zo vaak, ook als ik lekker op bed lig te chillenquote:Op maandag 4 juni 2007 15:56 schreef pberends het volgende:
Wie wordt er ook wel eens wakker met kwijl op z'n kussen?
Hehe, ik zie dat je niet wist of rolt met t of d was.. Nou, het is met een tquote:Op maandag 4 juni 2007 16:25 schreef baNEEL het volgende:
jah, ieuhw, zon kouwe natte plek op je kussen waar je dan prongeluk steeds in roltddtdtd..
bah..
Maar ik ben tevens een buik/zij ligger, dan heb je dat vrij snel...quote:
Dat deed mijn ex ook, wou ik er weer dicht tegenaan kruipen lag ik met mijn gezicht in een vieze vatsige natte plek..quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:04 schreef QCC het volgende:
M'n ex kwijlde altijd als ze sliep, dus kan ook standaard zijn bij sommige mensen.
Ben ook een buikligger, maar heb daar toch geen last van.quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar ik ben tevens een buik/zij ligger, dan heb je dat vrij snel...
quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:29 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
Gistermiddag kwam ik terug van stage, zijn me hersene toe aan rust dus altijd ekker oogjes dicht in de trein.
Gaat me wekker af (anders mis ik ook nog mijn station), wordt ik met zo'n slapperig gevoel wakker. En zijn me mondhoeken en me schouder een beetje vochtig
Dus ik veeg zo alles een beetje weg en hoopte maar dat niemad het had gezien. Maarja het was natuurlijk spits uur.
hahaquote:Op maandag 4 juni 2007 15:57 schreef BobRooney het volgende:
Mijn buurvrouw. Dat is een mongool. Die kwijlt alles onder. Ben laatst in regenpak naar haar verjaardag geweest.
en dan de dag erna weer omdraaien omdat je weer gekwijld hebt die nacht!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:19 schreef Jakie het volgende:
Ik kwijl alleen in mijn slaap al ik echt moe ben. Als ik dan wakker wordt draai ik snel mijn kussen om zodat ik niet in die koude oceaan hoef te liggen met mijn gezicht.
Ik heb er alleen last van als ik echt uitgeput ben en dat is niet vaker dan eens per half jaar. In die tijd is alles al lang ogedroogd en het kussen al gewassen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:23 schreef smammela het volgende:
en dan de dag erna weer omdraaien omdat je weer gekwijld hebt die nacht!
dat schiet lekker op ja!![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |