In welke zin is hij dan eerlijk?quote:Op maandag 4 juni 2007 15:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zie je dan toch verkeerd. Ik ben en blijf Huubfan, maar kan ook toegeven dat hij fout is geweest. Niet alles wat Huub doet is heilig, maar hij is absoluut de eerlijkste speler in dit klotespel.
Ik hoop dat dit een retorische vraag isquote:
Op deze foto is wel heeeel duidelijk te zien dat d'r tieten nep zijn.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze denkt dat ze Lady Godiva is, volgens mij. ( Stom, ze weet niet eens wie dat is )
[afbeelding]
i agreequote:Op maandag 4 juni 2007 15:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zie je dan toch verkeerd. Ik ben en blijf Huubfan, maar kan ook toegeven dat hij fout is geweest. Niet alles wat Huub doet is heilig, maar hij is absoluut de eerlijkste speler in dit klotespel.
Hij is supereerlijk tegen Lieke over zijn gevoelens voor haarquote:
COS is fok vandaag, sloomquote:Op maandag 4 juni 2007 15:29 schreef Varen het volgende:
Is het COS zo sloom, vandaag of ligt dat aan mijn Computer
Ik hoop dat jouw opmerking over de eerlijkheid van Huub cynisch was.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit een retorische vraag is![]()
Tieten die zoveel twijvel zaaien zijn eenvoudigweg lelijk. Dan interesseert het me niet meer of ze nou echt of nep zijnquote:Op maandag 4 juni 2007 15:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Op deze foto is wel heeeel duidelijk te zien dat d'r tieten nep zijn.
Op zich wel ja, want ze wil daar ook bruin worden blijkbaar.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:28 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Amanda zit in haar blote tieten haar nagels te doen, zalwel functioneel bloot zijn.
Kom jij wel eens op het strand?quote:Op maandag 4 juni 2007 15:32 schreef mootie het volgende:
Wat een goedkoop ding die Amanda........... echt niet normaal meer.
Nee dus. Huub komt uit voor zijn fouten, wat hij ook doet of zegt. T.o.v. Lieke gaat hij idd te ver, maar Lieke zuigt hem dan ook helemaal leeg. Daar zou ik ook gek van worden.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop dat jouw opmerking over de eerlijkheid van Huub cynisch was.
Dan kan ze beter haar haar in een staart doen.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop dat jouw opmerking over de eerlijkheid van Huub cynisch was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |