Ach, het is de schuld van Lieke. Stom van ons. Dat we daar zelf niet aan dachten.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee dus. Huub komt uit voor zijn fouten, wat hij ook doet of zegt. T.o.v. Lieke gaat hij idd te ver, maar Lieke zuigt hem dan ook helemaal leeg. Daar zou ik ook gek van worden.
Wat illustreert hij dat weer fenomenaal domquote:Op maandag 4 juni 2007 15:35 schreef Varen het volgende:
Brian is noooooit bang. Hij heeft eens een brief gekregen van de zus van Huub, die wou hem helemaal in elkaar rossen,maar toen ze kwam, hadden ze een normaal gesprek
quote:Op maandag 4 juni 2007 15:35 schreef Varen het volgende:
Brian is noooooit bang. Hij heeft eens een brief gekregen van de zus van Huub, die wou hem helemaal in elkaar rossen,maar toen ze kwam, hadden ze een normaal gesprek
Wat is het toch een ordinaire sloerie.quote:
Heeft hij eindelijk een keer iets goed.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:38 schreef Lobasca het volgende:
Brian zei net wel iets dat de mensen van Fok een hekel aan hem hebben.![]()
Zit dat nou lekker, zo' n boerka?quote:Op maandag 4 juni 2007 15:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat is het toch een ordinaire sloerie.
hehehe, niet alleen FOK... wat te denken van VOL en nowlifequote:Op maandag 4 juni 2007 15:38 schreef Lobasca het volgende:
Brian zei net wel iets dat de mensen van Fok een hekel aan hem hebben.![]()
Dat ze misschien ook nog bruin wordt door de zon? Zo maar een gokje.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:40 schreef Copycat het volgende:
Wat is de toegevoegde waarde van blote tieten tijdens het nagelvijlen? Of is dit in opdracht van achter?
Ik las dat Brian haar een bevel gaf om topless te gaan.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:40 schreef Copycat het volgende:
Wat is de toegevoegde waarde van blote tieten tijdens het nagelvijlen? Of is dit in opdracht van achter?
Knap van hemquote:Op maandag 4 juni 2007 15:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heeft hij eindelijk een keer iets goed.![]()
Ik snap ook niet waarom ze haar nagels moet vijlen.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:40 schreef Copycat het volgende:
In het begin van hun, toen nog sex-, relatie, ging íe tegen Dellie tekeer als ze met d'r blote tieten door het huis liep, want dan kon iedereen het zien.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik las dat Brian haar een bevel gaf om topless te gaan.
quote:Op maandag 4 juni 2007 15:43 schreef tipsch het volgende:
[..]
tehehe, je bent vergeten haar ogen op d'r tepels te plakken (kan nog toch)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |