Ben er klaar voorquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:08 schreef Armageddon het volgende:
Als je daar wil reageren dan moet je je wel even registreren. Doe dit nu alvast zodat je straks als we van start gaan meteen kan reageren.
Misschien is het verstandiger om een andere naam te kiezen en dit dan in een gifje te zetten zodat die Scam negers alsnog niet dit topic onder ogen krijgen op het moment dat ze zitten te googlenquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:56 schreef Armageddon het volgende:
Mensen, ik heb nog steeds een simpele website ergens nodig. Gewoon een bedrijf dat handelt in kunst. en een fake ID. Naam is Peter Parelkweker!
Wie gaat mij helpen?
Goed plan!quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:03 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Misschien is het verstandiger om een andere naam te kiezen en dit dan in een gifje te zetten zodat die Scam negers alsnog niet dit topic onder ogen krijgen op het moment dat ze zitten te googlen
Ik heb op zich wel de benodigde domein naam en wat leuke ideetjes. Voipservertje met een voice menu met doorschakel opties e.d. zodat het een echt bedrijf lijkt. Ik pm je vandaag of morgen met mijn idee als je intresse hebt.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:13 schreef Armageddon het volgende:
Ik weet het al, ik open een nieuw topic met een vage titel en ik zet mijn weblog in mijn sig. Komt goed.
Lijkt me een erg tof aanbod. Gaan we veel lol mee hebben zeg ik je. PM of mail me even als je tijd hebt. Dan gaan we daarna dit topic laten verdwijnen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:22 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Ik heb op zich wel de benodigde domein naam en wat leuke ideetjes. Voipservertje met een voice menu met doorschakel opties e.d. zodat het een echt bedrijf lijkt. Ik pm je vandaag of morgen met mijn idee als je intresse hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |