quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:23 schreef Buschetta het volgende:
Misschien kan je hier een ID makenEffe beetje bijwerken met photoshop en klaar is kees ome-arma....
http://www.onlinewahn.de/generator/
voorbeeldje
[afbeelding]

Het is wellicht 'iets' onetisch. Maar je zou ook een willekeurig écht paspoort kunnen gebruiken.quote:

een tijdje terug zag ik dat hier voorbij komen;quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:30 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het is wellicht 'iets' onetisch. Maar je zou ook een willekeurig écht paspoort kunnen gebruiken.

Dat begrijp ik ook niet. Totaal niet.quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:33 schreef SlimShady het volgende:
[..]
een tijdje terug zag ik dat hier voorbij komen;
dat mensen belangrijke papieren gewoon openbaar/online hebben staan.
schokkend eigenlijk.

zijn er personen met tattoo's bij?quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:15 schreef Jill-RMC het volgende:
Zes aanhoudingen voor internetoplichting

Daar zal mijn scamneger dan ook wel tussen zitten, want hij mailt maar niet terug!quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:15 schreef Jill-RMC het volgende:
Zes aanhoudingen voor internetoplichting

let je wel op? Last Updated: Tuesday, 13 July, 2004quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:03 schreef -Robbedoes- het volgende:
Arma je hebt collega's
http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/africa/3887493.stm

quote:Op zaterdag 9 juni 2007 08:33 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
Ik kan wel helpen, wat heb je nodig?
Misschien dit combineren?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:34 schreef e-wok het volgende:
tvp..
arma, wat dacht je van een website op een simpele blog site als wordpress? Daar ben je een halfuur mee bezig...logo'tje en klaar

Ben er klaar voorquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:08 schreef Armageddon het volgende:
Als je daar wil reageren dan moet je je wel even registreren. Doe dit nu alvast zodat je straks als we van start gaan meteen kan reageren.

Misschien is het verstandiger om een andere naam te kiezen en dit dan in een gifje te zetten zodat die Scam negers alsnog niet dit topic onder ogen krijgen op het moment dat ze zitten te googlenquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:56 schreef Armageddon het volgende:
Mensen, ik heb nog steeds een simpele website ergens nodig. Gewoon een bedrijf dat handelt in kunst. en een fake ID. Naam is Peter Parelkweker!
Wie gaat mij helpen?

Goed plan!quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:03 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Misschien is het verstandiger om een andere naam te kiezen en dit dan in een gifje te zetten zodat die Scam negers alsnog niet dit topic onder ogen krijgen op het moment dat ze zitten te googlen

Ik heb op zich wel de benodigde domein naam en wat leuke ideetjes. Voipservertje met een voice menu met doorschakel opties e.d. zodat het een echt bedrijf lijkt. Ik pm je vandaag of morgen met mijn idee als je intresse hebt.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:13 schreef Armageddon het volgende:
Ik weet het al, ik open een nieuw topic met een vage titel en ik zet mijn weblog in mijn sig. Komt goed.

Lijkt me een erg tof aanbod. Gaan we veel lol mee hebben zeg ik je. PM of mail me even als je tijd hebt. Dan gaan we daarna dit topic laten verdwijnen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:22 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Ik heb op zich wel de benodigde domein naam en wat leuke ideetjes. Voipservertje met een voice menu met doorschakel opties e.d. zodat het een echt bedrijf lijkt. Ik pm je vandaag of morgen met mijn idee als je intresse hebt.

DAt moet je zeker doen want binnenkort is dit topic weg. Ik ga vast mijn sig aanpassen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:25 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
mooi, dit topic was ik al kwijt
bezwaar tegen als ik je weblog bookmark?

Gaat het topic er af ivm google etc?quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:27 schreef Armageddon het volgende:
[..]
DAt moet je zeker doen want binnenkort is dit topic weg. Ik ga vast mijn sig aanpassen.

Een week erbij.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:47 schreef SlimShady het volgende:
hij is geband. mss dat hij nog op z'n weblog post.

Dan hebben ze nog gelogen ook!quote:Op zondag 17 juni 2007 19:42 schreef -Robbedoes- het volgende:
En die zaten dus helemaal niet in Nigeria.
![]()

Zelfs daarmee bedriegen ze jequote:Op zondag 17 juni 2007 19:42 schreef -Robbedoes- het volgende:
En die zaten dus helemaal niet in Nigeria.
![]()

Ik ben wel bereid om te helpen daarmeequote:Op maandag 18 juni 2007 08:50 schreef Armageddon het volgende:
Ja zat maar ik moet eerst een website hebben en een valse naam en ID.

quote:Op maandag 18 juni 2007 11:32 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ben wel bereid om te helpen daarmee

Het kon ook niet anders dan van links komenquote:Op maandag 18 juni 2007 12:48 schreef Armageddon het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/919351.html

Die van mij zijn veel leuker.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:38 schreef CrazyTaxi het volgende:
Dit is natuurlijk al eens eerder uitgehaald door een mens uit België. Ome Mobutu moest dit keer het onderspit delven.![]()
http://maanzand.com/post/mobutu

Ja hoor! Heb je wat?quote:Op maandag 18 juni 2007 15:39 schreef RandomReader het volgende:
Arma! Behandel je ook poepchinezen?

Ik ben er ook mee bezigquote:Op maandag 18 juni 2007 15:53 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Weet niet of ik er wat mee kan maar ik ga het proberen.

Lol, dat heb je afgekeken van die 419scam website! Maakt het overigens niet minder leuk.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:16 schreef Armageddon het volgende:
Ik ga straks een geweldige draai aan het verhaal geven trouwens. Ik ga dood in een gruwelijk auto ongeluk zodat mijnheer Koffi het verder met mijn vriendin af moet handelen.

Dat was het idee van mijn mentor op 419 ouwe. Ik ben in de leer bij die gasten.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:07 schreef Sirtalis het volgende:
[..]
Lol, dat heb je afgekeken van die 419scam website! Maakt het overigens niet minder leuk.

Haha, dat echt doen, maar dan zeg maar alleen het belangrijkste gedeelte (quote:Op maandag 18 juni 2007 17:24 schreef Aneurism het volgende:Ik heb een idee voor de tatoo.. Een plaatje met een goatse.
Iets lekkers waar zijn bitch tegenaan kan kijken.

yupquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:08 schreef RandomReader het volgende:
omg die 419eater site is echt te goed gewoon! Die ene kerel had gewoon 200 dollar van DE NEGERT gekregen
Is die Shiver Metimbers je mentor daar?

Ja bedrijf is aan het verhuizen dus kon even niet eraan werken.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:27 schreef Armageddon het volgende:
Patje1987, lukt het met de website?

Doe maar rustig aan hoorquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:36 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja bedrijf is aan het verhuizen dus kon even niet eraan werken.

Ik heb ongeveer zoiets gemaakt als jij me stuurde, van die ene kunst sitequote:

Jaaa daar ben ik weer. Was even weg voor mijn werk.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:10 schreef Patje1987 het volgende:
Ome Arma nog aanwezig?

Dat gaat mij ook lukken hoor van die acties met zo'n mentor.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:23 schreef Manneke_Pils het volgende:
Jezus, die 419eater site..
Wat ze daar voor elkaar krijgen, pfff..
Die houten Commodore 64 & buste !![]()

Volgens mij is er genoeg intresse om nog een topic te openen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:03 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Jaaa daar ben ik weer. Was even weg voor mijn werk.
Deze zit trouwens bijna vol. Nieuwe openen of verder gaan op het weblog?

Maar daar worden de spullen afgeschermd met het [/mask] commando. Wel even blijven opletten hè?quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:20 schreef Luco het volgende:
419eater.com is toch ook algemeen bekend?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |