abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50611818
Ach, zolang Federer ook in dat rijtje staat
En Whitehouse heeft vorig jaar Safin nog verslagen
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_50617314
GSM
pi_50617725
Ik mis streaksters in de OP.

Streaksters met aardbeien en roommmmmm.
pi_50617923
Ik wil er weer naar toe. Wat was ik gelukkig in die 2 jaar dat ik het tournooi bezocht
pi_50619741
Tamaela en Schultz mogen weer naar huis..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_50631147
Had van Schultz toch wel wat meer verwacht eigenlijk
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 19 juni 2007 @ 22:06:18 #182
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_50631206
Ja, dat is jammer. Al gemeld dat Misa door de afzegging van Zvonareva geplaatst is?
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_50631229
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 22:06 schreef BVO het volgende:
Ja, dat is jammer. Al gemeld dat Misa door de afzegging van Zvonareva geplaatst is?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_50631505
Zvonareva!!!
waarom?????
Ach....gelukkig krijgen we ietsje voor terug
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_50633142
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 22:04 schreef TheVulture het volgende:
Had van Schultz toch wel wat meer verwacht eigenlijk
zoek op youtube maar wat recente filmpjes van haar op (oa op gras tegen cibulkova)..ze speelt met slice forehand en slice backhand...haar eerste service is goed maar ze is daarnaast echt te slecht voor woorden..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 19 juni 2007 @ 22:51:00 #186
142762 Mirri
Tropische Honing
pi_50633254
Doet Hingis nog steeds niet mee?
pi_50633279
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 22:48 schreef Tim86 het volgende:

[..]

zoek op youtube maar wat recente filmpjes van haar op (oa op gras tegen cibulkova)..ze speelt met slice forehand en slice backhand...haar eerste service is goed maar ze is daarnaast echt te slecht voor woorden..
Mhua, te slecht voor woorden wil ik niet zeggen. Ze stond niet voor niets in de top-tien van de wereld. Je kan het beter 'niet meer van deze tijd' noemen. Heel veel speelsters hebben met dat afwijkende speltype nog heel veel moeite.
pi_50633704
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 22:51 schreef TheArt het volgende:

[..]

Mhua, te slecht voor woorden wil ik niet zeggen. Ze stond niet voor niets in de top-tien van de wereld. Je kan het beter 'niet meer van deze tijd' noemen. Heel veel speelsters hebben met dat afwijkende speltype nog heel veel moeite.
bedoel ook niet dat ze dat altijd is geweest...alleen vandaag de dag..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_50642351
Waarom doet Van Scheppingen wel mee aan de kwalificaties en Sluiter niet?
  woensdag 20 juni 2007 @ 09:50:38 #190
67205 Colplay
How you doin??
pi_50643001
Sluiter had voor Rosmalen gekozen, waardoor hij geen kwali voor Wimbledon kon spelen.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
  woensdag 20 juni 2007 @ 10:17:03 #191
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_50643947
hmmm ik had toch denk ik voor de kwali's gekozen maar goed, voor eigen publiek spelen is natuurlijk ook mooi.

Maar de beslissing van Sluiter en Haase betekend wel gelijk dat het ook de kans op nederlandse deelname aan Wimbledon minimaliseerd. Alleen De Bakker toegelaten in het hoofdtoernooi.

Van Scheppingen heeft maar 1 rondje mee gedaan in de kwalificatie dus hij had misschien beter voor Rosmalen kunnen kiezen. Maar ja, dat weet je ook niet van te voren....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 20 juni 2007 @ 11:36:04 #192
67205 Colplay
How you doin??
pi_50646809
Startgeld voor Rosmalen zal wel een rol in de beslissing van Sluiter en Haase hebben gespeeld denk ik.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
  woensdag 20 juni 2007 @ 12:03:43 #193
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_50647955
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 11:36 schreef Colplay het volgende:
Startgeld voor Rosmalen zal wel een rol in de beslissing van Sluiter en Haase hebben gespeeld denk ik.
Misschien...
Hoewel ik denk dat ze niet zo heel veel startgeld hebben gehad.

Ik snap trouwens wel dat hun redenatie is dat ze voor eigen publiek graag willen spelen omdat ze niet zo veel kans daar voor krijgen. Maar ja, als je echt hoog wilt komen zul je toch in grote toernooien moeten komen en op deze manier lukt dat niet.

Maar goed, voor Haase is daar iig nog genoeg tijd voor
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_50648392
Ja..van Haase begrijp ik ook gewoon wel, en zijn reden was ook gewoon dat hij in Rosmalen bijna meer punten kan halen dan op Wimbledon (kwalificatie levert echt vrijwel niks op).
  woensdag 20 juni 2007 @ 12:50:30 #195
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_50649721
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 12:14 schreef Norrage het volgende:
Ja..van Haase begrijp ik ook gewoon wel, en zijn reden was ook gewoon dat hij in Rosmalen bijna meer punten kan halen dan op Wimbledon (kwalificatie levert echt vrijwel niks op).
Beetje afhankelijk van zijn prestatie natuurlijk.
Hij heeft al redelijk wat ervaring op gras dus de kans zou best aanwezig zijn dat hij in het hoofdtoernooi komt en misschien zelfs wel 1 of 2 rondes kan winnen (met gunstige loting)
  woensdag 20 juni 2007 @ 16:17:44 #196
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_50657102
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 10:17 schreef Komakie het volgende:
hmmm ik had toch denk ik voor de kwali's gekozen maar goed, voor eigen publiek spelen is natuurlijk ook mooi.

Maar de beslissing van Sluiter en Haase betekend wel gelijk dat het ook de kans op nederlandse deelname aan Wimbledon minimaliseerd. Alleen De Bakker toegelaten in het hoofdtoernooi.

Van Scheppingen heeft maar 1 rondje mee gedaan in de kwalificatie dus hij had misschien beter voor Rosmalen kunnen kiezen. Maar ja, dat weet je ook niet van te voren....
Van Scheppingen had anders kwali moeten spelen op Romalen, en dat is nog flink wat kutter dan op Wimbledon.

Overigens is Rogier Wassen in het dubbel als 14e geplaatst. Volgens mij de eerste keer in z'n carrière dat ie geplaatst is op een Grand Slam.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  woensdag 20 juni 2007 @ 17:21:43 #197
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_50659003
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 16:17 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Van Scheppingen had anders kwali moeten spelen op Romalen, en dat is nog flink wat kutter dan op Wimbledon.

Overigens is Rogier Wassen in het dubbel als 14e geplaatst. Volgens mij de eerste keer in z'n carrière dat ie geplaatst is op een Grand Slam.
Vet

Btw waarom is dat kut? de Kwalificaties zijn niet zo zwaar voor Rosmalen. Koning (die toch minder ingeschat moet worden) is er ook door gekomen.
pi_50688409
Wayne Arthurs heeft de kwalificaties overleefd
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_50691324
Wassen is momenteel veruit de beste Nederlandse tennisser, qua ranking en qua inkomsten zou het me ook niet verbazen.
pi_50693166
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 14:26 schreef SCH het volgende:
Wassen is momenteel veruit de beste Nederlandse tennisser, qua ranking en qua inkomsten zou het me ook niet verbazen.
In de davis cup was het anders 1 en al bagger wat die liet zien. Wanneer een Wassen al de beste Nederlander is, dan is het wel heel erg gesteld met het Nederlandse tennis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')