quote:Op maandag 4 juni 2007 23:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe
OA ga je morgenochtend weer vergezellen in de KSC??
quote:
Weltrustenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 05:31 schreef Sander170 het volgende:
Daarom ben ik ook van plan om te gaan slapen, tot morgennacht.![]()
Doei.![]()
![]()
![]()
Over een uur of watquote:Op dinsdag 5 juni 2007 07:54 schreef Kuukske het volgende:
Werk ze Ph.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 07:59 schreef Pheno het volgende:
4 dagen lang presentatie. Om daarna nog eens 3 dagen te mogen.
Ach, 7 man maar, dus dat valt wel mee, soort van workshop met te veel uitleg.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
daar wordt je dan ook flauw van.
![]()
Sterkte daarmee.
Oh ok! workshops geven zijn wel leuk (vind ik danquote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, 7 man maar, dus dat valt wel mee, soort van workshop met te veel uitleg.
Alleen die andere 3 dagen is er maar 1, daar heb ik wat minder zin in. Die ga ik dan ook zelf aan het werk zetten, ipv 3 dagen lang sheets voorleggen
4 dagen systeembediening (+beetje beheer) van een midrange computerquote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
Oh ok! workshops geven zijn wel leuk (vind ik dan) Ik dacht even dat je 7 dagen naar presentaties moest gaan luisteren, dat is pas saai!
Wat voor workshop(s) moet je geven?
Dan moet je dat ook niet doen!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:22 schreef Pheno het volgende:
Watjes. Ik stond 5.45 met goede moed op. Zonder koffie
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
4 dagen systeembediening (+beetje beheer) van een midrange computer
en daarna 3 dagen systeembeheer.
iemand moet de economie draaiend houdenquote:
Vond hem zwáár tegenvallenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:32 schreef Kuukske het volgende:
Dit weekend naar Pirates 3.
Ssst Boem. Ik verwacht ook alleen maar geilheid van Johnny Deppquote:
Haha. Johnny Depp maakt die film ook gewoon tot wat het isquote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ssst Boem. Ik verwacht ook alleen maar geilheid van Johnny Depp.
Nah, ik wil 'm gewoon zien. Ik verwacht er niet zo heel veel van.
Gij heiden.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:49 schreef Pheno het volgende:
En deel 1 heb ik vorige week pas gezien
JD = Jack Sparrowquote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:49 schreef boem-dikkie het volgende:
Haha. Johnny Depp maakt die film ook gewoon tot wat het is.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:49 schreef Pheno het volgende:
En deel 1 heb ik vorige week pas gezien
Yupquote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:52 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
whehe. Iedereen wacht na 2 alweer superlang op 3 omdat 2 zo matig was vergeleken met 1 en jij kijkt 1 pas vorige week
![]()
Die hele reeks heb ik gemistquote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:53 schreef Kuukske het volgende:
Ocean's 13 wil ik ook wel zien trouwens.
Ik heb nog helemaal geen Pirates gezienquote:
Je mist niets, ik heb het weer afgezetquote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:57 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal geen Pirates gezien![]()
Die zijn ook tof.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:56 schreef Pheno het volgende:
Shrek ken ik dan weer wel
En Puss in Boots krijgt een spinoff film
Net als Madagascar 2, waar ook de pinguins een spinoff gaan krijgen.
Die was geniaalquote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:59 schreef boem-dikkie het volgende:
Die pinguins uit Madagascar hadden toch ook al een mini-film ? Pinguins in a christmas carol ofzo ? Die was wel leuk trouwens
[quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die was geniaal
Ik heb me iig weer rot gelachen. Die pinguin die continue dynamiet wilt laten ontploffen: "KaBoem?"
Ik heb platvoerse humor. Dat en Monty Python-achtige. Wat elkaar zeker niet uitsluit.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:05 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
[] Een cliché-matig een-dimensionaal karakter dat in veel verhalen een rol speelt. Semi-grappig, voor zijn omgeving alleen maar irritant, vaak geweldadig. Op 1 moment in het verhaal word zijn "talent" opportuun en daarmee word dit beperkte karakter alsnog de (anti-) held. [/
]
holaquote:
Boem, ook weer eens aanwezig 14.gifquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:07 schreef boem-dikkie het volgende:
Mogguh! en Werkse mensen!
Veel!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:24 schreef Kuukske het volgende:
Hoeveel km heb je al afgelegd Boem?
Eigen auto'tje?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:25 schreef boem-dikkie het volgende:
Veel!! Hele weekend rondgecrosst haha.
Neu, maar als mijn ouders de auto niet gebruiken , kan ik hem gebruiken !quote:
Dat is wel tof van ze.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:30 schreef boem-dikkie het volgende:
Neu, maar als mijn ouders de auto niet gebruiken , kan ik hem gebruiken !![]()
Jup! Scheelt wel! Kan ik ook beetje ervaring opdoen op de weg enzoquote:
Ja, daar zijn die lessen niet echt nuttig voor. Rijden leer je pas als je echt zelf gaat rijden.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:33 schreef boem-dikkie het volgende:
Jup! Scheelt wel! Kan ik ook beetje ervaring opdoen op de weg enzo.
Ken je het type nike petje, harde muziek ?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, daar zijn die lessen niet echt nuttig voor. Rijden leer je pas als je echt zelf gaat rijden.
Heb je inmiddels al een eigen rijstijl ontwikkeld?
goed bezigquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:23 schreef boem-dikkie het volgende:
Hehe joa. Ik dacht kom ook maar weer eens langs.
mid augustus is datquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
goed bezig
Ben je nog naar dat festival geweest waar je het over had, of moet dat nog 'beuren?
Oké. Herkenbaar hoor.. van de muziek dan.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:34 schreef boem-dikkie het volgende:
Ken je het type nike petje, harde muziek ?volgens mij zien mensen mij een beetje als zo iemand.
Hehe. Ach ja. Het is wel leuk!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oké. Herkenbaar hoor.. van de muziek dan.
Ik draag dan geen petten, maar waarom zou je je muziek zacht zetten?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:34 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ken je het type nike petje, harde muziek ?volgens mij zien mensen mij een beetje als zo iemand.
wat moet iedereen in tsjechië tegenwoordig danquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:36 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
mid augustus is dat. Eerst 3 week Tsjechië en dan daarna naar dat festival
!
Hangt van de muziek af.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:37 schreef eer-ik het volgende:
Ik draag dan geen petten, maar waarom zou je je muziek zacht zetten?
Mijn auto maakt zelf zoveel herrie dat je als je je muziek zacht zet, het amper hoort
Ja, dan moet het maar hard.
En ik vind harde muziek sowieso chiller dan zachte muziek
de drank en het eten zijn daar ook sowieso knettergoedkoop.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:39 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ga met 2 vrienden! Het is goedkoop dat is de voornaamste reden eigelijk!
wat voor muziek hoor jij graag zacht dan?quote:
Nja ben vaker in Tsjechië geweest met mijn ouders dus cultuur uitjes ga ik niet doen hoor met mn maten haha.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
de drank en het eten zijn daar ook sowieso knettergoedkoop.
Da's ook wel gunstig.
Ik ben met school een keer in Praag geweest, toffe stad wel, ook nog even wezen kijken in zo'n concentratiekamp daar, ook wel leip...
is het zo?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:46 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nja ben vaker in Tsjechië geweest met mijn ouders dus cultuur uitjes ga ik niet doen hoor met mn maten haha.
Praag is trouwens nog fakkin duur hoor in vergelijking met de rest van Tsjechië.
Maarja goedkope drank, eten en campings!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |