Ik heb nog helemaal geen Pirates gezienquote:
Je mist niets, ik heb het weer afgezetquote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:57 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal geen Pirates gezien![]()
Die zijn ook tof.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:56 schreef Pheno het volgende:
Shrek ken ik dan weer wel
En Puss in Boots krijgt een spinoff film
Net als Madagascar 2, waar ook de pinguins een spinoff gaan krijgen.
Die was geniaalquote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:59 schreef boem-dikkie het volgende:
Die pinguins uit Madagascar hadden toch ook al een mini-film ? Pinguins in a christmas carol ofzo ? Die was wel leuk trouwens
[quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die was geniaal
Ik heb me iig weer rot gelachen. Die pinguin die continue dynamiet wilt laten ontploffen: "KaBoem?"
Ik heb platvoerse humor. Dat en Monty Python-achtige. Wat elkaar zeker niet uitsluit.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:05 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
[] Een cliché-matig een-dimensionaal karakter dat in veel verhalen een rol speelt. Semi-grappig, voor zijn omgeving alleen maar irritant, vaak geweldadig. Op 1 moment in het verhaal word zijn "talent" opportuun en daarmee word dit beperkte karakter alsnog de (anti-) held. [/
]
holaquote:
Boem, ook weer eens aanwezig 14.gifquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:07 schreef boem-dikkie het volgende:
Mogguh! en Werkse mensen!
Veel!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:24 schreef Kuukske het volgende:
Hoeveel km heb je al afgelegd Boem?
Eigen auto'tje?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:25 schreef boem-dikkie het volgende:
Veel!! Hele weekend rondgecrosst haha.
Neu, maar als mijn ouders de auto niet gebruiken , kan ik hem gebruiken !quote:
Dat is wel tof van ze.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:30 schreef boem-dikkie het volgende:
Neu, maar als mijn ouders de auto niet gebruiken , kan ik hem gebruiken !![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |