Ga je skypen dan?quote:Op maandag 4 juni 2007 14:13 schreef Viswijfje het volgende:
ik vind het een heeeel goed thema! wel een beetje laat trouwes want ik heb er al een topic en colum over geschreven hee![]()
na goeie tijden ga ik wel even luisteren denk ik![]()
Wrom?quote:Op maandag 4 juni 2007 14:57 schreef Sj0rSz het volgende:
Ik moet het vanavond aan me voorbij laten gaan
Heb andere dingen te doen.quote:
Volgende week beterquote:
21 jong genoeg?quote:Op maandag 4 juni 2007 19:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zijn er ook breezersletjes in de uitzending of alleen midlife actrices die zich voordoen als een breezerslet ?
quote:
quote:
Ik dacht dat dat een grapje was, ik heb dat verwijderdquote:Op maandag 4 juni 2007 20:08 schreef remlof het volgende:
Waar is m'n Amy Winehouse verzoekje gebleven?![]()
Je gaat weer bellenquote:Op maandag 4 juni 2007 20:09 schreef Sala-adin het volgende:
KOMEN JULLIE ONLINE OP SKYPE!!!
SLETTEBAKKEN!!
Ze willen eerst goeie radio maken salaquote:Op maandag 4 juni 2007 20:09 schreef Sala-adin het volgende:
SLETTEBAKKEN!!
quote:Op maandag 4 juni 2007 20:09 schreef Sala-adin het volgende:
SLETTEBAKKEN!!
quote:Op maandag 4 juni 2007 20:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat een grapje was, ik heb dat verwijderd.
Dat dat nog open staat.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:13 schreef remlof het volgende:
Ow trouwens, ontopic: Nieuwe breezer neuk handleiding
Niet echt een standaart breezer outfitquote:
quote:Op maandag 4 juni 2007 20:13 schreef remlof het volgende:
Nou, je hebt veel tekst door te nemen.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:13 schreef remlof het volgende:
ziet er idd niet uit als breezerquote:Op maandag 4 juni 2007 20:16 schreef martijn_AR het volgende:
zo ziet het eruit geloof ik
[afbeelding]
Ja, of deze:quote:
Nolius.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Geef eens een paar redenen om te luisteren? Ik twijfel nog?
Hebben ze nog steeds geen stroom daar in friesland ?quote:Op maandag 4 juni 2007 20:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
* Alexxxxx slingert action radio aan.
De vorige die Fryslân in mijn bijzijn beledigde heeft een ban van een week en een bijl in zn nek gekregen, hou je je een beetje in?quote:Op maandag 4 juni 2007 20:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hebben ze nog steeds geen stroom daar in friesland ?![]()
Al wel twee plaatjes en één reactie daaropquote:
Als ze het daarvoor doet, is ze een brave breezersletquote:Op maandag 4 juni 2007 20:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Al wel twee plaatjes en één reactie daarop
quote:Op maandag 4 juni 2007 20:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De vorige die Fryslân in mijn bijzijn beledigde heeft een ban van een week en een bijl in zn nek gekregen, hou je je een beetje in?
Bonifatius is niet vermoord. Hij wilde heilig verklaard worden, en wist dat in Fryslân de doodstraf stond op het omhakken van eiken. Hij is na een eerlijk proces ter dood veroordeeld. En wees blij dat hij dood is, het is de bedenker van het celibaat.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Die bijl is populair daar in fryslän
[afbeelding]
Bedenker van het celibaatquote:Op maandag 4 juni 2007 20:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bonifatius is niet vermoord. Hij wilde heilig verklaard worden, en wist dat in Fryslân de doodstraf stond op het omhakken van eiken. Hij is na een eerlijk proces ter dood veroordeeld. En wees blij dat hij dood is, het is de bedenker van het celibaat.
Heee Sala is tof jaquote:Op maandag 4 juni 2007 20:46 schreef Blinky het volgende:
Ah, Simsalabimbo kan skypen. Hou het dicht, jongens...
Sterf.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:46 schreef Blinky het volgende:
Dat idd.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:46 schreef Blinky het volgende:
quote:Op maandag 4 juni 2007 21:01 schreef Cynix ® het volgende:
Dat pijpliedje maakt weer veel goed, daarentegen.
Geen idee, maar ze heeft zondag mn vlees aangesneden!quote:Op maandag 4 juni 2007 21:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wie is toch die vrouw
Dit is idd wel erg matig, elke week dezelfde kneuzen.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:10 schreef zarGon het volgende:
Téring, kwaliteitsradio hoor.
Hangt hij er nog aan of ga je nu door het leven als Alexxxiaquote:Op maandag 4 juni 2007 21:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Geen idee, maar ze heeft zondag mn vlees aangesneden!
Je wou in de studio komen sala?quote:
Zolang ik geen tietfoto's post in het vrouwen S&G topic ben ik nog een manquote:Op maandag 4 juni 2007 21:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hangt hij er nog aan of ga je nu door het leven als Alexxxia![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 21:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zolang ik geen tietfoto's post in het vrouwen S&G topic ben ik nog een man
quote:Op maandag 4 juni 2007 21:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
dat zijn trouwens Sala-adin en murp
Ik vind jou een kutuser.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:27 schreef SunChaser het volgende:
Ben ik al genoemd?
sterf met je homostem op Skypequote:
Misschien moet je even skypen, SunChaser van FOK!quote:Op maandag 4 juni 2007 21:27 schreef SunChaser het volgende:
Ben ik al genoemd?
Ik geloof dat ik dan echt moet kotsenquote:Op maandag 4 juni 2007 21:21 schreef Svensational het volgende:
Dan moet je juist warm bier drinken, MissHobje, dat doodt de ziektekiemen.
Het brandt alleen een beetjequote:Op maandag 4 juni 2007 21:31 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik dan echt moet kotsen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |