kan niet anders zijn dan dat er een stel een voor een paar honderd euro zit te sms-en. Toch wel jammer......
7 maanden lang kwam de popi-poll overeen met de uitslag van de forum polls (en dus representatief te noemen), alleen bij de laatste poll was er plotseling een ander beeld.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:05 schreef Yodarius het volgende:
En het beeld van de forums is representatief voor al de kijkers? Er zijn ongeveer 400.000 kijkers. Hoeveel daarvan posten hier op forums, hoeveel daarvan kijken streams?
Als je alleen de reguliere uitzendingen kijkt dan heb je al snel een heel ander beeld over een bepaald persoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |