Bonifatius is niet vermoord. Hij wilde heilig verklaard worden, en wist dat in Fryslân de doodstraf stond op het omhakken van eiken. Hij is na een eerlijk proces ter dood veroordeeld. En wees blij dat hij dood is, het is de bedenker van het celibaat.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Die bijl is populair daar in fryslän
[afbeelding]
Bedenker van het celibaatquote:Op maandag 4 juni 2007 20:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bonifatius is niet vermoord. Hij wilde heilig verklaard worden, en wist dat in Fryslân de doodstraf stond op het omhakken van eiken. Hij is na een eerlijk proces ter dood veroordeeld. En wees blij dat hij dood is, het is de bedenker van het celibaat.
Heee Sala is tof jaquote:Op maandag 4 juni 2007 20:46 schreef Blinky het volgende:
Ah, Simsalabimbo kan skypen. Hou het dicht, jongens...
Sterf.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:46 schreef Blinky het volgende:
Dat idd.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:46 schreef Blinky het volgende:
quote:Op maandag 4 juni 2007 21:01 schreef Cynix ® het volgende:
Dat pijpliedje maakt weer veel goed, daarentegen.
Geen idee, maar ze heeft zondag mn vlees aangesneden!quote:Op maandag 4 juni 2007 21:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wie is toch die vrouw
Dit is idd wel erg matig, elke week dezelfde kneuzen.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:10 schreef zarGon het volgende:
Téring, kwaliteitsradio hoor.
Hangt hij er nog aan of ga je nu door het leven als Alexxxiaquote:Op maandag 4 juni 2007 21:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Geen idee, maar ze heeft zondag mn vlees aangesneden!
Je wou in de studio komen sala?quote:
Zolang ik geen tietfoto's post in het vrouwen S&G topic ben ik nog een manquote:Op maandag 4 juni 2007 21:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hangt hij er nog aan of ga je nu door het leven als Alexxxia![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 21:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zolang ik geen tietfoto's post in het vrouwen S&G topic ben ik nog een man
quote:Op maandag 4 juni 2007 21:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
dat zijn trouwens Sala-adin en murp
Ik vind jou een kutuser.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:27 schreef SunChaser het volgende:
Ben ik al genoemd?
sterf met je homostem op Skypequote:
Misschien moet je even skypen, SunChaser van FOK!quote:Op maandag 4 juni 2007 21:27 schreef SunChaser het volgende:
Ben ik al genoemd?
Ik geloof dat ik dan echt moet kotsenquote:Op maandag 4 juni 2007 21:21 schreef Svensational het volgende:
Dan moet je juist warm bier drinken, MissHobje, dat doodt de ziektekiemen.
Het brandt alleen een beetjequote:Op maandag 4 juni 2007 21:31 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik dan echt moet kotsen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |