buiten dat, can anybody say 'big brother is watching you', 'burgerprivacy' etc.?quote:Op maandag 4 juni 2007 21:33 schreef zarGon het volgende:
Ja, leuk een databank aan DNA.
Man, ze kunnen nu al geen USB-stick geheimhouden.
Doet de telefoon t niet?quote:Op maandag 4 juni 2007 21:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Misschien moet je even skypen, SunChaser van FOK!
Je spreekt uit ervaring zekerquote:Op maandag 4 juni 2007 21:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het brandt alleen een beetje. Gewoon snel drinken
.
Ja je mag ook bellen, wat jij het lekkerste vindquote:
Naakt bellen, dat is t lekkerstequote:Op maandag 4 juni 2007 21:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja je mag ook bellen, wat jij het lekkerste vind![]()
Uhuhquote:
Ik heb geen telefoon in je huis gezienquote:
Met de Foxy naast je op de grond zekerquote:
quote:Op maandag 4 juni 2007 21:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Met de Foxy naast je op de grond zeker![]()
Lekker housen in je ochtendjasquote:
quote:Op maandag 4 juni 2007 21:57 schreef SunChaser het volgende:
Lekker origineel ArnoZelf bedacht zeker
http://home.planet.nl/~janni052/EkstraWeekend.mp3
Pfff, ze hebben je telefoonnummers, je koopgedrag in supermarkten, je mailadresssn, je rekeningnummers, je bloedgroep, inzicht je eventuele schulden en nog 1000 andere dingen. Waarom dan niet je DNA, een gegeven dat nou eens wél nuttig kan zijn om de criminaliteit te verminderen. Onschuldigen hebben niet zoveel te vrezen, lijkt me. Mijn DNA mogen ze hebben.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:35 schreef Danny het volgende:
[..]
buiten dat, can anybody say 'big brother is watching you', 'burgerprivacy' etc.?
Het idee is trouwens niet nieuw maar tot nu toe zelfs in china nog niet ingevoerd. Zoiets zal de burger nooit accepteren gelukkig
ga weg ga wegquote:Op maandag 4 juni 2007 22:02 schreef Brechtje het volgende:
*zucht*
Krijg ik opeens een telefoon in me smoel en moet ik over breezersletten praten ofzo..quote:
tsssskquote:Op maandag 4 juni 2007 22:06 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Krijg ik opeens een telefoon in me smoel en moet ik over breezersletten praten ofzo..geen zin in
Geen zin, je moet luisteren naar je moederquote:Op maandag 4 juni 2007 22:06 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Krijg ik opeens een telefoon in me smoel en moet ik over breezersletten praten ofzo..geen zin in
En van je tieten?quote:Op maandag 4 juni 2007 22:21 schreef MissHobje het volgende:
Mijn dna blijft van mij hoor !
Ja, dat is mijn mening ook ja.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:21 schreef MissHobje het volgende:
Mijn dna blijft van mij hoor !
Tief toch op met je Marrokaan..quote:Op maandag 4 juni 2007 22:13 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Geen zin, je moet luisteren naar je moederKen je alvast wennen als je straks met een Marokkaan bent getrouwd
Ja, en ze mogen ook best mijn DNA in hun mond ontvangen, voor 2 a 3 baco'squote:Op maandag 4 juni 2007 22:28 schreef Brammie1 het volgende:
je zou een breezah ook kunnen vergelijken met een DNA-bank, want zij hebben ook een verzameling vreemd DNA bij zich
Die truuk is al zo oud als de mensheid hoorquote:Op maandag 4 juni 2007 21:57 schreef SunChaser het volgende:
Lekker origineel ArnoZelf bedacht zeker
http://home.planet.nl/~janni052/EkstraWeekend.mp3
quote:Op maandag 4 juni 2007 22:19 schreef zarGon het volgende:
Wel leuk dat er mensen steeds meer vrijheid durven in te leveren voor meer veiligheid... Het werkt blijkbaar.
ik verbaas me daar ook tot op de dag van vandaag over!! Vertel in de jaren 80 dat je anno 2000 op elke hoek van de straatr in de gaten wordt gehouden door camera's al je GSM gesprekken worden getaped en je email wordt opgeslagen en ze verklaren je voor gek.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:19 schreef zarGon het volgende:
Wel leuk dat er mensen steeds meer vrijheid durven in te leveren voor meer veiligheid... Het werkt blijkbaar.
dat zal ik nu ook doen hoor, zo erg is het allemaal nietquote:Op maandag 4 juni 2007 23:22 schreef martijn_AR het volgende:
[..]
ik verbaas me daar ook tot op de dag van vandaag over!! Vertel in de jaren 80 dat je anno 2000 op elke hoek van de straatr in de gaten wordt gehouden door camera's al je GSM gesprekken worden getaped en je email wordt opgeslagen en ze verklaren je voor gek.
NL is het enige land waar alle gesprekken worden getapedquote:Op maandag 4 juni 2007 23:35 schreef Stak het volgende:
[..]
dat zal ik nu ook doen hoor, zo erg is het allemaal niet
Geloof dat ik mijn telefoon maar ga dumpenquote:Op maandag 4 juni 2007 23:36 schreef martijn_AR het volgende:
[..]
NL is het enige land waar alle gesprekken worden getaped
ja en?quote:Op maandag 4 juni 2007 23:36 schreef martijn_AR het volgende:
[..]
NL is het enige land waar alle gesprekken worden getaped
Oeh tof, zelfs AR denkt aan mijquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:15 schreef FOKradio het volgende:
Ey, relmof: http://www.actionradio.nl/index.php?pageId=3&topicId=2889&page=11#p62937
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |