Ik las dat Brian haar een bevel gaf om topless te gaan.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:40 schreef Copycat het volgende:
Wat is de toegevoegde waarde van blote tieten tijdens het nagelvijlen? Of is dit in opdracht van achter?
Knap van hemquote:Op maandag 4 juni 2007 15:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heeft hij eindelijk een keer iets goed.![]()
Ik snap ook niet waarom ze haar nagels moet vijlen.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:40 schreef Copycat het volgende:
Wat is de toegevoegde waarde van blote tieten tijdens het nagelvijlen? Of is dit in opdracht van achter?
In het begin van hun, toen nog sex-, relatie, ging íe tegen Dellie tekeer als ze met d'r blote tieten door het huis liep, want dan kon iedereen het zien.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik las dat Brian haar een bevel gaf om topless te gaan.
quote:Op maandag 4 juni 2007 15:43 schreef tipsch het volgende:
[..]
tehehe, je bent vergeten haar ogen op d'r tepels te plakken (kan nog toch)
Alleen een beetje raar dat ze daar nu pas mee begint dan. Maar het is en blijft Amanda, daar moet je geen logica achter willen zoeken, kom je alleen maar bedrogen uit.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:41 schreef scanman01 het volgende:
Dat ze misschien ook nog bruin wordt door de zon? Zo maar een gokje.
Dat is waar ja, hoewel ze het al eens eerder heeft gedaan volgens mij. Maar meestal niet, dat klopt. Misschien was het een eis van de redactie, in ruil voor dat ze haar er niet uitzetten vanwege die aanslag op Huub.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alleen een beetje raar dat ze daar nu pas mee begint dan. Maar het is en blijft Amanda, daar moet je geen logica achter willen zoeken, kom je alleen maar bedrogen uit.
Het is inderdaad belachelijk dat ze hier niet al in januari mee begonnen is.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alleen een beetje raar dat ze daar nu pas mee begint dan. Maar het is en blijft Amanda, daar moet je geen logica achter willen zoeken, kom je alleen maar bedrogen uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |