quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:35 schreef Armageddon het volgende:
Kopje Koffi is toch naar zijn Western Union Office gegaan. HIj is boos.
[..]
*proest*quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:27 schreef Armageddon het volgende:
Dear Sir,
I am very sorry for my mistake. Here is the missing number: 7
Sincerely,
Anthony Geddon
I own scammers.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:21 schreef Paxlie het volgende:
hij draait het ook om, het is nu jouw handeltje in plaats van de zijne waar je voor betaald word
Western Union werkt wereldwijd overal hetzelfde. Die gasten zijn wel dom maar ook weer niet zo dom. Wel bedankt voor het meedenken.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:25 schreef Gutz het volgende:
ideetjuh!
Vraag ofdat hij via FedEx een pakket wilt versturen met een informatieboek over hun Western U office omdat je je eigen afvraagt of het wel klopt omdat jij gewoon de echte info hebt ingevuld en zij het geld niet hebben achtergehouden. Dat je dit via de post wil is omdat je de e-mail niet vertrouwd o.i.d
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:27 schreef Armageddon het volgende:
Dear Sir,
Sincerely,
Anthony Geddon
Genius.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:27 schreef Armageddon het volgende:
Dear Sir,
Sincerely,
Anthony Geddon
quote:Op woensdag 6 juni 2007 07:33 schreef ETA het volgende:
stuur mail terug en zeg dat die 7 aan het begin van de code moest (hij had waarschijnlijk die 7 aan het eind gezet) Dus dan is het zijn schuld en kan hij nog een keer gaan fiesten
wanneer ga je nu dood? En wanneer je dood gaat, kan je dan proberen te regelen dat die nigeriaan jou wat toestuurt? een rouwboeket oid?
http://www.imdb.com/title/tt0065988/quotes ??quote:Op woensdag 6 juni 2007 08:07 schreef ETA het volgende:
today is a good day to die(welke film was dat ook alweer??)
quote:Dear Sir,
I am afraid it is my sad duty to inform you that Mr. Anthony Geddon was killed in a automobile accident yesterday.
Please inform me of the business that you had with Mr. Anthony Geddon and I will pass on your details to Anthony Geddon's secretary Ms. Wendy Steenkamer. She will be taking over Anthony Geddon's affairs until a replacement director is found for FOK!Forum systems.
I am sorry to give you such bad news.
Sincere regards,
Puik!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:28 schreef Armageddon het volgende:
Ik was vanavond het FOK! userinterview aan het invullen
En nou wachten op de reply van onze zwarte kop koffiquote:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:36 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
En nou wachten op de reply van onze zwarte kop koffi![]()
Ik heb de krant meegestuurd.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:41 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
is het ook mogelijk om een overlijdingsbericht na te maken en die op te sturen als de negert bewijs wil?
Je moest eens weten wat een volhouders die gasten zijn.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:08 schreef -Robbedoes- het volgende:
Ben bang dat deze negert dan af gaat haken.
Moet hij straks aan een hollandse blonde doos gaan uitleggen hoe overschrijvingen werken![]()
Vanaf 1 juni.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:13 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
omdat ik te lui ben om de vorige delen door te kijken, hoelang ben je al met zwarte kop koffi bezig?
quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:46 schreef souvenir het volgende:
omg dit is geweldig!
ik heb ook een keertje zo'n afrikaans wijf ervan overtuigd dat ik een kerk had (the holy church of salmon) en als ze lid zou worden ik haar 40,000$ zou sturen. maar dan moest ze eerst een tattoo nemen met mijn naam en een plaatje van een zalm. ze wou het nog echt doen ook, maar dat vond ik een beetje te ver gaan dus heb ik maar gezegd dat het nep was
![]()
Mensen oplichten via een organisatie die veel weg heeft van de maffia niet natuurlijk.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:11 schreef Goover het volgende:
[..]
Tatoo laten zetten gaat wel ver hoor..![]()
Veel weg? Het IS gewoon maffia.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:12 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mensen oplichten via een organisatie die veel weg heeft van de maffia niet natuurlijk.
Kom op, aanpakken die handel. Zo'n tattoo was briljant geweest!.
Flatliners, tevens tvpquote:Op woensdag 6 juni 2007 08:07 schreef ETA het volgende:
today is a good day to die(welke film was dat ook alweer??)
quote:
quote:You don't know jack-shit! Butt-wipe! Needle-dick! Cock-bite! Jack-off! Limp-wrist! Corn-hole! Banana-breath! Shit-bird! Bird-turd! Turd-face! Kiss-ass! Brown-nose! Macho wimp! Limp dick! Fart-face! Tire merchant! What's the matter? Gonna cry? Come on, Crybaby Davie! Cry! Cry! Cry! Shit-face! Rat-turd! Ass-licking son of a bitch!
quote:Nelson Wright: Today is a good day to die
Hij dacht natuurlijk.. daar gaat mijn scamquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:03 schreef Jarno het volgende:
Hoezo? Of krijg je gewoon GEEN mail meer? (Wat best apart is voor spammerts).
Geen mail nee, of hij is dood.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:03 schreef Jarno het volgende:
Hoezo? Of krijg je gewoon GEEN mail meer? (Wat best apart is voor spammerts).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |